TEHNOLOGIA NVIDIA PHYSX ESTE ADOPTATĂ DE STUDIOURILE EA DIN ÎNTREAGA LUME

Santa Mare - 9 decembrie 2008

Comunicat tip General in IT&C

Tehnologia NVIDIA PhysX va fi folosită ca platformă de dezvoltare de studiourile Electronic Arts din lume

SANTA CLARA, CA—9 DECEMBRIE 2008—NVIDIA® Corporation, liderul mondial în tehnologii de procesare vizuală anunţă astăzi că Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) a adoptat tehnologia NVIDIA PhysX care va fi folosită ca platformă de dezvoltare de studiourile EA din întreaga lume. Tehnologia NVIDIA PhysX oferă cea mai flexibilă platformă de dezvoltare pentru accelerarea fizicii în aplicaţiile interactive.

“PhysX reprezintă soluţia de accelerare a fizicii ideală pentru cele mai cunoscute platforme de dezvoltare şi ne bucurăm că a fost adoptată la nivel mondial şi de echipele de dezvoltare EA,” a declarat Tim Wilson, Chief Technology Officer, Redwood Shores Studio din cadrul EA. “Ţinta noastră principală rămâne experienţa totală de joc, care permite o interacţiunea atât cu personajele şi vehiculele, cât şi cu mediul înconjurător. De aceea suntem încântaţi de parteneriatul cu NVIDIA, care ne va permite să ne atingem obiectivele cu succes.”

Odată cu accelerarea efectelor fizice pe unitatea de procesare vizuală (GPU) GeForce, lumea virtuală prinde literalmente viaţă: zidurile pot fi dărâmate, arborii se îndoaie în bătaia vântului iar apa se revarsă cu forţă în torente. Arhitectura intens paralelă a unităţii de procesare vizuală GeForce oferă o putere de procesare vizuală de 10-20 de ori mai mare decât cea furnizată de platformele tradiţionale. În plus, tehnologia PhysX foloseşte în tandem atât procesorul (CPU) cât şi unitatea de procesare vizuală (GPU) pentru a le oferi utilizatorilor cea mai avansată experienţă imersivă. Mai mult, PhysX oferă posibilitatea scalării hardware oferind performanţe net superioare pe sistemele de gaming multi-GPU (care dispun de mai multe unităţi de procesare vizuală).

Soluţia NVIDIA PhysX constă într-un motor puternic de fizică, API şi echipamente intermediare concepute să le ofere dezvoltatorilor şi animatorilor un control asupra interactivităţii finale din timpul jocului la un nivel nemaiîntâlnit până acum, permiţându-le să creeze şi să previzualizeze elemente de fizică în timp real. Motorul de fizică este deja inclus în mai mult de 140 de titluri de jocuri concepute pentru platforme diferite cum sunt Playstation 3, Xbox 360®, Wii şi PC. Tehnologia PhysX poate fi accelerată atât de CPU, cât şi de orice procesor cu arhitectură paralelă CUDA, inclusiv unităţile de procesare vizuală NVIDIA.

“PhysX oferă beneficii extraordinare dezvoltatorilor şi gamerilor şi ne bucură faptul că Electronic Arts a ales această tehnologie pentru a aduce niveluri noi de realism în jocurile lor,” a declarat Ujesh Desai, Vice President GeForce Desktop Business, NVIDIA.

Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Despre NVIDIA
NVIDIA (Nasdaq: NVDA) este liderul mondial în tehnologia de procesare vizuală şi compania care a inventat unitatea de procesare grafică (GPU), un procesor foarte performant care generează o grafică uimitoare pentru staţiile de lucru, computerele personale, consolele de jocuri şi dispozitivele mobile. NVIDIA deserveşte atât industria de divertisment şi segmentul utilizatorilor individuali prin produsele sale GeForce®, cât şi segmentul profesional, de design şi vizualizare prin produsele sale Quadro™ şi domeniul foarte performant de procesare cu ajutorul produselor sale Tesla™. NVIDIA are sediul în Santa Clara, California şi are birouri în Asia, Europa şi America.


Pentru mai multe informaţii legate de tehnologia NVIDIA PhysX technology, vă rugăm să vizitaţi: www.nzone.co.uk /physx.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/tehnologia-nvidia-physx-este-adoptata-de-studiourile-ea-din-intreaga-lume