“Foam City” creeaza imagini like.no.other

BUCURESTI - 22 aprilie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cel mai nou spot Sony surprinde momente magice în Miami

Sony uimeşte încă o dată lumea advertising-ului prin cel mai recent spot care evidenţiază capabilităţile gamei de produse digitale câştigătoare de premii - a, Handycam şi Cyber-shot.

Filmată în Miami, Florida, reclama intitulată “Oraşul de Spumă” (‘Foam City’), are ca punct de desfăşurare centrul comercial al oraşului care este transformat într-un tărâm al minunilor, inundat de spumă – cu străzi pline de spumă şi baloane de săpun. Special pentru acest spot a fost construit cel mai mare aparat de făcut spumă din lume, ce produce peste două milioane de litri de spumă în fiecare minut.

“Vedetele” din această producţie sunt cetăţeni autentici ai oraşului Miami, care au fost invitaţi să intre în “Oraşul de Spumă” în timp ce aparatele de filmat înregistrau fiecare reacţie a lor la noul mediu – mai ales în momentele în care treceau prin acest peisaj umplut de spumă cu scootere, biciclete şi chiar cu un camion.

Locuitorii “Oraşului de Spumă” au avut posibilitatea de a înregistra fiecare moment folosind o serie de camere foto digitale Sony din gama Cyber-shot, aparate de filmat Handycam şi, nu în ultimul rând, camere foto profesionale DSLR a, urmând ca toate fotografiile şi filmările să fie adunate într-o bază de date online, de unde pot fi accesate nu numai de aceia care au făcut aceste înregistrări, retrăind cu această ocazie experienţele personale, ci şi împărtăşite altor persoane.

Pentru a înţelege în profunzime ce înseamnă experienţa unică a “Oraşului de Spumă”, o echipă de filmare a selectat mai multe grupuri şi indivizi, printre care şi o familie din Miami, cărora să le urmărească reacţiile în acest mediu extraordinar.

Sony a ales aceeaşi echipă de creaţie care are în portofoliu seria celebrelor spoturi BRAVIA - ‘Balls’, ‘Paint’ şi trilogia ‘Play-Doh’ – agenţia de publicitate Fallon London, iar filmările au fost coordonate de cunoscutul regizor Simon Ratigan.

Tema spumei va fi folosită de-a lungul campaniei de publicitate adresată diviziei de Digital Imaging, iar pe lângă spotul principal vor exista clipuri specifice fiecărui produs în parte – focalizând pe diverse tehnologii ale noilor game. În advertorialul dedicat modelelor a, de exemplu, se va focaliza pe provocarea de a captura bula de săpun perfectă.

“Ne-am dorit ca acesta să fie evenimentul magic unde oamenii să aibă o experienţă cu adevărat unică, unde să poată înregistra imagini like no other”, declară James Kennedy, General Manager, Marketing Communications, Sony Europa.“Un loc unde putem arăta cum anume sunt proiectate produsele noastre pentru a capta momente din viaţa de zi cu zi, aşa cum au loc, în detaliu. Prin conceptul “Oraşul de Spumă”, am creat un loc în care nu vă veţi despărţi niciun moment de aparatul dumneavoastră, deoarece în fiecare clipă se va întâmpla ceva neaşteptat”.

“O mare parte a muncii mele se focalizează pe experienţele şi trăirile veritabile ale oamenilor”, spune regizorul Simon Ratigan. “Avându-i implicaţi pe cetăţenii oraşului Miami, cu amabilitatea lor de a interacţiona cu acest mediu nou şi captivant, fără nicio îndrumare din partea noastră - alta decât să meargă şi să exploreze - a fost o experienţă minunată. Spotul final va deborda de emoţii reale, naturale, reacţii la un oraş plin de spumă”.

Informaţii amuzante despre filmare:

· Peste 200 de locuitori ai oraşului Miami şi-au înregistrat experienţele legate de “Oraşul de Spumă”

· Reclama foloseşte cel mai mare aparat de făcut spumă din lume – având un diametru de 2.8m


· Au fost folosiţi 1000 de litri de apă pentru a crea 2.000.000 de litri de spumă în fiecare minut


· La viteza de producere a spumei, un bazin olimpic de înot s-ar umple în 24 de secunde


· La finele filmărilor, se estimează că au fost produşi 460 milioane de litri de spumă


· Pentru a crea bula de săpun ideală, a fost angajat profesorul Allan “the Bubble” – având o expertiză de peste 15 ani în producerea bulelor de săpun


· Pentru reclamă, s-au folosit aparate de făcut bule special construite pentru această ocazie – totul pentru a produce bule de săpun cu forme ciudate


· 18 persoane din echipa de 150 de oameni au avut drept sarcină crearea de spumă


· Pentru acest spot, s-au utilizat 3 camere de filmat, 24.000 m de peliculă. Acest lucru înseamnă 16 ore de filmat, totul pentru un clip de 90 de secunde.

Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Despre Sony:

Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinaţii profesionale. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor şi cele din zona online, Sony se poziţionează ca una dintre cele mai importante mărci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzări consolidate anuale de 55,83 miliarde de euro (8.296 miliarde de yeni), pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2007, bazate pe o rată medie de schimb de 148,6 yeni la 1 euro. Deţine aproximativ 163.000 angajaţi în toată lumea.

În Europa, Sony a înregistrat vânzări consolidate de 13,71 miliarde euro (2.038 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2007. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabilă pentru afacerile cu produse electronice din Europa şi a înregistrat vânzări consolidate de 9,12 miliarde de euro pentru aceeaşi perioadă.

Pentru mai multe informaţii despre Sony Europa, vă rugăm să vizitaţi http://www.sony-europe.com şi http://www.sony-europe.com/presscenter.


www.sony.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/foam-city-creeaza-imagini-like-no-other