BitDefender este cea mai răspândită marcă românească pe Internet

BUCURESTI - 15 februarie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Conform unui studiu Brand Academy, efectuat în luna februarie 2005, privind cele mai răspândite branduri româneşti pe Internet, marca BitDefender aparţinând companiei româneşti SOFTWIN s-a clasat pe primul loc în acest top. Cu peste 654.000 de referinţe, BitDefender conduce la o distanţă considerabilă de ocupantul locului II, Dacia, care a înregistrat numai 345.000 de referinţe.

Întreaga analiză a avut ca scop identificarea primelor 25 de branduri româneşti, ca nivel de expunere pe Internet, precum şi identificarea categoriilor de care aparţin aceste branduri (economie, stiinţă, cultură, bunuri de larg consum, sport), pentru a înţelege care sunt domeniile de competenţă ale României.

Studiul s-a bazat pe o cercetare cantitativă, măsurând şi comparând rezultatele căutarilor pe Internet a peste 150 de branduri româneşti, fără a fi exclus nici un domeniu important de activitate. Principalele instrumente de cercetare au fost reprezentate de cele trei mari motoare de căutare: Google, Yahoo şi MSN Search.

“Faptul că cel mai răspândit brand românesc pe Internet s-a dovedit a fi BitDefender este o dovadă a notorietăţii sale la nivel mondial. Tehnologia BitDefender proteja la sfârşitul anului 2004 peste 41 de milioane de utilizatori din circa 100 de ţări, fiind disponibil deja în 17 limbi de circulaţie internaţională. Din punct de vedere al prezenţei mediatice, în anul 2004, cele mai importante reviste şi televiziuni pe plan mondial au prezentat reportaje, articole şi aprecieri pozitive despre produsul nostru. CNN, ABC, MBC News, New York Times, Wall Street Journal, sau Fortunes sunt doar câteva dintre ele. Sunt ţări în care notorietatea BitDefender se traspune şi în cifra de afaceri, cum ar fi Franţa sau Germania unde BitDefender este clasat în primele 3 locuri ca volum de vânzări de produse software în magazine. ” a declarat Daniel Ionescu, directorul diviziei BitDefender a SOFTWIN.

Un aspect demn de remarcat este faptul că BitDefender este unul dintre cele mai tinere branduri aflate în acest clasament, produsul companiei SOFTWIN împlinind în acest an 4 ani de existenţă.

Structura pe categorii a acestui top relevă faptul că economia este domeniul care conduce în procesul de generare a celor mai puternice branduri româneşti, urmat relativ aproape de cultură şi contrar aşteptărilor de sport cu doar 12% din rezultatele totale. Însă, în vreme ce economia este reprezentată de branduri relativ tinere, în plină afirmare, cultura este dominată de figurile titanice ale culturii româneşti aparţinând ultimelor două secole. În consecinţă, realizatorii studiului consideră că următorii ani vor genera, probabil, o adâncire a diferenţelor dintre cele două domenii în favoarea economiei.

“În condiţiile în care Internetul a devenit principalul mijloc de informare al omenirii, gradul de răspândire pe Internet al mărcilor româneşti contribuie substanţial la nivelul de notorietate al României în lume. Rezultatele studiului confirmă că industria IT autohtonă este o ramură care aduce unul dintre cele mai mari aporturi de imagine pentru România, BitDefender fiind un reprezentant de seamă al acesteia.” a concluzionat Cristina Preda, director general Brand Academy.

Despre SOFTWIN

Despre BitDefender/SOFTWIN
Tehnologia BitDefender™ protejează peste 41 de milioane de utilizatori din 100 de ţări. Metoda revoluţionară de interceptare a viruşilor a fost recunocută de 28 de Academii de Ştiinţe din Comunitatea Europeană prin premiul IST 2003 şi este certificată de către cele mai prestigioase laboratoare de testare din lume (ICSA - februarie 2003, Virus Bulletin - iunie 2003, noiembrie 2003, februarie 2004, iunie 2004, noiembrie 2004; CheckMark - august 2003 si septembrie 2004). De curând, în Germania, Spania şi SUA s-au deschis reprezentanţe BitDefender™.

SOFTWIN este o companie cu capital integral românesc a cărei principală activitate o reprezintă dezvoltarea şi furnizarea de soluţii şi servicii complexe din domeniul IT&C. Înfiinţată în 1990, SOFTWIN şi-a diversificat continuu activitatea, adăugând la activitatea de bază de dezvoltare şi implementare de aplicaţii software complexe, noi soluţii şi servicii cum ar fi: ePublishing şi eContent Solutions (1993), antivirus BitDefender (1997), servicii de contact center (2000), helpdesk pentru IT (2001), soluţii SAP (2002). Cu o echipă de peste 600 de angajaţi, SOFTWIN a dezvoltat şi implementat tehnologii de vârf în peste 5000 de proiecte dezvoltate pentru parteneri din întreaga lume.

SOFTWIN SRL
Str. Fabrica de Glucoza nr. 5, sector 2, Bucuresti
tel: (021) 233.07.80
pr@softwin.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/softwin/bitdefender-este-cea-mai-raspandita-marca-romaneasca-pe-internet