SOFTWIN dezvoltă aria serviciilor de Contact Center pentru România

BUCURESTI - 21 iunie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Compania SOFTWIN a prezentat în cadrul conferinţei „Servicii complete de Call Center”, stadiul actual de dezvoltare al pieţei româneşti de call-center şi serviciile adăugate pe care compania românească le oferă pe piaţa internă, în comparaţie cu cea externă.

„Pe piaţa romanească venim cu servicii adăugate, în plus faţă de operare. Aceasta vizează, pe lângă soluţii software, consultanţă în set-up-ul unui Contact Center, configurare, implementare, recrutare şi training specializat al personalului” a declarat Elisabeta Nichifor, director divizia CRM din cadrul SOFTWIN.

Compania are în derulare peste 40 de contracte de servicii Call & Contact pentru clienţi precum Tiscali, Poşta franceză sau Noos şi o experienţă de 5 ani în domeniu. Serviciile sunt oferite prin intermediul a peste 250 de tineri specializaţi care operează 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână în 3 centre specializate, la Bucureşti, Galaţi şi Petroşani. Pe piaţa locală, SOFTWIN este considerat un promotor în aria outsourcingului de servicii de Contact Center.

„În marea majoritate, firmele româneşti optează pentru înfiinţarea propriului call center. Este un stadiu normal de dezvoltare. Pe măsură ce serviciile de asistenţă clienţi vor trebui să devină mai complexe, mulţi vor prefera, din punct de vedere al costurilor, externalizarea acestui serviciu către companii specializate” consideră Elisabeta Nichifor.

În România, cererea pentru servicii de call center cunoaşte o rată de creştere de 20% anual iar numarul companiilor care oferă asistenţă clienţilor lor, printr-un departament propriu sau prin servicii externalizate este de circa 200.

Despre SOFTWIN

Despre SOFTWIN

SOFTWIN este o companie cu capital integral românesc a cărei principală activitate o reprezintă dezvoltarea şi furnizarea de soluţii şi servicii complexe din domeniul IT. Înfiinţată în 1990, SOFTWIN are o echipă de peste 650 de specialişti. SOFTWIN exportă produsele şi serviciile sale pe 6 continente. 35% din cifra de afaceri SOFTWIN este realizată în România, unde SOFTWIN, se poziţionează ca o firma de IT de consultanţă, oferind clienţilor săi soluţii software pentru problemele complexe de afaceri.

SOFTWIN SRL
Str. Fabrica de Glucoza nr. 5, sector 2, Bucuresti
tel: (021) 233.07.80
pr@softwin.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/softwin/softwin-dezvolta-aria-serviciilor-de-contact-center-pentru-romania