Orangina lansează pe piaţa românească două arome noi Orangina Light şi Orangina Rouge

BUCURESTI - 29 martie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucureşti, 28 martie 2006: La mai puţin de un an de la intrarea pe piaţa românească, Orangina lanseaza două noi arome: Orangina Light şi Orangina Rouge. Singura băutură carbonatată cu pulpă de portocală existentă in România este disponibilă începând cu luna martie în trei variante: Orangina Clasic, Orangina Light - fără zahăr şi Orangina Rouge - cu portocale roşii.

Orangina lansează pe piaţa românească două arome noi Orangina Light şi Orangina Rouge

Orangina este prezenta acum in trei variante de produs: Orangina Clasic, Orangina Light şi Orangina Rouge, disponibile în ambalaje de 0,25 l, 0,50 l şi 2 l. Toate cele trei arome Orangina se bucură de forma originala a sticluţei „Bulby” de 0,25 l şi 0,5 l, element diferenţiator al brand-ului.

„Orangina vine în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor săi cu două arome noi, iar acest lucru s-a datorat în primul rând aprecierii de care s-a bucurat această băutură încă de la intrarea sa pe piaţă. Gustul Orangina a fost savurat de peste 6 milioane de persoane, iar brand-ul se bucură de un awareness de 84% dupa numai 10 luni de prezenţă pe piaţă. Cele două arome păstrează reţeta Orangina şi totodată atrag noi segmente de consumatori. Orangina Light se adresează persoanelor care preferă o băutură uşoară, fără zahăr, iar Orangina Rouge persoanelor pentru care dinamismul este un stil de viaţă. Prin intermediul celor două noi arome, ne propunem sa consolidam prezenţa brandului Orangina pe piata din Romania si sa oferim consumatorilor nostri posibilitatea de a alege una din cele trei arome Orangina, bautura lor racoritoare preferata.” a declarat Irit Mazor, Business Development Vice-President pentru Orangina în România.

Orangina este o băutură răcoritoare care conduce consumatorul român în universul portocalelor şi îl iniţiază într-un ritual al descoperirii gustului şi al adevăratei arome. Sloganul Orangina „Shake it your way” exprimă unicitatea şi reliefează principalul criteriu de diferenţiere al acestei băuturi. Pentru a descoperi adevărata savoare a portocalei proaspete, conţinutul sticlei de Orangina trebuie agitat cu grijă, iar consumatorul poate savura o băutură plină de pulpă de portocale.

Consumatorii de băuturi răcoritoare sunt din ce în ce mai atenţi la sănătate, la produsele pe care le consumă şi la efectul pe care acestea îl au asupra organismului, arată un studiu realizat de către International Marketing Research and Communication Group pentru Carlsrom Beverages în noiembrie 2005. În acelaşi timp, stilul de viaţă al consumatorilor a devenit din ce în ce mai dinamic, aceştia făcând faţă unui efort intelectual sporit, având astfel nevoie de mai multă energie în viaţa de zi cu zi. În ceea ce priveşte consumatorii de Orangina, aceştia sunt încrezători, sofisticaţi, dornici să iasă din tipare, să descopere situaţii şi senzaţii noi. Pentru ei atributele emoţionale ale brandului sunt mult mai importante, ştiind să aprecieze stilul şi rafinamentul, gradul de implicare şi experienţele comune.

Orangina Light – Uşoară ca o bulă de aer
Varianta fără zahăr a Orangina a fost lansată în anul 1986 şi a inaugurat astfel piaţa băuturilor dietetice din Franţa. Orangina Light păstrează reţeta clasică, acea combinaţie unică de bule şi pulpă de portocală, principalul diferenţiator fiind conţinutul mai scăzut de calorii. Orangina Light se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 45 de ani şi în special adolescenţilor şi femeilor tinere care vor sa păstreze plăcerea gustului şi savoarea Orangina, cu un minus de calorii. În privinţa valorii nutritive, Orangina Light are un conţinut de 0,1 grame proteine şi 9 mg de vitamina C, la 100 ml de produs. Astfel, 100 ml de Orangina Light satisfac 15% din necesarul zilnic de vitamina C al unui organism adult.

Orangina Rouge – Savoarea şi vitalitatea portocalelor roşii
Lansată în Franţa în anul 1996, Orangina Rouge se identifică printr-o personalitate distinctă, marcată prin culoare şi gust. Orangina Rouge este echilibrul perfect între savuros şi acidulat, între subtilitate şi pasiune. Reţeta Orangina Rouge aduce cu ea savoarea portocalelor roşii, o specie de portocale care cresc în sudul Italiei si Sicilia. Datorită conţinutului, a gustului şi a personalităţii sale aparte, Orangina Rouge este foarte apreciată de tineri şi în mod special de către bărbaţi.

Campania de lansare a celor două arome, Orangina Light şi Orangina Rouge, se derulează începând cu 1 aprilie şi este susţinută prin intermediul unei campanii TV, print şi outdoor. Agentiile care au dezvoltat şi vor implementa strategia de comunicare pentru Orangina Light şi Orangina Rouge sunt: Tempo Advertising pentru ATL şi PR şi ProMarket pentru BTL si trade marketing.

Despre Tempo Advertising

Despre Orangina
Orangina este un produs internaţional cu tradiţie, apreciat în 63 de ţări ale lumii, de peste 500 de milioane de consumatori. Reţeta Orangina datează încă din 1936, când un spaniol pe nume Trigo a combinat pentru prima dată senzaţia unică a apei minerale cu gustul răcoritor şi savuros al sucurilor cu pulpă, într-o reţetă al cărei secret este păstrat şi astăzi. În 1951 Orangina a fost lansată în Franţa unde s-a bucurat de un foarte mare succes şi unde deţine în prezent 45% din piaţa băturilor carbonatate. Un număr de 25 de fabrici din întreaga lume produc anual 300 milioane de litri de Orangina. 85% din volumul anual de vânzări al Orangina la nivel internaţional este consumat în ambalajul “Bulby Bottle”.

În România, Orangina este distribuită de Carlsrom Beverages, companie al cărei portofoliu cuprinde exclusiv mărci premium de băuturi. De la intrarea pe piaţa românească şi până în prezent, investiţiile în capacităţile de producţie şi distribuţie ale Orangina au depăşit suma de 12 milioane de dolari.


Persoane de contact pentru informaţii suplimentare:
Alina Bratu – PR Manager Carlsrom Beverages, telefon 205 51 60 sau 0722 22 11 64
Dana Anghelescu – PR Account Executive Tempo Advertising, telefon 231 21 21 sau 0740 12 12 33



dana.anghelescu@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/orangina-lanseaza-pe-piata-romaneasca-doua-arome-noi-orangina-light-si-orangina-rouge