Endava: soluţiile CRM şi externalizarea serviciilor de suport IT pot eficientiza activitatea băncilor

BUCURESTI - 14 octombrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

În ciuda crizei, sectorul financiar-bancar a rămas unul dintre consumatorii importanţi de servicii IT, mai ales pentru că sistemele informatice sunt critice pentru desfăşurarea activităţii şi în acelaşi timp sunt mijloace de reducere a costurilor operaţionale. Şi pe piaţa din România, furnizorii servicii IT văd oportunităţi în faptul că băncile nu pot renunţa la securitatea sau suportul şi mentenanţa infrastructurii lor IT, la fel cum preferă uneori să facă reduceri de personal în favoarea unor soluţii IT noi sau a unor servicii IT externalizate prin care să obţină eficientizarea activităţii.

Adriana Calomfirescu, Coordonatoarea Diviziei de Consultanţă Endava din Bucureşti spune: “Aplicaţiile de tip CRM sunt soluţii versatile, scalabile şi pot fi implementate într-un timp mai scurt. Pot fi aplicate pentru gestionarea relaţiilor cu clienţii, managementul contractelor sau al unui call center în companii din orice domeniu, dar totodată pot da rezultate remarcabile în cazul unor utilizări mai specializate pentru instituţii financiare, cum ar fi aprobari de credite cu calcule de scoring în cadrul societăţilor de creditare sau urmărirea executării procedurilor de daune în companiile de asigurări.”

Unul dintre cele mai recente proiecte Endava a fost realizat pentru Banca Transilvania şi a constat în upgradarea soluţiei Microsoft Dynamics CRM la versiunea 4.0, Endava asigurând în prezent mentenanţa şi suportul soluţiei CRM. Atât în Call Center cât şi în toate unităţile Banca Transilvania din teritoriu se lucreaza zi de zi cu aplicaţia CRM, pentru un management cât mai bun al relaţiei cu clienţii. În CRM sunt automatizate procese de business care eficientizează activitatea şi de asemenea exista funcţiuni specifice campaniilor de promovare a produsele şi serviciilor oferite de bancă.

Ionela Roş, Call Center Manager Banca Transilvania, a declarat: “Fiecare interacţiune cu clientul este importantă pentru noi, iar CRM-ul ne ajută să cunoaştem mai bine clienţii, să identificăm nevoile acestora şi totodată să eficientizăm procesele de customer service şi vânzări.
Proiectul de implementare a MS Dynamics CRM a fost realizat de echipa Microsoft împreuna cu consultanţi ai companiei Crescendo, iar ulterior procesul de upgrade la versiunea CRM 4.0 a fost realizat cu success de echipa Endava, pe care urmeaza să-i provocăm la noi dezvoltari pe CRM.”

În acelaşi timp, creşterea utilizării cardurilor şi a tranzacţiilor online în România, inpune instituţiilor financiare cerinţe noi legate de disponibilitatea 24x7 a serviciilor şi securizare. “Pentru a răspunde acestor nevoi ale sectorului financiar-bancar Endava este pregătită să ofere servicii de monitorizare pentru infrastructura IT, servicii de asistenţă IT pentru operatorii băncilor şi clienţii acestora prin intermediul centrelor de suport din Cluj, Iaşi şi Chişinău. De asemenea, în echipa noastră avem consultanţi specializaţi în certificarea conform standardului PCI DSS din domeniul procesării de carduri, respectiv în politici de securitate.” -spune Adriana Calomfirescu.

Despre Special Media

Despre Endava
Recent Endava s-a clasat pe locul 24 în topul Tech Track 100 al companiilor cu cea mai rapidă creştere publicat de The Sunday Times în septembrie 2009, având o creştere anuală a vânzărilor de 79%, de la 2.7 milioane lire sterline în 2005 la 15.7 milioane de lire sterline în 2008.

Endava are în prezent peste 500 de angajaţi în 10 sedii din 4 ţări: Marea Britanie, USA, România şi R. Moldova. Endava este un furnizor specializat de servicii IT şi soluţii IT de business pentru domeniile: financiar-bancar, telecomunicaţii, media şi servicii profesionale, având experienţă în consultanţă IT, dezvoltarea, implementarea şi managementul unor aplicaţii critice de business pentru unele din cele mai mari companii din Europa şi SUA.

Pentru mai multe informaţii despre Endava accesaţi: www.endava.com
Pentru detalii vă rugăm să ne contactaţi: marketing@endava.com sau Oana Bunau - 0744614154

marketing@endava.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/special-media/endava-solutiile-crm-si-externalizarea-serviciilor-de-suport-it-pot-eficientiza-activitatea-bancilor