Brussels Airlines - Nasterea unei noi generatii de companii aeriene

BUCURESTI - 12 decembrie 2006

Comunicat tip General in Turism

Fuziunea dintre SN Brussels Airlines si Virgin Express a condus la nasterea Brussels Airlines – reprezentanta unei noi generatii de companii aeriene. Noua linie de produse si servicii oferite de Brussels Airlines satisface nevoile reale ale noii generatii de pasageri atat din segmentul business cat si din cel low-cost : flexibilitate, calitate a serviciilor si rapiditate pentru primii, si garantia celui mai mic tarif pentru cei din urma. Noile produse sunt puse in vanzare chiar de maine iar primul zbor Brussels Airlines va decola pe 25 Martie 2007.

Brussels Airlines - Nasterea unei noi generatii de companii aeriene

Brussels Airlines : un nou stil

Noul nume reprezinta o descriere perfecta a activitatilor Brussels Airlines deoarece, din sediul sau de la Aeroportul din Bruxelles, compania leaga capitala Europei cu peste 50 orase Europene si mai multe retele intercontinentale.

Sigla, un « b » intr-un design modern, simbolizeaza atat Bruxelles cat si Belgia. In termeni grafici, « b » - ul este construit dintr-o serie de elipse care pot reprezinta atat reteaua extinsa a companiei cat si luminile de pe pista unui aeroport.

Culoarea albastra oglindeste valorile preluate de la SN Brussels Airlines in timp ce rosul aminteste de culorile « low cost » ale Virgin Express. In lumea aviatiei, albastrul exprima incredere si siguranta iar rosul este tineresc si dinamic.

Noul nume va fi prezentat publicului din Belgia printr-un spot TV si in toata Europa in cadrul unei campanii ce va debuta in Ianuarie 2007. Pana pe 24 Martie zborurile vor fi operate sub numele SN Brussels Airlines si Virgin Express, iar pe 25 Martie va decola prima aeronava Brussels Airlines.


Doua produse create in urma unui sondaj in randul a peste 5.000 de pasageri

Brussels Airlines a luat fiinta prin fuziunea dintre SN Brussels Airlines si Virgin Express, iar noua companie a mostenit toate atuurile fondatorilor sai. Valori precum punctualitatea, siguranta, calitatea serviciilor, personalul poliglot, tarife low-cost, aeroporturi premium si calitate de top sunt valori primordiale la Brussels Airlines.

Brussels Airlines este direct interesata de nevoile reale ale clientilor sai. Ca urmare a unui studiu de piata efectuat in randul a 5.000 pasageri compania a realizat ca nevoile pasagerilor s-au schimbat considerabil in ultimele luni si ani.

Neil Burrows, outgoing CEO Brussels Airlines, explica « In prezent, chiar si pasagerii care calatoresc in interes de afaceri sunt mult mai atenti la pret. Clasa Business traditionala si foarte scumpa este mult mai putin cautata pentru zborurile scurte. Pentru cel putin jumatate dintre cei care zboara din motive profesionale, pretul a devenit un important factor de decizie. Acest fenomen a influentat politica de cumparare in turism la nivelul multor organizatii. Este clar ca cei care zboara in interes de afaceri au nevoie de flexibilitate si calitate a serviciilor acum mai mult decat oricand… si vor sa piarda cat mai putin timp la aeroport. »

Nu numai nevoile pasagerilor business s-au schimbat, dar si asteptarile celor care calatoresc pentru agrement sunt diferite astazi.

Burrows adauga : « Din ce in ce mai multi pasageri cauta cel mai mic tarif. Succesul companiilor low-cost este o dovada clara a acestui lucru. Brussels Airlines a fost receptiva la ceea ce isi doresc toti pasagerii sai (atat business cat si low-cost) si a creat doua produse care satisfac perfect nevoile acestora.”


Doua produse adaptate nevoilor pietei: economie de timp si servicii de calitate sau low cost

Brussels Airlines a venit in intampinarea evolutiei in nevoile si comportamentul pasagerilor si a lansat doua noi produse special create sa satisfaca aceste nevoi.

Astfel Brussels Airlines ofera clientilor sai posibilitatea de a alege dintre produse adaptate la evolutia pietei si a dezvoltat o noua generatie a clasei economic. Aceasta noua generatie va inlocui traditionala separare economic/business.

Philippe Vander Putten, incoming CEO a spus : « Oferim doua produse noi. Pe de o parte avem b.flex, care indeplineste perfect nevoile pasagerilor care zboara din motive profesionale, care doresc sa fac o economie de timp cat mai mare si cer un nivel ridicat al serviciilor fara sa plateasca enorm pentru asta. Pe de cealalta parte avem b.light care garanteaza cele mai mici tarife. Pana acum, Virgin Express a avut o oferta de low cost catre 20 destinatii – incepand de acum Brussels Airlines ofera tarife low cost catre 50 destinatii cu plecare din Bruxelles. Ceea ce inseamna ca ne reducem preturile pentru un mult mai mare numar de rute. »

b.flex este o noua si originala solutie de calatorie pentru pasagerii care doresc sa economiseasca timp si au nevoie de servicii superioare.

· b.flex inseamna economie de timp la Aeroportul din Bruxelles :
o Check-in ultra rapid si acces prioritar inseamna ca va puteti prezenta la aeroport chiar si cu 30 minute inainte de ora decolarii.
o Control de securitate separat si rapid la ore de varf.
o Fara cozi de asteptare deoarece pasagerii b.flex au prioritate la imbarcare
o Pasagerii b.flex stau in partea din fata a avionului, ceea ce inseamna ca pot cobori mai repede la sosire.
· b.flex permite, de asemenea, o cantitate mai mare de bagaje (pana la 30 kg) si chiar 2 bagaje de mana (total 12 kg).
· b.flex ofera mai mult confort la bord, pasagerii avand posibilitatea de a-si alege propriul loc si oferindu-le gustari, bauturi si ziare gratuit.
· Un bilet b.flex ofera mai multa flexibilitate :
o pasagerii pot lua un zbor mai devreme in aceeasi zi fara a plati in plus.
o schimbare a planurilor de calatorie ? Nici o problema cu b.flex – vi se vor returna banii si puteti sa rezervati alt zbor.
· Clientii b.flex pot castiga mai multe mile in cadrul programului Privilege si mai repede.
· In comparatie cu clasa Business clasica oferita de competitorii nostri, biletele b.flex sunt cu pana la 50% mai ieftine, sunt valabile ca bilete dus-intors si sunt adaptate mai bine nevoilor oamenilor de afaceri care calatoresc. In plus, cu cat rezervi mai din timp un bilet b.flex, cu atat e mai ieftin.

In concluzie, b.flex este cea mai avantajoasa solutie datorita flexibilitatii biletului, economiei de timp la aeroport si preturilor mai mici.

b.light este raspunsul Brussels Airlines la nevoile pasagerilor care cauta bilete low-cost one way. Insa pasagerii b.light pot fi siguri de calitatea si standardele serviciilor la bordul avioanelor noastre, avand posibilitatea de a cumpara bauturi si gustari la preturi competitive. Un bilet one way costa incepand cu 49 Eur inclusiv taxe. Si inca o data, cu cat rezervati mai din timp, cu atat e mai ieftin.

Dar b.light a mers chiar mai departe oferind garantia pretului cel mai mic. Astfel, daca pasagerul gaseste in ziua in care a facut rezervarea un pret mai mic cu o alta companie pentru un zbor comparabil, Brussels Airlines ii va rambursa diferenta.

b.light este singurul produs al unei companii low cost care vine cu un program de fidelizare full service. Astfel, programul Privilege ofera posibilitatea de alegere dintre 800 destinatii pentru a castiga sau cheltui mile. Mai mult decat atat, programul Privilege permite pasagerilor sa castige mile cand isi folosesc telefonul, inchiriaza masini, platesc cu cartea de credit, rezerva camere la hotel sau fac cumparaturi in magazine.

b.light ofera de trei ori mai multe destinatii low-cost – peste 50 aeroporturi Europene la preturi foarte mici.


Zborurile lungi si medii (Helsinki, Tel Aviv si Moscova)

Deoarece pasagerii nostrii pe cursele lungi (13 destinatii din Africa) si medii (Helsinki, Moscova si Tel Aviv) au necesitati diferite, Brussels Airlines va continua sa ofere clasele Economic si Business catre aceste destinatii.

Rutele catre Helsinki, Moscova si Tel Aviv vor simti o crestere a gradului de confort datorita locului din mijloc care va fi intotdeauna mentinut liber la clasa Business.

In plus, serviciile pe rutele Africane a fost imbunatatit in decursul acestui an cu scaune mai confortabile in clasa business si scaune noi ergonomice in clasa economica. Aceste inbunatatiri s-au bucurat deja de aprecierea clientilor nostri.

Despre SN Brussels Airlines GSA Bucuresti

Despre SN Brussels Airlines:

Compania belgiana SN Brussels este continuatoarea cunoscutei companii Sabena al carei indicativ l-a pastrat (SN).

Compania se mandreste cu mai mult de 285 de curse regulate pe zi deservind 53 de destinatii europene, 28 americane si 15 africane. Coeficientul sau de punctualitate este de 91% si a transportat in 2003 un numar de 3.273.000 de pasageri. Zilnic, 2007 salariati contribuie la succesul ei, astfel a castigat prestigioasa distinctie SKYTRAX „Airline Excellence Award 2004”.
Din 2004, SN Brussels Airlines este membra BSP Romania astfel incat toti agentii acreditati IATA sunt autorizati sa emita bilete pe cursele SN Brussels. Regional Air Suport este GSA pentru SN Brussels in Romania si Republica Moldova.

Incepand din Decembrie 2004, SN Brussels zboara in regim codeshare la Bucuresti in urma unei acord cu Tarom privind acordarea a cate 20 locuri in clasa Economic si 5 locuri in clasa Business pe fiecare dintre cele doua curse spre Bruxelles.
Regional Air Suport
Sos. Bucuresti-Ploiesti, Nr. 14-22
Sector 1, Bucuresti
snbrussels@regional.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sn-brussels-airlines-gsa-bucuresti/brussels-airlines-nasterea-unei-noi-generatii-de-companii-aeriene