Stereomag.ro inaugureaza showroom-ul din Bucuresti

BUCURESTI - 10 noiembrie 2016

Comunicat tip General in Internet

În data de 1 octombrie 2016, Stereomag.ro, unul dintre cele mai importante magazine online de echipamente audio din România, a inaugurat showroom-ul din strada Vasile Alecsandri nr. 14, Bucureşti, transformând o clădire cu arhitectură interbelică într-unul din locurile de relaxare și întâlnire cu cele mai moderne echipamente pentru cunoscătorii din domeniu și pasionații de muzică.

Cu această ocazie, Stereomag.ro anunță poziţionarea pe piaţa din România ca unic reprezentant al brandurilor Morel, Dynavoice, Proson, Blue Aura şi Densen. Cele cinci branduri au fost special alese pentru a acoperi cerinţele pieţei de consum.

Mai mult decât un showroom, locația din Vasile Alecsandri a fost gândită ca un concept store care să dezvolte contextul potrivit pentru energia degajată prin interacțiunea ascultătorului cu echipamente audio profesionale și își propune să schimbe viziunea clienților care caută cele mai accesibile produse promovând, în schimb, excelența sunetului şi valoarea calității.Pentru ca sunetul să fie redat fidel și clinetul să experimenteze o senzație similară celei de muzică live, este nevoie de echipamente perfomante care necesită o anumită investiţie.

„Este foarte important să cunoaştem genul de muzică pe care clientul îl ascultă” spune directorul companiei „și din acel moment intervin sfaturile noastre, ale specialiștilor, până când ascultătorul identifică în funcție de preferințe, stil, spațiul și bugetul disponibil configurația  potrivită. În căutarea sunetului perfect, oamenii se transformă în audiofili.”

Morel, ultimul brand intrat în portofoliul Stereomag, a fost fondat in 1975 și este cunoscut la nivel mondial atât pentru inovația tehnologică cât și pentru excelența în design, cu produse care în fiecare an sunt destinatare ale premiilor Best Of la cele mai importante conferințe de high-end audio.

Compania Stereomag.ro a avut o ascendenţă rapidă, înregistrând o creștere constantă a cifrei de afaceri și dezvoltând un amplu proces de investiții în mărirea portofoliului de branduri, precum și în promovarea lor. Este fondată în 2013 de un antreprenor român cu experienţă în afaceri online.