-
BUCURESTI - 12 octombrie 2010
In organizatiile actuale ideile noi sunt un motor important si o pretioasa sursa de avantaje competitive; astfel, stimularea creativitatii s-a transformat intr-unul din obiectivele esentiale ale fiecarei companii.
Orice proces creativ devine insa inutil daca nu este urmat de un plan de actiune – ideile trebuie sa fie evaluate, perfectionate si transformate in lucruri concrete pentru a aduce cu adevarat valoare.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 5 mai 2010
Teoria rolurilor in echipa porneste de la premiza ca atunci cand oamenii devin constienti de propriile puncte forte si abilitati, intelegand rolul pe care sunt capabili sa-l joace in cadrul unei echipe, reusesc sa faca mai bine fata cererilor pe care le presupune munca in echipa.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 8 februarie 2010
Realitatea din jur se modifica rapid, iar succesul companiilor depinde de capacitatea de adaptare la schimbare si de transformare a acesteia in oportunitate. Rolul cel mai important in adaptarea la nou il au oamenii si echipele pe care le alcatuiesc.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 22 ianuarie 2010
Plasand participantii intr-un alt mediu si intr-un context diferit de cel de la serviciu, sesiunile de Team Building aduc la suprafata atitudini si comportamente informale; suntem tentati astfel sa “lasam garda jos”, sa fim naturali si sa interactionam mai cald cu colegii.
Este important de precizat ca pentru a-si atinge obiectivele propuse, evenimentele de Team Building trebuie sa se desfasoare dupa o structura clara si cu un program bine stabilit de la inceput.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 10 noiembrie 2009
In Sibiu, acum mai bine de doua secole, savantul Franz Joseph Muller a facut o importanta decoperire, cu un puternic ecou in epoca, crezandu-se ca s-a gasit piatra filozofala …
Va propunem o aventura de o jumatate de zi in Cibinium, un Treasure Hunt pentru a regasi monedele batute din misteriosul metal …
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 13 octombrie 2009
Analiza sociometrica permite realizarea unei “harti relationale” a echipei, prin care se evidentiaza simpatiile si antipatiile, subgrupurile, liderii informali, posibilele surse de conflict, blocajele comunicationale, persoanele izolate, persoanele controversate, etc.
comunicatul de presa