Santierul Naval AKER Tulcea a implementat cu succes sistemul de management al documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC

BUCURESTI - 4 august 2008

Comunicat tip General in IT&C

SIVADOC conduce la o gestiune eficienta a documentelor, bazata pe informatii reale, corecte, complete si integrate

Santierul Naval AKER Tulcea a finalizat cu succes implementarea solutiei de management al documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC, dezvoltata de SIVECO Romania. Aprecierile primite si rezultatele activitatilor desfasurate pâna in acest moment confirma succesul proiectului si perspectivele unei colaborari foarte bune in viitor intre cele doua companii.

In scopul eficientizarii activitatilor administrative si de productie, Santierul Naval AKER Tulcea a decis implementarea unui sistem informatic specializat pentru managementul documentelor si al fluxurilor de lucru. Solutia solicitata de beneficiar trebuia sa asigure suportul necesar pentru gestionarea unitara atât a documentelor nestructurate cât si a documentatiei specifice activitatii proprii.

Solutia care a raspuns cel mai bine cerintelor formulate de echipa de management din cadrul Santierului Naval AKER Tulcea s-a dovedit a fi sistemul de gestiune a documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC dezvoltat de compania SIVECO Romania. Succesul proiectului de implementare s-a datorat in mare parte colaborarii excelente dintre cele doua echipe de proiect, dar si intelegerii in profunzime de catre specialistii SIVECO Romania a specificului de business din cadrul Santierului Naval si a interactiunii structurilor sale organizationale.

„Conceptia ce sta la baza produsului SIVADOC dezvoltat de SIVECO Romania este ca informatia, inregistrata si stocata in orice forma, poate fi regasita si reutilizata, iar aceasta conduce la utilizarea in timp real a informatiilor ca suport in luarea deciziilor. De altfel, SIVADOC a fost, de la bun inceput, proiectat pentru a raspunde cerintelor de a inregistra, stoca, regasi si utiliza in mod electronic informatiile din cadrul companiei. In acest fel, organizatia beneficiara câstiga eficienta si, in mod direct, un important avantaj competitiv pe piata”, declara Ionut Arsene, Project Manager, SIVECO Romania.

SIVADOC permite controlul, organizarea, accesul si publicarea documentelor si informatiilor vitale din cadrul Șantierului Naval AKER Tulcea intr-un mod rapid, usor si precis. Sistemul asigura utilizatorilor obtinerea de informatii reale, corecte, complete si integrate din activitatea curenta a departamentelor.

Implementarea sistemului SIVADOC in cadrul Șantierului Naval AKER Tulcea a condus la imbunatatirea unora dintre procedurile proprii de lucru dar si la numeroase alte beneficii, printre care: reducerea timpului necesar regasirii documentelor, gestionarea centralizata a documentelor si fluxurilor de lucru, imbunatatirea colaborarii angajatilor, diseminarea in cadrul companiei a documentelor de interes general, imbunatatirea securitatii prin controlul accesului la documente etc.

„Colaborarea foarte buna dintre SIVECO Romania si Șantierul Naval AKER Tulcea a rezultat in implementarea cu succes a sistemului de management al documentelor si fluxurilor de lucru SIVADOC, cu efecte benefice vizibile in eficientizarea activitatii companiei beneficiare. Suntem increzatori in valoarea acestui proiect, pe care il consideram un caz de succes si un exemplu atât pentru celelalte Șantiere Navale cât si pentru numeroasele companii ce activeaza in sectorul productiv românesc”, adauga Ionut Arsene.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO Romania

Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania SA este liderul caselor de software din Romania, asigurand o mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din Romania in tari din Europa, Orientul Mijlociu şi spatiul CSI. Intre actionarii SIVECO Romania se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari şi mijlocii, compania ofera solutii eficiente EAS, Document Management, Business Inteligence, eLearning, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms şi eBusiness atat pentru piata locala cat şi pentru cea internationala. De asemenea, compania s-a specializat in executia de proiecte informatice de mare complexitate şi amploare.

In prezent, solutiile SIVECO sunt utilizate de catre beneficiari internationali din 35 de tari. 550 dintre aceşti beneficiari sunt localizati in Romania şi includ atat institutii publice importante cat şi companii private de referinta – OMV PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau, Tiriac Air, Med Life, Com Auto Meridian, Carpatair Timişoara, URSUS Breweries etc.

SIVECO Romania SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 in lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care il efectueaza şi dezvolta parteneriate solide cu cele mai mari companii de software şi hardware din lume (Intel, HP, IBM, Bull, Oracle, Microsoft etc). Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale şi de afaceri din Romania (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP) şi internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA şi Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG) şi a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact, WEF Transparency şi PACI (Partnership Against Corruption Intiative).

De-a lungul celor 16 ani de existenta, compania a dobandit o solida reputatie internationala. Astfel, SIVECO Romania este prima companie din Romania care a primit Premiul I la World Summit for the Information Society, obtinand un numar record de nominalizari la concursul ICT Prizes organizat anual de catre Consiliul European pentru Ştiinte Aplicate, Tehnologie şi Inginerie (Euro-CASE). Proiectele sale in domeniul educational au primit aprecierea de 'Best Practice' din partea Comisiei Europene şi 'Honourable Mention' la eEurope Awards for eGovernment, fiind totodata considerate de catre Asociatia Internationala de Project Management (IPMA) intre cele mai importante realizari mondiale in domeniul managementului de proiecte. De curand, aportul adus de SIVECO Romania in implementarea proiectului de informatizare a educatiei din Romania a fost premiat cu European IT Excellence Award 2008, la categoria Independent Software Vendors – Vertical Market.

Mai multe informatii despre companie şi produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro şi www.advancedElearning.com.

SIVECO Romania SA,
Soseaua Bucuresti – Ploiesti,
Victoria Park, nr. 73-81, sector 1, Bucuresti
tel.: 4021-302.33.00, fax: 4021-302.33.91

marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/santierul-naval-aker-tulcea-a-implementat-cu-succes-sistemul-de-management-al-documentelor-si-fluxurilor-de-lucru-sivadoc