JOHN SWAINSON presedintele CA, considera ca in domeniul serviciilor financiare, sunt esentiale experienta clientului la achizitie si rezultatele superioare

BUCURESTI - 25 septembrie 2007

Comunicat tip General in IT&C

John Swainson, presedinte si CEO al Computer Associates (reprezentata in Romania prin SolvIT Networks - Enterprise Partner), a afirmat ca, pentru a asigura o experienta superioara a clientilor si pentru a ramane intr-o pozitie relevanta pe piata, furnizorii de servicii financiare trebuie sa-si schimbe modul de a privi tehnologia si sa aduca transformari importante mediilor IT utilizate.

In aceasta nota de la Foreword Financial Expo numita: “Experienta clientilor la achizitie: un puternic si competitiv avantaj”, John Swainson arata cum firmele furnizoare de servicii financiare isi pot servi mai bine clientii prin transformarea mediilor IT utilizate si descrie o strategie pentru realizarea efectiva a transformarii.
“Experienta avuta de clienti la achizitia de servicii financiare este in cea mai mare masura o experienta electronica” a afirmat Swainson. “Prin urmare IT-ul nu este doar important pentru afacerile din domeniul serviciilor financiare, IT-ul este afacerea – totul este legat de reprezentarea digitala a circulatiei monetare. Cea mai mare amenintare pentru fiecare companie din orice domeniu este irelevanta. Intr-o industrie ca cea a serviciilor financiare unde produsele si serviciile devin foarte rapid marfa, diferentele sunt vitale pentru succes.
“Mutarea experientei de achizitie a clientilor acolo unde este de fapt necesar, necesita o transformare dinamica si deloc scurta in IT”, a continuat Swainson. “Companiile trebuie sa transforme managementul IT si sa refaca infrastructura IT astfel incat sa sustina procesele comerciale. Aceasta este provocarea pentru companiile care au sisteme IT mostenite, construite de-a lungul deceniilor si de cele mai multe ori construite prin imbinarea a mai multor sisteme si repetate achizitii.
O asemenea arhitectura mostenita necesita impartirea si reutilizarea functionalitatii aplicatilor, integrarii acestora, crearea de aplicatii hibride care sa sustina vanzarile la un pret mai mare si trecerea solutiilor intermediare ale serviciilor cu o noua valoare adaugata catre serviciile financiare prestate clientilor.
“Totul se rezuma la extinderea procesului de business management catre nivelul enterprise” a afirmat Swainson
Arhitectura financiara a viitorului
Bazata pe o lunga istorie a provocarilor IT catre industria serviciilor financiare – companiile din topul 50 al serviciilor financiare din lume sunt clienti CA – Swainson a spus ca CA priveste industria financiara altfel.
“La CA am inventat ceva ce numim Arhitectura Financiara a Viitorului”, a afirmat Swainson. “Acesta este conceptul pe care il utilizam, pentru a explica cum arhitectura IT in serviciile financiare trebuie sa evolueze, pentru a satisface cererea de furnizare de servicii care sa ofere o experienta superioara pentru clienti.
Arhitectura IT in serviciile financiare se potriveste exact viziunii CA Enterprise IT Management (EITM): Security Management, Infrastructure Optimization, IT Governance, si Business Service Management.
In acesta arhitectura avem:
•Servicii de business precum Account Creation si servicii obisnuite de IT precum Identity/Access Management si Workflow sunt scoase din aplicatiile individuale si impartite in sistem deschis, autorizand Risk/Compliance Management and Reporting la nivel enterprise
•Service Oriented Architecture (SOA) si Services Catalog furnizeaza accesul la serviciile IT precum email si application services precum imprumuturi, plati si depozite
•Transaction Data/Services permit pentru schimburile intre aplicatii (interne si externe) bazate pe mesaje, sau prin “autobuzul” SOA. Serviciile de retea conecteaza elementele hardware dispersate, bazele de date si componentele interne/externe de retea impreuna.
Principalul rol al CIO in imbunatatirea experientei cu clientii
Swainson a mai afirmat ca “asigurarea ca IT-ul sustine livrarea de servicii superioare catre clienti este responsabilitatea CIO. CIO trebuie sa preia conducerea in imbunatatirea experientei clientilor prin transformarea organizatiei”.
“Pe masura ce industria IT a crescut, s-a maturizat si continua sa se consolideze, CIO a incetat sa fie vazut in organizatie ca un centru generator de costuri ajungand acum sa fie vazut ca un explorator si traducator in tehnologie si de cele mai multe ori un adevarat consilier strategic” a mai spus el. “Urmatorul pas este asumarea unui rol cu adevarat strategic in afacere. Cel mai sigur mod de a face asta este preluarea initiativei de transformare a managementului IT.”

Despre SolvIT Networks

SolvIT Networks

SolvIT Networks, furnizor de solutii enterprise pentru importante organizatii financiar-bancare si din domeniul telecomunicatiilor din Romania, isi propune sa ofere solutii complete de managementul serviciilor al infrastructurii si al proceselor printr-un portofoliu variat de produse si acoperind o gama extinsa de cerinte de business.
SolvIT Networks realizeaza acest obiectiv cu succes, beneficiind de personal instruit, specialisti certificati tehnic pentru fiecare tip de solutie oferita, cu o experienta de peste sase ani in proiecte de anvergura in Romania si regiunea sud-est europeana.
Pe site-ul www.solvitnetworks.com aveti acces la informatii detaliate despre companie si produse.
marketing@solvitnetworks.com
mihai.scemtovici@solvit.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/solvit-networks/john-swainson-presedintele-ca-considera-ca-in-domeniul-serviciilor-financiare-sunt-esentiale-experienta-clientului-la-achizitie-si-rezultatele-superioare