Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) este decisă să facă PR pentru PR

BUCURESTI - 23 martie 2005

Comunicat tip General in ONG

În 2005, la aniversarea a 10 ani de existenţă, Asociaţia va organiza o serie de acţiuni publice menite să transforme piaţa Relaţiilor Publice într-o piaţă matură şi profesionistă, în care să activeze specialişti a căror profesie să fie clar definită şi recunoscută de comunitate.

Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) este decisă să facă PR pentru PR

Agenda ARRP pentru perioada următoare cuprinde numeroase activităţi care vor sprijini atingerea obiectivelor Asociaţiei. Printre acestea se numără organizarea unor evenimente precum “Zilele Relaţiilor Publice” pe 15-16 iunie 2005, participarea la conferinţe şi concursuri internaţionale în domeniul Relaţiilor Publice precum şi organizarea unor dezbateri publice în parteneriat cu instituţii publice şi mass media. În plus, Asociaţia are în programul de activitate din acest an elaborarea definiţiei operaţionale a profesiei de “Specialist în Relaţii Publice” şi introducerea acesteia în “Clasificarea Ocupaţiilor din România” precum şi elaborarea unui cod deontologic al specialiştilor în Relaţii Publice şi a unui Catalog al specialiştilor în Relaţii Publice din România.

„În ultima perioadă, piaţa de Relaţii Publice din România a făcut paşi importanţi de la adolescenţă spre vârsta adultă, iar ARRP se vrea un catalizator al acestui proces de maturizare. ARRP are datoria de a face PR pentru PR, de a-i convinge pe manageri, oameni politici şi demnitari că este în interesul lor să apeleze la specialiştii comunicării publice şi private. Sper că în efortul nostru de a impune profesionalizarea comunicării în spaţiul public vom fi sprijiniţi de alte organizaţii civice preocupate de binele comun, precum şi de mijloacele de comunicare în masă, pe care îmi place să le consider aliaţii noştri atunci când este vorba de slujirea interesului public”, a declarat preşedintele ARRP, Dumitru Borţun.

ARRP reuneşte specialişti care lucrează în departamentele de Relaţii Publice din instituţiile publice, firme şi organizaţii neguvernamentale, specialişti din agenţiile de Relaţii Publice, liber-profesionişti, precum şi cadre didactice din facultăţile de profil. Noul preşedinte al ARRP, Dumitru Borţun, conferenţiar la Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice „David Ogilvy” (SNSPA), este doctor în filosofie şi specialist în marketing politic şi electoral, având o experienţă semnificativă în cercetarea opiniei publice şi consultanţă.

Despre Synergy Communications

Noul Consiliu de Conducere, ales pentru perioada 2005-2007, reuneşte specialişti recunoscuţi în domeniul comunicării: preşedinte - Dumitru Borţun; vicepreşedinţi - Răduţ Bîlbîie, Silvia Bucur, Mircea Constantinescu, Gilda Lazăr, Gabriel Pâslaru; secretar general - Gabriel Ferugean; membri în Consiliul de Conducere - Cristina Bãlan, Cristina Coman, Dragoş Dehelean, Angelica Iva, Luminiţa Oprea, Mirela Pitu, Cãtãlina Stan, Doina Tãtaru, Adriana Tran şi Corina Vinţan.
Pentru informaţii suplimentare: Mirela Pitu, tel.: 313.97.79, fax: 313.97.89
mirela.pitu@synergy.ro