Solutii eficiente pentru afacerile in criza

Bucureasa - 28 septembrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Banci / Asigurari, HR

Vi se pare ca lucrurile nu merg cum ar trebui? Vi se pare ca se misca prea incet compania? Vi se pare ca transformarea in fapte a deciziilor manageriale este greoaie?
Va provocam la o altfel de gandire si la o posibila schimbare de paradigma asupra organizatiei si a modului in care se fac lucrurile. Astfel gasim impreuna solutiile de care aveti nevoie!

Solutii eficiente pentru afacerile in criza

Va invitam sa participati la un workshop de o zi pentru  a va prezenta o alta perspectiva a activitatii de management din companie. 

 

Grupul tinta:  echipa de management a organizatiei.

Workshopul  surprinde doua dimenisiuni majore ale managementului:

-          Ce stil de management este utilizat in companie?

-          Cat de adecvat pentru situatia prezenta este actiunea managementului?

Cele doua dimensiuni sunt evaluate din patru directii diferite ale comportamentului managerial:

-          Directivitate – cat de bine stiti si ii orientati pe ceilalti in ceea ce au de facut.

-          Capacitatea de a oferi si primi informatii.

-          Relationare – cat de mult sunteti orientat spre construirea de relatii cu colegii

-          Stilul de delegare – cat de mult si de adecvat sunt delegate sarcinile dumneavoastra altora.

Aceasta evaluare este urmata de  analiza modului in care aceste  comportamente manageriale sustin  obiectivele companiei si strategia urmarita.

Clientul obtine:

           Un plan de actiune individual si unul de echipa, iar ulterior sesiunii, un raport ce contine:

- O evaluare a nivelului de adecvare a stilului de management la obiectivele organizatiei

    - Directii de urmat in dezvoltarea unui stil de management care sa-l duca cat mai repede la atingerea acestor obiective
    - Tehnici de diminuare a stresului in managementul organizatiei
    - Recomandari cu privire la actiune si demersurile necesare pentru eficientizarea muncii de management.

Durata: 1 zi

Locatia: sediul clientului

Costul: 800 Euro +TVA

Consultanti:

Catalin Ionescu, 14 ani presedinte al CODECS, 19 ani de experienta in training si consultanta.

Geo Hostina: 7 ani director in CODECS, 14 ani de experienta in training si consultanta.