Vizi Imre a obtinut locul secund la Vocea Romaniei, insa reuseste o premiera: 3 infatisari diferite intr-o singura seara

Pantelimon - 14 ianuarie 2013

Comunicat tip General in Arta & Entertainment, Monden / Lifestyle, Media / Publicitate

Joi dimineata, 27 decembrie 2012, Vizi Imre a fost ales de telespectatorii Pro TV drept a doua voce a Romaniei. Cele 3 melodii pregatite de “elevul” lui Marius Moga au infatisat trei ipostaze diferite, Vizi purtand succesiv trei perechi de ochelari, oferiti de Sover Optica, in ton cu mesajul sau caracterul fiecarei piese.

N
Vizi interpreteaza

Vizi interpreteaza" Over the rainbow" purtand ochelarii din beta-titan Blackfin model BF 677 Atlantic 413

 "Ca orice prieteni de nadejde, ochelarii mi-au croit o noua identitate, mi-au dat curaj si m-au ajutat sa ajung pe podium.”  

Vizi Imre

Conform unui interviu publicat la data de 22 decembrie 2012 pe pagina oficiala a concursului Vocea Romaniei, Vizi Imre declara inaintea finalei:“Sper sa-i cuceresc pe antrenori si pe telespectatori cu vocea si cu felul meu de a interpreta piesele.”

Pentru a reusi o interpretare cat mai distincta si, implicit, pentru a-si indeplini visul, Vizi Imre a apelat la Sover Optica si la sfaturile specialistilor EA_Eyewear Ambassador. EA l-a sustinut pe Vizi si a fost alaturi de el, crezand de la bun inceput crezut in forta de afirmare a unui tanar dezinhibat, ce este daruit cu talent si curajul sa-l puna in scena.

Valentin Parescura, initiatorul paginii de Facebook/EA si director de imagine la Sover Optica, declara dupa primele sesiuni de probe: Premiza de la care am pornit in accesorizarea lui Vizi este legata de integrarea actorului in scenariu si scenografie. Arta spectacolului solicita o infatisare asortata cu contextul interpretarii. Ochelarii au avantajul ca pot participa imediat la realizarea unei noi identitati, detinand rolul privilegiat al accesoriilor ce imbraca privirea. Atent selectati, ei pot intra in rezonanta cu emotiile privitorului, devenind protagonistii intregii costumatii.”

Pentru seara finalei concursului Vocea Romaniei programata miercuri, 26 decembrie 2012, EA si-a propus sa-l inspire pe Vizi Imre, sa-i puna in valoare calitatile actoricesti si sa-l transforme intr-un personaj. Ramele de ochelari alese special pentru Vizi Imre au reusit sa evoce telespectatorilor Pro TV cateva tipologii vintage, a caror inspiratie retro au creat cadre memorabile.

„Nici acum nu-mi vine sa cred cat de iute s-au petrecut lucrurile! Cert e ca au trecut doar 3 zile din clipa in care ne-am intalnit si pana am avut cele 3 perechi de ochelari ...ready 2 SING” se destainuia solistul muresan pe pagina personala de Facebook, referindu-se la colaborarea cu Sover Optica. Mai mult, ca orice prieteni de nadejde, ochelarii mi-au croit o noua identitate, mi-au dat curaj si m-au ajutat sa ajung pe podium.” a completat Vizi Imre.

Iata denumirile celor trei modele in ordinea aparitiei lor pe micile ecrane: 1- rama de ochelari Mario Rossi de culoare bruna, tip browline, model MS 01-147/ Col. 07/ 55-18/ 135, fabricata de Enni Marco EMStudio Italia; 2 - rama de ochelari 1a Classe Alviero Martini de culoare alba, tip aviator, model AM MK0174/ Col. XNO/ 59-14/ 140, fabricata de Sover Srl Italia; 3 - rama de ochelari Blackfin bicolora, replica din beta-titan a celebrului Wayfarer, model BF 677 Atlantic 413 / Col. purple-green/ 55-15 /145 fabricata de Pramaor Italia (eyewear designer Corrado Rosson).

Vom sublinia ca cele trei aparitii ale lui Vizi Imre constituie o premiera pentru show-urile televizate, fiind pentru prima oara cand un solist roman reuseste in aceeasi emisiune sa intruchipeze trei personalitati distincte pe o singura scena.

 

Imediat dupa desemnarea castigatorilor, doamna Doina Badiu, director general al Sover Optica, a dorit sa sublineze: “Colaborarea cu solistul Vizi Imre ne onoreaza, iar modul in care a captat atentia publicului prin interpretarile sale unice, ne-a determinat sa-l alegem drept un eyewear ambassador pentru produsele noastre destinate ingrijirii vederii. Succesul lui Vizi ilustreaza ca Romania poate deveni celebra prin intermediul artelor, oricare ar fi acestea: cinematografie, teatru, muzica, coregrafie sau arte plastice. El dovedeste ca mesagerii artelor au roluri multiple: vad lumea cu alti ochi si o interpreteaza pentru binele tuturor. Daca muzica este limbaj universal, atunci ochelarii sunt accesorii unanim acceptate in crearea unei compozitii armonioase, in ton cu personalitatea si vremurile.”

Pentru cei 26 de ani, ocuparea locului secund in cadrul celui mai audiat* concurs national de talente muzicale constituie o veritabila performanta pentru Vizi Imre. Miza competitiei Vocea Romaniei a fost foarte atractiva: Julie Mayaya, tanara de 26 de ani desemnata marea castigatoare a sezonului al 2-lea, a primit un premiu in valoare de 100.000 de euro si un contract cu Universal Music Romania.

 

*Conform statisticilor, editia finala a emisiunii Vocea Romaniei a fost lider de audienta, peste 2,5 milioane de romani fiind in fata micilor ecrane. Finala concursului, castigata de Julie Mayaya, a tinut pe Pro TV, in fiecare minut, peste 1,8 milioane de romani, dintre care peste 1,2 milioane din orase. Vocea Romaniei a fost cel mai urmarit program TV, atat la nivel national, cat si in mediul urban. Emisiunea a obtinut pe tot parcursul difuzarii ei (20.30 – 00.43) o audienta medie de 13,1 puncte de rating si 27,3% cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani.

 

Despre concursul Vocea Romaniei 

http://vocearomaniei.protv.ro/
Vocea Romaniei este o emisiune de talente din Romania difuzata de Pro TV si Pro TV HD. Prima emisiune s-a desfasurat la data de 27 septembrie 2011. Formatul emisiunii a fost creat de producatorul de televiziune olandez John de Mol, fiind bazat pe competitia muzicala “The Voice of Holland”, ce face parte din franciza internationala The Voice. Prezentatorii emisiunii Vocea Romaniei sunt Pavel Bartos si Nicoleta Luciu, iar reporterul din culise este Vlad Rosca. Premiul cel mare are o valoare de 100 000€ si este dublat de un contract cu Universal Music Romania, ce apartine Universal Music, cea mai mare casa de discuri din intreaga lume.

 

Despre Vizi Imre

https://www.facebook.com/pages/Vizi-Imre/397045867031517?ref=hl

1986 februarie 6 – Vizi Imre se naste la Sfantu Gheorghe (Covasna)

1991 – la 5 ani, se muta cu familia in comuna Batos (jud Mures)
1995 – la 9 ani, primeste o chitara drept cadou din partea mamei

2000 - la 14 ani, incepe cariera muzicala ca bassist al trupei rock gothic Empty Dreams

2008 – lanseaza impreuna cu Paul Socol trupa Andarcavar Bend

2008 - absolva sectia de Actorie de la "Universitatea de Arte Targu Mures"
2012, aprilie – participa impreuna de Molnár József la preselectia concursului X-Factor desfasurat la Budapasta (Ungaria)

2012, decembrie 26 – Vizi Imre castiga locul al doilea al concursului "Vocea Romaniei"

Vizi Imre, concurentul antrenat de Marius Moga, a impresionat prin caldura vocii sale, prin capacitatea de a improviza si de a face spectacol. "Ai cantat cu mare placere si eu aplaud un artist care canta cu placere", i-a spus antrenorul Horia Brenciu . Dupa fiecare din cele 3 melodii interpretate, antrenorii au fost de parere ca Vizi este un artist complet care poate canta orice si poate face ca orice melodie sa i se potriveasca.

 

 

Iata cele trei melodii interpretate de Vizi Imre in seara finalei:

1) Oficial imi merge bine (compozitor Marius Moga, trupa SIMPLU, 2006) - duet cu Marius Moga
http://tvpedia.org/video/vocea-romaniei-sezonul-2-episodul-15-finala-vizi-imre-marius-moga-simplu-oficial-imi-merge-bine

2) No woman, no cry (Bob Marley & the Wailers, 1974) – cvintet cu Fely Donose, Silviu Pasca, David Bryan si Cezar Dometi

http://youtu.be/8r-wcsUhHnQ

3) Somewhere over the rainbow (compozitor Harold Arken, interpretata de Judy Garland in filmul Vrajitorul din oz, 1939) – sectia ritmica asigurata de membri ai proiectului Cobzality - Florin Romascu si Robert Magheti - impreuna cu Sofia Iorga, Fabian Sanchez, Gabriel Balasa si Sabin Tarabega.

http://www.youtube.com/watch?v=JSCXBrh8Jdw&feature=share&list=PLQyJMQpwGM90EUWXG78s6JD4YNsauKvNW

 

Despre EA­_Eyewear Ambassador

https://www.facebook.com/pages/Eyewear-Ambassador/249486835102265

Eyewear Ambassador este o initiativa demarata de Sover Optica la data de 23 octombrie 2011. EA promoveaza o viata sanatoasa in compania unei vederi clare, sigure, stabile si sanatoase. EA porneste de la premiza ca suntem cu totii integrati intr-o retea mondiala de ambasadori ai vederii, a carei menire principala este de a face lumea mai clara, mai apropiata, mai buna.

To be an eyewear ambassador este o provocare adresata spiritului uman si condensata intr-un instrument optic. Ochelarii sunt cel mai raspandit mod de a intra in lume, de a intampina lumea, de a o descoperi, de a o admira, de a o intelege. 


Despre Sover Optica Group

Sover Optica Group este o societate comerciala cu capital mixt romano-italian infiintata in 1994, al carei obiect de activitate il reprezinta distributia nationala de articole optice destinate ingrijirii vederii. Principalele categorii de produse comercializate de Sover Optica – rame de ochelari, ochelari de soare si accesorii, sunt dedicate corectiei sau protectiei vederii, oferta Sover Optica fiind completata cu echipamente, aparate si instrumentar destinate cabinetelor de optometrie sau oftalmologie, atelierelor de optica medicala sau saloanelor de optica. Incepand cu 1 februarie 2012, lentilele oftalmice corectoare constituie portofoliul Optical Lenses SRL, o societate ce distribuie in exclusivitate produsele HOYA Vision Care. Dupa 20 ani de activitate, Sover Optica Group are peste 65 de angajati si o baza de clienti formata din peste 500 magazine de optica si cabinete de optometrie sau oftalmologie. 

Despre Sover Optica S.R.L.

Sover Optica și-a câștigat o binemeritată reputație în sectorul opticii medicale din România, atât datorită profesionalismului și seriozității serviciilor sale, cât și rezonanței brandurilor de ochelari pentru care este unic importator și distribuitor: 1a Classe Alviero Martini, Azzaro, Blackfin, Bioeyes, Charmant, Charriol, Daniel Hechter, Francesco Smalto, Henry Jullien, Laura Biagiotti, Montblanc, MCS Marlboro Classics, Roberto Cavalli, Thierry Mugler, Timberland, Tom Ford sau Trussardi.