SOFTWIN se implică în piaţa germană de outsourcing

BUCURESTI - 25 noiembrie 2004

Comunicat tip General in IT&C

Divizia Customer Relationship Management (CRM) din cadrul SOFTWIN anunţă prezenţa ca unic furnizor de servicii call center din estul Europei la târgul de outsourcing Service World Germania 2004 organizat, în această lună, de Kundendienst Verband - cea mai importantă organizaţie pentru relaţiile cu clienţii din Europa.

Participarea a avut ca scop prezentarea ofertei de servicii a diviziei companiei româneşti pe o piaţă germană de call center estimată la 22.7 miliarde EURO.

Elisabeta Nichifor, directorul diviziei CRM a SOFTWIN, ne explică motivele pentru care o firmă germană ar externaliza serviciul de asistenţă clienţi unei companii româneşti: „Deschiderea către outsourcing în Germania este destul de mare, comparativ cu alte pieţe la fel de dezvoltate. Cauzele sunt legate, în principal, de presiunea costurilor iar, în România, pe lângă avantajul unor costuri scăzute, străinii descoperă competenţele intelectuale şi lingvistice ale tinerilor români. Este şi motivul pentru care, oferta noastră la Service World Germania a captat interesul a circa 100 de companii din această ţară.”

Cheia succesului constă, în opinia specialiştilor companiei, în felul în care furnizorii reuşesc să-şi demonstreze competenţele şi know-how-ul în domeniul relaţiilor cu clienţii, conform standardelor impuse de companiile germane. În cei patru ani de la deschiderea unuia dintre cele mai moderne centre de contact din estul Europei, SOFTWIN a dezvoltat relaţii de colaborare cu organizaţii gigant precum: Noos (primul furnizor de cable TV din Paris) şi Poşta Franceză.

„Beneficiind de această experienţă internaţională, ne-am asumat pe piaţa românească misiunea de implementare şi transmitere a celor mai bune practici din domeniile call center, contact center şi helpdesk, fie că se doreşte crearea unui departament propriu în acest sens, fie externalizarea parţială sau totală a acestui serviciu.” a concluzionat Elisabeta Nichifor.

În Romania, cererea pentru servicii de call center cunoaşte o rată de creştere de 20% anual fiind influenţată de necesitatea din ce în ce mai acută a companiilor de a oferi servicii de asistenţă clienţilor. În prezent, aproximativ 200 dintre acestea oferă astfel de servicii, prin call centere proprii sau externalizate unei firme specializate. Prin comparaţie, piaţa ungară este estimată la circa 330 de centre (proprii sau externe), iar cea germană la peste 2800.

Despre SOFTWIN

Despre SOFTWIN (www.softwin.ro)

SOFTWIN este o companie cu capital integral românesc a cărei principală activitate o reprezintă dezvoltarea şi furnizarea de soluţii şi servicii complexe din domeniul IT&C. Înfiinţată în 1990, SOFTWIN şi-a diversificat continuu activitatea adăugând la activitatea de bază de dezvoltare şi implementare aplicaţii software complexe, noi soluţii şi servicii cum ar fi: ePublishing si eContent Solutions (1993), antivirus BitDefender (1997), servicii de contact center (2000), helpdesk pentru IT (2001), soluţii SAP (2002). Cu o echipă de peste 600 de angajaţi, SOFTWIN a dezvoltat şi implementat tehnologii de vârf în peste 5000 de proiecte dezvoltate pentru parteneri din întreaga lume.
SOFTWIN SRL
Str. Fabrica de Glucoza nr. 5, sector 2, Bucuresti
tel: (021) 233.07.80
pr@softwin.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/softwin/softwin-se-implica-in-piata-germana-de-outsourcing