Radiocom în Top 3 firme de telecomunicaţii prin reţele fără cablu

BUCURESTI - 28 octombrie 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C, Tehnologie, Internet

RADIOCOM s-a clasat pe locul 3, în categoria “Întreprinderi foarte mari”, domeniul “Cercetare, dezvoltare şi high tech”, grupa de activitate “Activităţi de telecomunicaţii prin reţele fără cablu” în Topul Firmelor din Municipiul Bucureşti. Locul 1 a fost ocupat de Orange România, iar locul al 2-lea de către Vodafone România.

RADIOCOM

RADIOCOM

La eveniment, din partea radiocom, a participat Cristian Niţu, Preşedinte-Director General, căruia i-a fost înmânată diploma în cadrul festivităţii de premiere.

Cea de-a XVIII-a ediţie a Topului Firmelor din Municipiul Bucureşti, organizată de către Camera de Comerţ şi Industrie Bucureşti (CCIB), s-a desfăşurat în 27 octombrie 2011, în incinta centrului expoziţional Romexpo sub deviza "CCIB premiază managementul performant". De altfel, CCIB premiază anual în cadrul Topului firmelor, devenit tradiţie, managementul peformant.

Topul din acest an a fost elaborat pe baza performanţelor obţinute de către firmele bucureştene în 2010. Au fost premiate 3.898 de firme care îşi desfăşoară activitatea în Bucureşti. Acestea au fost alese din cele 26.872 firme care au îndeplinit criteriile de eligibilitate şi care au fost selecţionate din cele 127.405 societăţi care au depus bilanţul pe anul 2010.

În cuvântul de deschidere al festivităţii de premiere, preşedintele CCIB Sorin Dimitriu a enumerat principalele criterii utilizate de Cameră în elaborarea Topului: cifra de afaceri netă a unei companii, profitul de exploatare, rata pofitului de exploatare, care reprezină raportul dintre profitul din exploatare şi cifra de afaceri, eficienţa utilizării resurselor umane, respectiv raportul dintre valoarea adăugată obţinută şi numărul mediu de salariaţi pe care l-a avut firma respectivă în 2010, precum şi eficienţa utilizării capitalului angajat.

Firmele premiate îşi desfăşoară activitatea în şase domenii, respectiv cercetare-dezvoltare şi high tech; servicii; industrie; construcţii; comerţ, turism; agricultură, pescuit, piscicultură. Domeniul cu cel mai mare număr de laureaţi a fost cel al serviciilor.

Despre Societatea Nationala de Radiocomunicatii S.A. - RADIOCOM

***RADIOCOM, marcă înregistrată a Societăţii Naţionale de Radiocomunicaţii S.A., este în prezent lider de piaţă în domeniul broadcasting-ului şi, în acelaşi timp, unul dintre principalii furnizori de reţele şi servicii de comunicaţii electronice din România. Portofoliul RADIOCOM include, în prezent, aproape toţi operatorii de telecomunicaţii din România, dar şi utilizatori finali de servicii de comunicaţii din domenii importante: bănci, instituţii financiare, companii multinaţionale etc.