-
BUCURESTI - 8 septembrie 2005
Potenţialul de reducere a costurilor cu energia este enorm, dar multe bariere ale pieţei împiedică această economie de energie. Conform unui studiu realizat de Comisia Europeană, industria ar putea economisi pana la 17% din consumul curentă în 2010. Sectorul domestic (gospodăriile) şi cel al serviciilor ar putea economisi până la 22%, iar transporturile 14 procente.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 septembrie 2005
Evoluţia preţului ţiţeiului pe pieţele internaţionale îşi va face simtite efectele şi la Bucureşti, chiar dacă România extrage jumătate din necesarul său anual de petrol. În opinia analiştilor economici evoluţia preţurilor la ţiţei afectează economia mondială, în primul rând, prin reducerea ritmului de creştere economică.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 septembrie 2005
În contextul creşterii solicitărilor de finanţare comercială a proiectelor de eficienţă energetică şi din dorinţa de a facilita, într-o măsură mai mare, accesul potenţialilor clienţi la resursele financiare disponibile, Fondul Român pentru Eficienţa Energiei (în engleză Romanian Energy Efficiency Fund – R.E.E.F.) anunţă procedura de intermediere prin Promotori pentru finanţarea investiţiilor în domeniul eficienţei energetice.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 septembrie 2005
Efectele se resimt până la Bucureşti--Specialiştii atrag atenţia asupra urgenţei eficientizării consumului de energie pentru evitarea unei crize majore.
Efectele uraganului Katrina (furtună de categoria 5, cea mai gravă pe scara Saffir-Simpson) care a lovit pe 25 august oraşul New Orleans-USA sunt nesemnificative în comparaţie cu adevăratul cutremur produs de Katrina pe piaţa petrolului. Pe bursele internaţionale, preţul ţiţeiului a urcat până la 70 de dolari/barilul apropiindu-se de nivelul maxim înregistrat în perioada crizei petroliere de acum 30 de ani. Două treimi din producţia americană de petrol în Golful Mexic a fost suspendată din cauza uraganului.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 2 iulie 2005
“Pentru un Făt Frumos şi Sănătos” este conceptul câştigător al agenţiei Synergy Communications în licitaţia pentru realizarea unei campanii naţionale de informare a femeilor însărcinate organizată de UNICEF Moldova în martie anul curent.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 martie 2005
În 2005, la aniversarea a 10 ani de existenţă, Asociaţia va organiza o serie de acţiuni publice menite să transforme piaţa Relaţiilor Publice într-o piaţă matură şi profesionistă, în care să activeze specialişti a căror profesie să fie clar definită şi recunoscută de comunitate.
comunicatul de presa