Syscom Digital deruleaza prima campanie de mobile marketing pentru BELLA Bulgaria
BUCURESTI - 28 martie 2011
Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Media / Publicitate
Bucuresti, 28 martie 2011. Syscom Digital, una dintre cele mai importante agentii specializate in servicii digitale, comunicare si marketing pe mobil, a fost desemnata, in urma unui proces de selectie, pentru a implementa prima campanie de mobile marketing pentru BELLA Bulgaria – “A sosit vremea placintelor si a premiilor din belsug!”.
“Am livrat pentru acest proiect “gustos” atat partea de creatie cat si implementarea si derularea campaniei in mediul digital. Este o campanie promotionala de tip clasic in care incercam sa folosim cat mai ingenios tool-urile pe care le avem pentru a genera rate de raspuns cat mai mari. Pe masura ce interactionam cu participantii la promotie - consumatorii nostri, vom avea grija pe viitor sa ii reactivam in asa fel incat sa mentinem un ritm ridicat al interactivitatii acestora cu brandul si dupa terminarea campaniei ” a declarat Maia Novolan, Director General al Syscom Digital, legat de acest proiect.
BELLA beneficiaza asadar de tehnologia si mecanismele necesare pentru derularea campaniei, respectiv de componentele de SMS Marketing, Web si Infoline, pornind de la elaborarea conceptului creativ al campaniei pana la managementul bazelor de date, customer care si optimizarea constanta a rezultatelor.
Campania promotionala se desfasoara la nivel national in perioada 1 martie – 31 mai 2011 si se adreseaza tuturor consumatorilor si potentialilor consumatori de produse BELLA. Acestia pot participa la campanie daca achizitioneaza orice produs din gama BELLA si inscriu codul unic descoperit pe cardul ce se afla in interiorul ambalajelor promotionale, prin una din cele trei modalitati de inscriere: SMS, Web sau Infoline.
Se vor castiga premii in valoare totala de 34.069,70 RON oferite prin tragere la sorti, ce includ: 15 premii pe saptamana a cate 1 mixer vertical Moulinex si 20 de premii finale constand in cate un aragaz Candy.