“Ai alături un partener de încredere”

BUCURESTI - 20 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Întâlnirea Partenerilor Sover Optica
16 – 17 noiembrie 2007

“Ai alături un partener de încredere”

Păstrând tradiţia, în intervalul 16-17 noiembrie 2007, SOVER Optica a organizat în cadrul complexului hotelier CARO din Bucureşti, cea de-a 12-a întâlnire anuală a partenerilor strategici de afaceri, având drept idee călăuzitoare sintagma “Ai alături un partener de încredere!”.
Evenimentul a fost dedicat consolidării relaţiilor cu principalii parteneri aparţinând mediului de afaceri din domeniul articolelor optice premium din România, urmărind promovarea consecventă a brandurilor de renume internaţional din sectorul accesoriilor de modă sau al produselor optice destinate îngrijirii vederii.
Urmărind consecvent întărirea poziţiei pe piaţă a produselor promovate de SOVER Optica în calitate de distribuitor naţional, cât şi recunoaşterea statutului celor mai importanţi profesionişti ai vederii, reuniunea s-a structurat în două etape distincte: Workshop-ul SOVER şi Dineul oficial SOVER.

Workshop SOVER, 16-17 noiembrie 2007

Reconfirmându-şi calitatea de furnizor integral pe piaţa românească de profil, pe parcursul celor două zile de workshop interactiv au fost prezentate celor peste 100 de firme invitate atât colecţiile de ochelari ale sezonului 2008, cât şi produsele de top dedicate îngrijirii vederii aparţinând companiilor Hoya Vision Care - Japonia şi Johnson & Johnson Vision Care – S.U.A., lideri mondiali în acest sector de activitate, precum şi echipamente destinate atelierului de optică medicală, furnizate de către Briot – Franţa.
Pornind de la premiza că ochelarii de azi sunt un pretext ideal pentru un joc curajos de imaginaţie reflectat în uimitoarele descătuşări de forţe a creatorilor din domeniu, întreaga echipă SOVER a înţeles că ei sunt nu numai accesorii ale vederii, ci, mai ales, veritabile accesorii ale imaginii de sine ce exprimă cu vigoare o exuberantă poftă de viaţă. Modul de etalare şi prezentare a colecţiilor a pus în lumină acest aspect major al traseului complex pe care articolele optice îl au de făcut în drumul lor de la fabricant la consumatorul final.
Menţionăm că, începând cu anul 1993, SOVER Optica distribuie în România branduri celebre de ochelari (monturi de vedere sau ochelari de soare), aparţinând unor fabricanţi de talie mondială, precum Sover (Alviero Martini, Mariella Burani, Baldinini), Allison (Gianfranco Ferrè, GF Ferrè, John Richmond, Missoni, Les Copains, Vivenne Westwood, Cerruti 1881, Extè, Sisley, Byblos, Iceberg, Frankie Morello, Dirk Bikkembergs, United Colors of Benetton), Marcolin (Ferrari, Roberto Cavalli, Just Cavalli, Mont Blanc, Miss Sixty, Replay, Timberland) şi Visibilia (Laura Biagiotti, Mandarina Duck, Trusssardi) din Italia, Grosfilley (Azzaro, Charriol, Revillon, Thierry Mugler) din Franţa. În premieră naţională au fost lansate colecţiile de ochelari ale producătorului britanic Inspecs: Speedo, Caterpillar, Austin Reed şi Vision By Conran.



Dineul oficial SOVER, 17 noiembrie 2007
În debutul festivităţii de premiere a programului “Călătoriţi cu Sover” domnul Paolo Cannicci, preşedintele SOVER Group Italia, a adresat salutul său invitaţilor. Sub auspiciile noului slogan al SOVER Optica - “Multiple oportunităţi pentru afacerea ta”, cei 9 parteneri strategici nominalizaţi au primit fiecare diplome de merit pentru rezultatele de excepţie obţinute pe parcursul anului 2006. În continuare, doamna Doina Badiu, director general al SOVER Optica, a i-a prezentat pe cei 5 reprezentanţi oficiali ai fabricanţilor externi, respectiv companiile Sover, Allison, Grosfilley, Hoya şi Briot, moment simbolic ce a conturat puntea de legătură dintre principalele verigi ale lanţului distributiv: producător şi beneficiar.
Seara a continuat apoi cu o incitantă prezentare de modă semnată de renumitul designer Cătălin Botezatu, ilustrând caracterul individual al colecţiilor de ochelari atât prin distincţia survenită odată cu asocierea ochelarilor la o ţinută adecvată, cât şi prin efectul psihologic pozitiv al purtării acestora pentru cel ce priveşte şi, deopotrivă, pentru cel privit. S-a evidenţiat indiscutabil faptul că ochelarii sunt astăzi veritabile vehicule de modă, accesorii nelipsite omului contemporan: ei pot seduce sau pot intimida, ei pot cuceri şi pot acapara, ei intră în viaţă şi pot înstăpâni, ei pot fi desăvârşiţi sau strălucitori, eleganţi şi atemporali, echilibraţi sau rafinaţi.
Invitaţii s-au destins în ritmul antrenantelor acorduri de muzică live oferite de „Călin Geambaşu Band”.

„Aici şi acum” a devenit o stare capabilă să unească cele două elemente esenţiale împlinirii unei ...călătorii: dinamica vieţii şi libertatea de acţiune. Scenele din cele două zile de noiembrie s-au întrepătruns necontenit şi au permis memoriei fiecărui participant să decupeze puternice amintiri: joie de vivre reţine întotdeauna atenţia oricărui privitor, iar acesta este momentul în care se declanşează uimitoarea întrepătrundere a spiritului cu forma. Doar cei care au ales să poarte ochelari cu personalitate înţeleg perfect starea de siguranţă ce se naşte atunci când păşeşti în lume şi care trezeşte în orice privitor senzaţia întâlnirii unui personaj atent conturat. În cele din urmă am reuşit să delimităm concluzia întregului eveniment: ochelarii perfect aleşi definesc caractere şi evidenţiază trăsături în acord cu personalitatea.


Despre SOVER OPTICA


Sover Optica este o societate comercială cu capital mixt româno-italian înfiinţată în 1994, fiind singurul furnizor integral de articole optice destinate îngrijirii vederii umane pe piaţa românească. În prezent, Sover Optica are peste 75 de angajaţi, un portofoliu de clienţi format din peste 600 magazine de optica şi cabinete de oftalmologie.

Ion Valentin Pareşcura
Director de Imagine Sover Optica
Telefon: 021-351 66 26
Fax: 021-351 66 27

office@sover.ro