2 milioane de sticle de Orangina vândute în doar 2 luni de la lansarea pe piaţa românească

BUCURESTI - 11 august 2005

Comunicat tip General in Afaceri

În numai două luni de la lansare oficială în România, Orangina a vândut peste 2 milioane de sticle, în toate cele trei forme de ambalaj în care este comercializată această băutură răcoritoare pe piaţa românească: sticla „Bulby” de 0,25 litri, de 0,5 litri şi PET de 2 litri.

Sticla „Bulby”, renumită în intreaga lume pentru forma sa inovativă, a cucerit piaţa locaţiilor speciale de tip on premise, fiind apreciată de consumatori pentru calitatea şi gustul aparte al conţinului, dar şi pentru beneficiul de imagine pe care îl conferă ineditul ambalaj.

“Peste 3 milioane de români au băut Orangina în intervalul celor două luni de la intrarea produsului pe piaţa românească. Astfel, putem afirma că obiectivele de vânzare şi de încercare pentru lansarea Orangina au fost îndeplinite, fapt care ne face optimişti şi siguri de succesul acesteia în continuare. Credem că rezultatele bune înregistrate de Orangina, similare altor 63 de pieţe ale lumii unde este prezentă, se datorează conţinutului unic al băuturii răcoritoare: bogat în suc şi pulpă de portocală, uşor carbonatat şi cu aport scăzut de zahăr”, declară Irit Mazor, Business Development Vice-President Orangina în România.

O dată cu lansarea oficială pe piaţa românească, Orangina a deschis un nou segment de piaţă, acela al băuturilor răcoritoare cu un conţinut bogat în suc şi pulpă de portocală uşor carbonatat, şi aport scăzut de zăhar. Valoarea totală a investiţiei facută de Carlsrom Beverages în lansarea Orangina a atins cifra de 12 milioane de dolari, şi a inclus achiziţionarea unor linii speciale de îmbuteliere.

Despre Tempo Advertising

Orangina este un produs internaţional cu tradiţie, apreciat şi consumat în peste 63 de ţări ale lumii. Reţeta Orangina a fost creată încă din 1936 de către un spaniol pe nume Trigo, care a combinat pentru prima dată senzaţia unică a băuturilor carbonatate cu gustul răcoritor şi savuros al sucurilor cu pulpă, într-o reţetă al cărei secret este păstrat şi astăzi. Începând de atunci, Orangina a fost gustată şi apreciată din ce în ce mai mult, astfel că în 1951 a fost lansată în Franţa – unde deţine în prezent o cotă de 45% din piaţă băturilor carbonatate.

Orangina este prezentă pe întreg cuprinsul globului – 25 de fabrici care produc anual 300 milioane de litri de Orangina. 85% din volumul anual de vânzări al Orangina la nivel internaţional este consumat în ambalajul “Bulby Bottle”. Mai mult, Orangina este cumparata anual de peste 500 de milioane de consumatori din intreaga lume

În România Orangina este distribuită de Carlsrom Beverages, companie al cărei portofoliu cuprinde exclusiv mărci premium de băuturi. Prin lansarea Orangina, Carlsrom Beverages îşi completează portofoliul de mărci premium şi totodată deschide un nou segment pe piaţa băuturilor răcoritoare, acela al băuturilor răcoritoare cu un conţinut bogat în suc şi pulpă de portocală uşor carbonatat, şi aport scăzut de zahăr.

Ramona Andrei
PR account manager
Tempo Advertising
te.021 231 21 21
ramona.andrei@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/2-milioane-de-sticle-de-orangina-vandute-in-doar-2-luni-de-la-lansarea-pe-piata-romaneasca