HOYA BlueControl este prezent la cel mai important eveniment national de optica

Pantelimon - 14 iunie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Sanatate

In perioada 14-16 iunie 2013, in cadrul celei de-a XII-a editii a Salonului National de Optica si Optometrie (SNOO), noul tratament HOYA BlueControl va fi prezent alaturi de intreg portofoliul de produse HOYA Vision Care distribuite de Optical Lenses. Destinat neutralizarii luminii albastre, BlueControl este considerat o inovatie revolutionara ce incununeaza cei 50 de ani pe care HOYA Vision Care i-a dedicat cercetarilor in privinta tratamentelor performante pentru lentile organice.

Tratamentul BlueControl neutralizeaza lumina emisa de majoritatea display-urilor – televizoare LCD sau LED, PC-uri, laptopuri, telefoane inteligente, dispozitive GPS sau tablete, sporind vizibil confortul vizual al utilizatorului.

Tratamentul BlueControl neutralizeaza lumina emisa de majoritatea display-urilor – televizoare LCD sau LED, PC-uri, laptopuri, telefoane inteligente, dispozitive GPS sau tablete, sporind vizibil confortul vizual al utilizatorului.

 Aparitia acestui tratament a plecat de la premiza ca lumina albastra emisa de toate ecranele dispozitivelor electronice actuale a devenit un factor semnificativ de risc pentru sanatatea oculara. 

Adrian Badiu

Tratamentul HOYA BlueControl a fost lansat oficial pe piata autohtona in luna aprilie 2013, insa evenimentul de la Brasov constituie prima reuniune nationala de optica medicala in care produsul va fi prezentat mediului profesional din Romania. Cu acest prilej, sambata, 15 iunie 2013, orele 12.00, in cadrul sectiunii educationale a SNOO, Georgeta Maxim, trainer profesional Optical Lenses, va expune cele mai importante caracteristici ale noului tratament HOYA BlueControl in cadrul unei prezentari de produs purtand titlul “Un plus de confort intr-o lume digitala”.

Referindu-se la noul produs HOYA BlueControl, dl Adrian Badiu, directorul comercial Optical Lenses, a declarat: ”Aparitia acestui tratament a plecat de la premiza ca lumina albastra emisa de toate ecranele dispozitivelor electronice actuale a devenit un factor semnificativ de risc pentru sanatatea oculara. Toate aceste display-uri emit lumina albastra, o radiatie cuprinsa in spectrul vizibil (intervalul 380-510 nm) cu lungime scurta de unda si purtatoare de energie inalta. Impactul ei asupra vederii este cu atat mai semnificativ, cu cat comunicarea globala a ajuns sa domine lumea, majoritatea mesajelor sosesc pe cale vizuala, iar ochii nostri resimt din plin efortul excesiv de asimilare a acestui volum imens de informatii.”

Lansat pe piata europeana in luna ianuarie, la salonul Opti`13 de la München, tratamentul HOYA BlueControl este o noutate absoluta si el certifica implicarea renumitei companii japoneze in dezvoltarea unor produse cat mai inovatoare si cat mai adecvate nevoilor consumatorilor din toata lumea. Merita subliniat faptul ca HOYA Vision Care detine intaietate in privinta inovatiilor si cercetarii continue, fiind un etalon mondial al aplicarii celor mai noi tehnologii in domeniul lentilelor oftalmice corectoare. Spre exemplu, in 2010, Hoya HiVision LongLife era considerat singurul tratament ce oferea 3 ani garantie impotriva zgarieturilor, iar, anul trecut, la Paris, visuReal a castigat trofeul Silmo d`Or, fiind singura aplicatie mobila capabila sa integreze precizia masuratorilor optometrice cu tehnologia dintr-un iPad.

Tratamentul HOYA BlueControl se livreaza in Romania prin intermediul Optical Lenses. BlueControl este disponibil pentru lentilele organice HOYA doar in combinatie cu Hi-Vision LongLife , un tratament remarcabil pentru durabilitatea sa impotriva zgarieturilor.

                         ------      # # #     ------

Despre tratamentul HOYA BlueControl

 

Tratamentul BlueControl neutralizeaza lumina emisa de majoritatea display-urilor – televizoare LCD sau LED, PC-uri, laptopuri, telefoane inteligente, dispozitive GPS sau tablete, sporind vizibil confortul vizual al utilizatorului. Lentilele tratate cu BlueControl relaxeaza vederea deoarece imbunatatesc, pe de o parte, perceptia contururilor, culorilor si  contrastelor, iar, pe de alta parte, diminueaza starea de oboseala si senzatia de ochi uscat .

Conform unor studii* intreprinse recent, 83% dintre respondenti declara ca resimt disconfort ocular in timpul sau dupa utilizarea dispozitivelor electronice inzestrate cu display. Aceleasi studii au pus in evidenta faptul ca, dupa ce au constientizat potentialul nociv al luminii albastre, consumatorii au devenit convinsi de beneficiile BlueControl. Dupa primirea explicatiilor, 78% dintre persoanele din grupul tinta au declarat ca BlueControl este interesant, iar 58% au confirmat intentia de a vizita un optician pentru a primi explicatii mai amanuntite.

*Millward Brown, noiembrie 2012, “Atitudinea consumatorilor in privinta tratamentelor antireflex”, Studiu de piata efectuat la solicitarea HOYA Vision Care in randul a 1204 de purtatori de ochelari din 6 tari europene.

 

Brosura HOYA BlueControl

http://goo.gl/lmrRA

Videoclip HOYA BlueControl

http://youtu.be/czha27eUcfE


Despre HOYA Vision Care

http://www.hoya.eu/

Cu o traditie de aproape 72 de ani, HOYA Vision Care se identifica cu perfectiunea si precizia japoneza, atribute reflectate atat in preocuparea constanta pentru inovatie si cercetare, cat si in aplicarea celor mai noi tehnologii. Azi este binecunoscut faptul ca lentilele organice HOYA sunt produse optice remarcabile pentru materiale, design si tratamente, concepute pentru a aduce confort in viata purtatorilor de ochelari. Fiind asociate unei nevoi atat de esentiale – vederea clara si sanatoasa asigura integritatea organismului si adaptarea continua la mediu, lentilele HOYA sunt subordonate misiunii companiei mama: „Dedicata inovatiei in domeniile tehnologiei informatiei, stilurilor de viata si culturii, HOYA Corporation crede intr-o lume in care oricine isi poate orandui viata, bucurandu-se de bunastare si traind in armonie cu natura.”

 

Despre Optical Lenses

Optical Lenses este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian ce distribuie in exclusivitate pe piata romaneasca lentile oftalmice corectoare furnizate de HOYA Vision Care. Incepand cu 1 februarie 2012, Optical Lenses face parte din Sover Optica Group ca urmare a specializarii functionale a liniilor de business ale companiei Sover Optica.

 

Despre Salonului National de Optica si Optometrie

In perioada 14-16 iunie 2011, la Brasov, se desfasoara cea de-a XII-a editie a Salonului National de Optica si Optometrie (SNOO). Beneficiind de aproximativ 1.100 metri patrati, cele mai importante societati romanesti expun cele mai recente noutati din industria opticii. Evenimentul este organizat pentru a patra oara in incinta Brasov Business Park, un modern centru de afaceri recunoscut deja drept un reper expozitional al orasului.

 

Despre lumina albastra

Lumina albastra este cuprinsa in spectrul vizibil al luminii, in portiunea de banda aferenta energiilor inalte (380-510 nanometri), fiind purtatoare de energie marita. Dupa cum sugereaza si numele, lumina albastra se afla in imediata apropiere a luminii ultraviolete, radiatie electromagnetica aferenta intervalului 190-380 nm si situata in afara spectrului vizibil. Datorita efectelor sale asupra tesuturilor oculare*, lumina albastra poate fi considerata un nou factor de risc pentru sanatatea vederii. Urmatoarele exemple ilustreaza impactul negativ al luminii albastre: radiatiile luminoase cu lungime de unda de 450 nm provoaca degenerescenta maculara sau atrofia nervului optic, radiatiile cuprinse intre 511 si 527 nm sunt raspunzatoare de aparitia glaucomului, cataractei, retinitei pigmentare si degenerescentei maculare, iar lumina cu lungimi de unda 550-585 nm favorizeaza instalarea retinitei pigmentare.

Cele mai cunoscute surse de lumina albastra sunt becurile economice si aparatele electronice inzestrate cu display, fie ca ne referim ecranele de televizor, ecranele cu LED ale laptopurilor sau computerelor, fie ca vizam noile dispozitive mobile inteligente – dispozitive GPS, smartphone sau tablete.

 

* Vargellini Francesco, I filtri medicali, articol aparut in revista B2Eyes nr 3/2013, pag 44-45

Despre Sover Optica S.R.L.

Sover Optica și-a câștigat o binemeritată reputație în sectorul opticii medicale din România, atât datorită profesionalismului și seriozității serviciilor sale, cât și rezonanței brandurilor de ochelari pentru care este unic importator și distribuitor: 1a Classe Alviero Martini, Azzaro, Blackfin, Bioeyes, Charmant, Charriol, Daniel Hechter, Francesco Smalto, Henry Jullien, Laura Biagiotti, Montblanc, MCS Marlboro Classics, Roberto Cavalli, Thierry Mugler, Timberland, Tom Ford sau Trussardi.