Solutie unica pan-europeana pentru marketerii din Europa

BUCURESTI - 28 martie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Un grup de 24 de agentii de publicitate independente au format in Februarie 2007, un Grup European de Interes Economic * (EEIG) cu scopul de a oferi o solutie de marketing unica la nivel European.

Solutie unica pan-europeana pentru marketerii din Europa

ICOM Europe a fost infiintata ca raspuns la cererea in crestere a companiilor si organizatiilor de a lucra cu agentii EEIG care pot oferi coordinare internationala a proiectelor lor, avand prezente locale puternice in fiecare tara membra a UE.

Pana acum, optiunile marketerilor europeni pentru campanii integrate se rezumau fie la o solutie centralizata – o singura campanie dezvoltata de o retea multinationala si executata de agentiile locale ale retelei, sau o solutie necentralizata – in fiecare tara era aleasa cate o agentie diferita.
ICOM Europe este unica deoarece combina cele doua solutii, dand posibilitatea clientilor de a avea acces la o structura centralizata ce cuprinde atat echipe de management cu experienta cat si solutii creative la cele mai inalte standarde, aducand un concept global fiecarei agentii locale, care il poate adapta la specificul, targetul si media locale, dand nastere campaniilor integrate.

Primele contracte castigate si executate de ICOM Europe sunt campaniile de informare ale UE cu privire la drepturile consumatorilor in patru dintre tarile membre: Cehia, Slovenia, Slovacia si Malta, cu un buget de peste 2,000,000 Euro.

“ICOM Europe este o echipa de europeni care cred in Europa si au capabilitatea de a coordona regional si local campanii integrate. Atuul nostru este ca fiecare agentie componenta a grupului are experienta si cunoaste foarte bine piata locala si are capabilitatea de a oferi solutii la nivel regional prin comunicarea foarte buna cu ceilalti membri. Grupul a fost initiat la Bruxelles, si are un consiliu director format din 8 persoane.”, spune Alina Musat, Managing Partner la SPOTLIGHT, agentia ce reprezinta grupul ICOM Europe in Romania.

Grupul in cifre
Cu o cifra de afaceri capitalizata de 233,300,000 Euro si 550 angajati, ICOM Europe este un grup puternic. Agentiile componente au in palmares premii la cele mai importante festivaluri: Cannes Gold Lion Award, Effie, London International Advertising Awards, International Advertising Marketing Effectiveness – New York, 1-st Award on International Advertising Festival The Golden Umbrella, Cresta Gold Awards; Euro Best, Epica si Golden Drum.


Grup european cu prezenta globala
Unul dintre punctele forte ale ICOM Europe este aparteneta la reteaua ICOM (Independent Communications Network) care a fost infiintata in 1950 si are azi birouri in 85 tari. Agentiile din ICOM Europe au demonstrat succesul muncii in echipa, lista clientilor coordonati de reteaua ICOM la nivel european incluzand: Miele electrocasnice, Peugeot automobile, Sanyo electronice, Dr Oetker food, Disney Channel TV network, Vins de Pays de France vinuri, European Commission drepturile consumatorilor, Maison de la France turism, Carpe Diem bauturi functionale, JCB constructii, ESM seminarii, HSBC servicii financiare, Ferrosan produse cosmetice.

*EEIG-urile au fost infiintate la initiativa Comisiei Europene pentru a da posibilitatea companiilor europene sa isi uneasca resursele si sa actioneze ca un grup.

Despre Spotlight Advertising

SPOTLIGHT este o agentie independenta de publicitate full-service, infiintata in 1999. Din luna septembrie 2006 este membra a retelei ICOM. Printre clientii agentiei se numara: Artima, Domenia Credit, Domina Consult, Elmiplant, Estima Finance, Fares, HVB Banca pt Locuinte, IFB Finwest, Jidvei, JW Marriott, Kolo, Zentiva.
Pentru mai multe informatii despre ICOM Europe ne puteti contacta la:


ICOM RomaniaSPOTLIGHT: Alina Musat – tel: (021) 2309493 – e mail: alina@spotlight.ro


alina@spotlight.ro