Peste 200 de tineri români asigură servicii de asistenţă pentru clienţii unor corporaţii gigant din Europa

BUCURESTI - 19 octombrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Fisiere atasate:

2346-clip-image002.jpg

Divizia Customer Relationship Management (CRM) din cadrul companiei româneşti SOFTWIN a prezentat în cadrul conferinţei „Viitorul serviciilor de asistenţă clienţi” avantajele competitive reprezentate de „Serviciul Clienţi” pentru o companie modernă, dar şi componentele unui Contact Center de succes.

Peste 200 de tineri români asigură servicii de asistenţă pentru clienţii unor corporaţii gigant din Europa

„În zilele noastre, competiţia acerbă din fiecare domeniu de activitate determină companiile să caute servicii adăugate produselor oferite. Ultimele studii în domeniu reflectă faptul că, cei mai mulţi clienţi ai unei companii (68%) renunţă la serviciile acesteia datorită serviciului clienţi nesatisfăcător sau inexistent. Pentru multe dintre firmele româneşti, crearea unui departament propriu de asistenţă clienţi ar însemna însă o investiţie financiară destul de mare, reprezentată de costuri salariale, training pentru angajaţii acestui departament, dar şi infrastructura hardware şi software necesară existenţei sale. Externalizarea acestui serviciu către o companie specializată este rezolvarea ideală a acestei nevoi” spune Elisabeta Nichifor, directorul diviziei SOFTWIN CRM.

Începând cu anul 2000, în cadrul SOFTWIN funcţionează unul dintre cele mai moderne Centre de Contact multilingv din Europa. În prezent, tinerii români asigură „serviciul clienţi” pentru companii gigant din Europa precum Orange, Poşta Franceză, Noos, British American Tobacco (servicii de HelpDesk) , etc.

„Crearea centrului a fost un succes nu numai al companiei SOFTWIN, ci şi al României ca loc ideal pentru outsourcingul unor proiecte IT. Companiile străine apelează la serviciile noastre în primul rând datorită capacităţilor lingvistice şi tehnice ale românilor. În urma colaborării, aceste companii şi-au crescut substanţial vânzările, un exemplu în acest sens fiind magazinul online DPAM, pentru care am reuşit creşterea ratei de conversie a vizitatorilor în clienţi cu 320%.” completează Elisabeta Nichifor.

Serviciile unui „Contact Center” nu se rezumă doar la avantajul că potenţialul client poate obţine mai multe informaţii despre caracteristicile produsului/serviciului; locaţii de unde poate fi cumpărat; preturi, ci poate chiar lansa o comandă prin telefon, mergând până la îndrumarea sa spre un website pentru achiziţie on line sau plăţi prin telefon. Post-vanzare există serviciul de apeluri pentru verificarea satisfacţiei clientului dar şi preîntâmpinarea unor eventuale dificultăţi, obţinându-se astfel, pe de o parte, intărirea relaţiei client-companie, dar şi obţinerea de informaţii preţioase referitoare la nevoile de viitor ale clienţilor reali.

În cadrul diviziei CRM din cadrul SOFTWIN au fost dezvoltate două linii de afaceri: Professional IT HelpDesk (asistenţă tehnică pentru sistemul informatic) şi Multilingual Contact Center (suport tehnic şi comercial pentru clienţi), oferind pachete modulare de servicii ce cuprind consultanţă, recrutare, selecţie, training analişti, soluţii tehnice şi servicii de operare în sprijinul strategiei CRM a unei companii, fie ca se doreste crearea unui departament propriu in acest sens, fie externalizarea parţială sau totală a acestui serviciu.

Despre SOFTWIN

Despre SOFTWIN (www.softwin.ro)

SOFTWIN este o companie cu capital integral românesc a cărei principală activitate o reprezintă dezvoltarea şi furnizarea de soluţii şi servicii complexe din domeniul IT&C. Înfiinţată în 1990, SOFTWIN şi-a diversificat continuu activitatea adăugând la activitatea de bază de dezvoltare şi implementare software, noi soluţii şi servicii cum ar fi: ePublishing si eContent Solutions (1993), antivirus BitDefender (1997), servicii de contact center (2000), helpdesk pentru IT (2001), soluţii SAP (2002). Cu o echipă de peste 600 de angajaţi, SOFTWIN a dezvoltat şi implementat tehnologii de vârf în peste 3500 de proiecte dezvoltate pentru parteneri din întreaga lume.

SOFTWIN SRL
Str. Fabrica de Glucoza nr. 5, sector 2, Bucuresti
tel: (021) 233.07.80
marketing@softwincrm.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/softwin/peste-200-de-tineri-romani-asigura-servicii-de-asistenta-pentru-clientii-unor-corporatii-gigant-din-europa