16 motive pentru care merita sa va administrati documentele in regim informatizat

BUCURESTI - 29 iulie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Cum asigura SIVADOC scaderea costurilor de procesare a documentelor?

Numarul documentelor generate de organizatii este din ce in ce mai mare. Specialistii sustin ca o data la 3,5 ani volumul documentelor pe suport de hartie dintr-o organizatie se dubleaza, astfel ca in absenta unei gestionari unitare a intregului flux de documente se pot produce blocaje sau intarzieri in realizarea activitatilor.

Managementul informatizat al documentelor poate deveni, asadar, un avantaj insemnat in contextul concurential actual.

SIVADOC, solutia de management al documentelor de la SIVECO Romania, asigura 16 avantaje importante:

1. Permite centralizarea si punerea la dispozitia intregii organizatii a tuturor documentelor, indiferent de modul de intrare al acestora in sistem sau de natura lor (documente de tip text, mesaje electronice, faxuri, documente scanate, imagini);
2. Reprezinta o modalitate flexibila de organizare a documentelor organizatiei pe o structura arborescenta, asemanatoare unui sistem de fisiere standard - sertare, dosare si documente;
3. Genereaza documentele in formate standardizate;
4. Adapteaza mecanismele de cautare simpla sau cautare avansata la orice nivel de cunostinte in utilizarea calculatorului, precum si la necesitatile de a realiza filtrari bazate pe criterii de complexitati diverse;
5. Ofera pentru documentele in format tiparit mecanisme de scanare si extragere a informatiilor de tip Optical Character Recognition, iar pentru documentele ce intra in format electronic se utilizeaza mecanisme de integrare cu sisteme de mesagerie electronica, de management al mesajelor fax, precum si facilitati de incarcare automata a documentelor salvate in anumite directoare;
6. Asigura integrarea cu aplicatiile Microsoft Office si integrarea in mediul de lucru Microsoft Windows;
7. Permite accesul securizat la orice nivel al Depozitului de documente, fie ca acesta este sertar, dosar sau document;
8. Asigura reducerea spatiului de stocare prin transpunerea documentelor din fondul arhivistic in format electronic;
9. Mentine in siguranta documentele din arhiva fara riscul deteriorarii acestora;
10. Reflecta in mod fidel, prin facilitatile de administrare, modul de organizare si activitatea desfasurata, asigurand protectia informatiilor atat in cadrul organizatiei, cat si in exterior;
11. Functioneaza pe oricare dintre sistemele de gestiune a bazelor de date renumite (Oracle, Microsoft SQL Server sau IBM DB2). Tot din ratiuni legate de flexibilitate, SIVADOC a fost proiectat astfel incat sa poata functiona atat pe sistemul de operare Microsoft Windows, cat si in mediul Linux;
12. Accelereaza si creste eficienta proceselor organizationale;
13. Imbunatateste calitatea procesarii informatiei in organizatie;
14. Imbunatateste imaginea organizatiei prin utilizarea unor documente standardizate, tratarea problematicilor similare prin fluxuri bine stabilite si respectarea unor reguli, pastrarea coerentei informatiilor expuse prin web site-ul organizatiei.
15. Reduce cu cel putin 30% consumul de hartie ca urmare a circulatiei si stocarii in format electronic a documentelor intre departamente sau catre/de la partenerii externi.
16. Prin posibilitatea utilizarii documentelor semnate electronic se da documentelor electronice aceeasi valoare legala cu cea a documentelor in format fizic.

“Beneficiarii acestor avantaje sunt atat companiile, ale caror costuri de procesare a documentelor scad semnificativ, dar si clientii, care vor beneficia de servicii mai rapide si mai eficiente”, afirma Radu Lazar, responsabil SIVADOC, in cadrul SIVECO Romania.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO Romania
Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania SA este liderul caselor de software din Romania, asigurand o mare parte din proiectele informatice de anvergura din Romania, precum si un volum important al exporturilor de produse software din Romania in tari din Europa Centrala si de Est, din Uniunea Europeana, spatiul Comunitatii Statelor Independente, in Orientul Mijlociu si Apropiat, in nordul Africii.

Intre actionarii SIVECO Romania se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente EAS, Document Management, Business Inteligence, eLearning, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms si eBusiness, atat pentru piata locala, cat si pentru cea internationala. De asemenea, compania s-a specializat in executia de proiecte informatice de mare complexitate si amploare.

In prezent, solutiile SIVECO Romania sunt utilizate de catre beneficiari din tari de pe 4 continente. 550 dintre acesti beneficiari sunt localizati in Romania si includ atat institutii publice importante cat si companii private de referinta.

SIVECO Romania SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 in lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care il efectueaza, si dezvolta parteneriate solide cu cele mai mari companii de software si hardware din lume (Intel, HP, IBM, Bull, Oracle, Microsoft etc). Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP) si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).

De-a lungul celor 17 ani de existenta, compania a dobandit o solida reputatie internationala. Astfel, SIVECO Romania este prima companie din Romania care a primit Premiul I la World Summit for the Information Society, obtinand un numar record de nominalizari la concursul ICT Prizes, organizat anual de catre Consiliul European pentru Stiinte Aplicate, Tehnologie si Inginerie (Euro-CASE). Proiectele sale in domeniul educational au primit aprecierea de „Best Practice” din partea Comisiei Europene si „Honourable Mention” la eEurope Awards for eGovernment, fiind totodata considerate de catre Asociatia Internationala de Project Management (IPMA) intre cele mai importante realizari mondiale in domeniul managementului de proiecte. Contributia SIVECO Romania la implementarea proiectului de informatizare a educatiei din Romania a fost premiata cu European IT Excellence Award 2008, la categoria Independent Software Vendors – Vertical Market.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro si www.advancedElearning.com.

SIVECO Romania
Victoria Park
Sos. Bucuresti-Ploiesti 73-81,
Cladire C4, Sector 1, 013685, Bucuresti, Romania
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/16-motive-pentru-care-merita-sa-va-administrati-documentele-in-regim-informatizat