Inteligenţa şi creativitatea din cercetarea româneascã – la „Salonul Cercetãrii 2006”

BUCURESTI - 12 octombrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Soluţiile software prezentate de SIVECO România în cadrul „Salonului Cercetãrii” au inclus pachetul EAS SIVECO Applications, platforma de eLearning, AeL Enterprise, soluţia de Business Inteligence – SIVECO Business Analyzer şi soluţia de management al documentelor şi al fluxurilor de lucru - SIVADOC

Complexul Expoziţional ROMEXPO a găzduit recent Salonul Cercetãrii 2006. Organizată sub egida Ministerului Educaţiei şi Cercetãrii de cãtre Autoritatea Naţionalã pentru Cercetare Ştiinţificã în parteneriat cu SIVECO România, expoziţia a prezentat activitatea de cercetare din România din domenii diverse: energie, nanotehnologii şi nanomateriale, viaţã şi sãnãtate, agriculturã şi biotehnologii, mediu şi dezvoltare durabilã, tehnologia informaţiei şi telecomunicaţii, transporturi şi urbanism, securitate şi spaţiu.

Implicarea SIVECO Romania în acest eveniment are la bază interesul constant acordat de companie activităţii de cercetare – dezvoltare, cu un impact deosebit asupra evoluţiei industriei de software autohtone.

Soluţiile software prezentate de SIVECO România în cadrul „Salonului Cercetãrii” au inclus pachetul SIVECO Applications de tip EAS (Enterprise Applications Suite), platforma de eLearning, AeL Enterprise, soluţia SIVECO din sfera Business Inteligence – SIVECO Business Analyzer, precum şi soluţia de management al documentelor şi al fluxurilor de lucru, SIVADOC.

Pachetul integrat de management al resurselor întreprinderii reprezintã rezultatul a 11 ani de dezvoltare şi implementare de provenienţã 100% româneascã, un produs autohton ce concureazã cu succes companii de renume mondial în domeniu. Soluţiile cuprinse în pachetul integrat SIVECO Applications se bazeazã pe cele mai noi tehnologii, adresându-se companiilor medii şi mari din toate sectoarele industriale şi comerciale. Dezvoltarea componentelor din pachetul Integrat s-a realizat pe baza cerinţelor exprimate de utilizatori fãrã cunoştinţe informatice, dar experţi în domeniile lor de activitate. Acest lucru a făcut posibilã rezolvarea de cãtre ansamblul componentelor a problemelor specifice domeniilor acoperite, lansarea de noi versiuni fiind determinatã în primul rând de necesitãţile beneficiarilor, de modificãri ale legislaţie sau ale modului de tratare a problematicii acoperite şi de schimbãri la nivelul tehnologiei informatice. Caracterizat printr-o flexibiltate deosebitã şi prin înaltã capacitate de adaptare la business-ul beneficiarului, soluţiile oferite de SIVECO România oferã ca principale facilitãţi: gestiunea economicã eficientã, automatizarea fluxurilor de date, consisitenţa şi coerenţa datelor, regãsirea şi raportarea rapidã a informaţiilor, reproiectarea fluxurilor informatice.

Destinat atât instruirii asistate de calculator (Computer Assisted Learning – CAL) cât şi instruirii la distanţã/ne-asistatã (Computer Based Learning), platforma de eLearning AeL Enterprise este primul sistem de acest fel dezvoltat în întregime în România. AeL Enterprise este o platformă integrată completă, de instruire şi gestiune a conţinutului, dedicată mediilor de instruire din cadrul corporaţiilor, putând fi adaptată cu uşurinţă la cerinţele specifice fiecărei organizaţii. Sistemul este construit după un model flexibil atât din punct de vedere organizaţional, cât şi din punct de vedere al materialelor de instruire gestionabile (se pot realiza sesiuni interactive cu ajutorul facilităţilor multimedia, videoconferinţelor, iar în cadrul prezentărilor se pot integra majoritatea tipurilor de documente MS Office cunoscute, filme şi alte materiale multimedia). AeL poate fi folosit în diferite limbi, regiuni, pe niveluri de studiu şi tipuri de organizaţii, dispunând şi de facilităţi de testare, pentru a veni în întâmpinarea nevoii de măsurare a impactului şi eficacităţii programelor de instruire în vederea îmbunătăţirii continue a performanţelor angajaţilor.

SIVECO Business Analyzer, instrument dinamic ce permite accesul managementului la informaţia criticã în timp real conducând la competitivitate sporitã prin promptitudinea deciziilor, se bazeazã pe tehnologia de procesare analiticã în timp real (OLAP), una dintre cele mai noi şi performante în domeniul prelucrãrii informaţiei. Integrator al informaţiilor dintr-o companie, SIVECO Business Analyzer propune beneficiarilor analize multidimensionale complexe care sã ofere diagnosticul activitãţii, dovedindu-se extrem de flexibil şi de adaptabil la necesitãţile şi realitãţiile specifice obiectului de activitate al companiei.

Scopul sistemului de management al documentelor SIVADOC este acela de a facilita munca, permiţând o gestionare uşoară a documentelor şi a versiunilor acestora pentru echipele implicate în funcţionarea companiei sau instituţiei. Prin utilizarea soluţiei dezvoltate de SIVECO, timpul de răspuns la solicitări se reduce, permiţându-se urmărirea modului de desfăşurare a activităţilor.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante - Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor - si a oferit solutii performante unor companii private de referinta - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si WEF Transparency. Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând www.siveco.ro.
SIVECO ROMANIA SA
Bd. Maresal Averescu 8-10
Corp Stefan Odobleja
Sector 1, cod 011455
Tel: +40 (21) 3181200, 3181201
Fax: +40 (21) 3181202
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/inteligenta-si-creativitatea-din-cercetarea-romaneasca-la-salonul-cercetarii-2006