Cătălin Botezatu se lansează în lumea ochelarilor_Live pe Facebook

Pantelimon - 21 octombrie 2011

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

După 8 ani de colaborare cu Cătălin Botezatu, considerat cel mai cunoscut creator roman de modă şi cea mai profitabilă vedetă din România în 2010, Sover Optica şi renumitul designer au decis să lanseze prima colecţie de ochelari de soare sub denumirea Catalin Botezatu eyewear.

Evenimentul este programat în seara de sâmbătă, 22 octombrie 2011, orele 20:30, în cadrul festiv prilejuit de cea de-a XVI-a editie a  “Întâlnirii Partenerilor Sover Optica” de la Ambasad`Or Leisure & Events din Otopeni. În premiera pentru sectorul autohton de profil, organizatorul a programat o transmisie live accesibilă prin intermediul “Ambassador Eyewear”, o pagina de Facebook iniţiată de Sover Optica.

Aflându-se în preajma celei de-a 15-a prezentări de modă în calitate de parteneri, Cătălin Botezatu şi Sover Optica propun pieţii româneşti o linie de accesorii cu o puternică personalitate, ochelarii de soare fiind accente esenţiale în cadrul oricărei garderobe moderne. Caracterul colecţiei respectă tendinţele actualului sezon, precum şi cele mai recente outfituri din prezentările Aviator by Catalin Botezatu, aspectul vintage şi look-ul military fiind cel mai bine puse în valoare de cele patru modele pilot. Sunt de asemenea disponibile şi două modele pentru femei ce se pot asorta unui look fashion, a căror siluetă oversize aminteşte de mijlocul anilor `60 şi de celebra Jackie O. Din colecţie face parte şi o montura unisex din acetat, o replică a binecunoscutului Wayfarer, un model icon pe care designerul a dorit să-l verniseze în trei variante cromatice: negru, roşu si alb. Toate cele şapte modele sunt echipate cu lentile polarizate.

Cu privire la noua linie de ochelari, designerul a declarat că "toate modelele sunt astfel concepute încât, văzându-le, ne dorim să le purtăm", după care a completat: “Cătălin Botezatu nu mai este doar un brand. El continuă să evolueze şi a devenit un stil de viaţă. Am încercat să completez portofoliul actual prin oferirea a tot ceea ce bărbatul sau femeia ar putea avea nevoie: de la o vestimentaţie rafinată, o rochie de cocktail sau un look casual. Pe lânga liniile de underwear şi outwear sau cele de parfumuri şi încălţăminte, Cătălin Botezatu s-a extins şi în segmentul prêt-à-porter, printr-o suită de accesorii de marochinerie lansate în primavara acestui an. Ochelarii de soare sunt un pas înainte în evoluţia naturală a brandului şi sunt deosebit de mândru de această nouă colecţie realizată în parteneriat cu Sover Optica."

În virtutea parteneriatului, colecţia va fi distribuită în România prin intermediul Sover Optica. Dna Doina Badiu, directorul general al companiei, a subliniat că “suntem bucuroşi pentru lansarea Cătălin Botezatu eyewear deoarece vedem concretizat un pas esenţial al acestui proiect, sperând astfel să primim un răspuns favorabil din partea pieţei. Fiind un perfecţionist, Cătălin s-a implicat personal în realizarea prototipurilor, ceea ce ne oferă certitudinea că vom reuşi să obţinem vânzări pe măsura notorietăţii sale.”

Marca Botezatu se află la a doua extensie de linie din 2011, pentru după lansarea în domeniul marochineriei prin intermediul accesoriilor din piele ale colecţiei Aviator. Acum, atenţia sa este îndreptată asupra celui mai îndrăgit dintre toate accesoriile vestimentare, ţinutele publice găsindu-l mereu însoţit de ochelari.

Prima colecţie Cătălin Botezatu eyewear va fi disponibilă pe piaţa românească începând din luna ianuarie 2012. Ea cuprinde 7 modele ce acoperă 18 variante cromatice, fiind adresate deopotrivă publicului feminin şi masculin. Pentru realizarea acestei linii de ochelari, Sover Optica a recurs la experienţa unui fabricant din nordul Italiei, ţară ce dispune de o puternică tradiţie în industria mondială a ochelarilor.

Despre Cătălin Botezatu

http://www.catalinbotezatu.ro/catalin-botezatu-evenimente-3.html

http://www.cbstore.eu/

Cătălin Botezatu este designerul român care a obţinut cele mai multe premii de-a lungul prodigioasei sale cariere în domeniul modei. Cătălin Botezatu este singurul creator autohton de modă care se ocupă personal de stilingul întregii colecţii (bijuterii, pantofi, aplicaţii capilare, ochelari etc.), precum şi de casting, coloana sonoră, scenografie, regie etc. Botezatu este singurul designer român care a apărut in Book Moda de 18 ori. Această publicaţie internaţională este considerată “Biblia Modei”. La sfârşitul anului 2010, Cătălin Botezatu şi-a lansat prima sa carte “Trei vieţi. Pedeapsa”, un volum autobiografic. Cartea a stârnit un interes extraordinar, primul tiraj epuizându-se încă din prima zi. Cu un ritm de15 exemplare vândute pe minut, Botezatu doboară astfel recordul deţinut până atunci de Codul lui Da Vinci. “Trei vieţi. Pedeapsa” se află acum la al  treilea tiraj.

Despre IPSO

Întâlnirea Partenerilor Sover Optica (IPSO) reprezintă un eveniment anual devenit tradițional ce aparține unei strategii de fidelizare inițiate în anul 1995. Programat în intervalul 21-22 octombrie 2011, cea de-a XVI-a ediții a IPSO va reuni aproximativ 100 de societăți de pe tot cuprinsul țării, selectate pe baza loialității și a potențialului comercial. Prin cele două mari secțiuni - workshop și dinner, IPSO pune în valoare cele mai importante obiective ale unui eveniment de marketing: comunicarea și informarea, pe de o parte, sensibilizarea și activarea, pe de altă parte. Pentru Sover Optica este cel mai important prilej de relaționare cu partenerii săi strategici, IPSO având menirea de a evidenția portofoliul actualizat al produselor-serviciilor Sover Optica, stimulând astfel interesul față de produse și generând, firesc, vânzări pe bază de comenzi.

Despre Sover Optica S.R.L.


Sover Optica este o societate comercială cu capital mixt româno-italian înfiinţată în 1994, al cărei obiect de activitate îl reprezintă distribuţia nationala de articole optice destinate ingrijirii vederii. Principalele categorii de produse comercializate – rame de ochelari, ochelari de soare, lentile oftalmice corectoare şi accesorii, sunt dedicate corecţiei sau protecţiei vederii, oferta Sover Optica fiind completată cu echipamente, aparate şi instrumentar destinate cabinetelor de optometrie sau oftalmologie, atelierelor de optică medicală sau saloanelor de optică. Compania s-a extins constant, aşa încât, după 18 ani de activitate, Sover Optica are peste 75 de angajaţi şi un portofoliu de clienţi format din peste 500 magazine de optică şi cabinete de optometrie sau oftalmologie.