Prin noua campanie promoţională, Skol umple buzunare dintr-o alunecare

BUCURESTI - 16 martie 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Bucureşti, 16 martie 2005 – Marca de bere Skol lansează din această lună campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare”, prin care oferă consumatorilor săi şansa de a câştiga opt premii în bani de până la 30.000 de dolari fiecare şi 150.000 de baxuri a câte 4 doze de bere Skol.

Prin noua campanie promoţională,  Skol umple buzunare dintr-o alunecare

Totodată, începând din această primăvară, marca de bere Skol revine în atenţia consumatorilor cu o imagine proaspătă. Skol se poziţionează ca fiind berea care te răcoreşte, o bere adresată persoanelor dinamice, încrezătoare, tinere, cu umor, cărora le place distracţia.

„Din cercetarile efectuate anul trecut pe acest brand a reieşit faptul că Skol este o bere care se bea uşor şi care poate fi consumată în orice moment al zilei de către persoane dinamice şi care aşteaptă ca această marcă să le aducă un element de noutate în viaţă. De aceea, noua promoţie vine ca o continuare firească a campaniei de imagine şi se înscrie în istoria de comunicare a acestui brand care a oferit de-a lungul timpului elemente inedite. Spoturile Skol pe care le vedem astăzi sunt primele dintr-o serie ce urmează să contureze o personalitate mai proaspătă, „refreshing”, a brandului. Ca element de noutate, am ales simbolul „S” care prin grafica sa reprezintă alunecarea uşoară şi poate fi uşor reţinut de consumatori” declară Cătălin Ignat, director de marketing URBB.

Odată cu noua poziţionare, marca de bere Skol lansează campania promoţională „Skol umple buzunare dintr-o alunecare” prin intermediul căreia consumatorii care găsesc capacele norocoase au şansa să câştige până la 30.000 de dolari fiecare sau doze de bere Skol. Valoarea totală a premiilor puse în joc prin această campanie este de 600.000 $. Promoţia începută la 1 martie, se desfăşoară la nivel naţional şi durează până pe 31 mai.

La promoţia Skol participă toate sticlele de bere Skol de 0.5 litri care au inscripţionat în interiorul capacului unul dintre mesajele: "Ai câştigat $”, „Ai câştigat 4 doze de 0,5l” sau „E limpede că-i bună!”, iar pe spatele sticlei - o etichetă distinctă cu informaţii referitoare la promoţie. Cu mesajul "Ai câştigat $”, participanţii la promoţie pot obţine unul din cele opt premii în bani: 30.000$, 20.000$, 15.000$, 10.000$, 8.000$, 7.000$, 6.000$, 5.000$, după validarea capacului. Promoţia este dezvoltată împreună cu agenţia Tempo Advertising şi este susţinută prin spoturi TV şi prin promoţii la punctele de vânzare.

Elementul inedit al promoţiei îl constituie comunicarea acesteia prin intermediul semnului „S”. Fiecare câştigător al premiilor în bani îşi poate dimensiona singur câştigul. Consumatorul care a găsit în capacul de bere Skol mesajul „Ai câştigat $” intră în posesia premiului participând la un moment filmat unde va fi prezent un panou în formă de „S” pe care vor fi dispuse opt căsuţe. Fiecare căsuţă ascunde unul dintre premiile în bani amintite, dispuse aleator. Câştigătorul are dreptul să deschidă o căsuţă. Aceasta va fi indicată de către câştigător prin apăsarea unuia din cele opt butoane plasate pe un pupitru de comandă care va avea aceeaşi formă ca şi panoul. Premiile constând în bani se ridică de la sediul URBB aflat în B-dul Biruinţei, nr. 89, Ilfov, în termen de două săptămâni de la data validării premiului câştigat în momentul filmat.

Premiile în bere se ridică de la sediul URBB, de la filialele URBB din ţară, de la unul din sediile distribuitorilor autorizaţi de URBB, de la unul dintre magazinele aparţinând benzinăriilor Shell sau Mol sau de la magazinele autorizate. Informaţii suplimentare cu privire la modalitatea prin care participanţii pot intra în posesia premiului şi orice alte detalii referitoare la promoţie se pot obţine de la numărul de telefon al campaniei - “infoline” 021/205 50 99 (de luni până vineri, între orele 09:00 şi 17:00), direct la sediul organizatorului (de luni până vineri, între orele 09:00 şi 17:00) sau pe site-ul www.skolbeer.ro.

Despre Tempo Advertising

Marca Skol ocupă locul patru în topul celor mai vândute beri din întreaga lume. Prezentă în 31 de ţări, Skol face parte din portofoliul grupului Carlsberg. În România, este una dintre primele mărci de bere premium local, având o notorietate de 97%.

Tempo Advertising – Simona Dan - telefon 314 15 15 sau 0745 242 955.
simona.dan@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/prin-noua-campanie-promotionala-skol-umple-buzunare-dintr-o-alunecare