Tempo Advertising a exersat o sedinta de yoga cu Viva Chips

BUCURESTI - 10 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Agentia semneaza cea mai recenta creatie pentru chips-urile Viva printr-o executie care plaseaza produsul dincolo de „norma de grup” in care se regasesc majoritatea brandurilor din aceasta categorie.

Tempo Advertising a exersat o sedinta de yoga cu Viva Chips

Tempo Advertising a dezvoltat cea mai recenta campanie pentru Viva Chips, avand ca obiectiv crearea de notorietate si preferinta pentru toata gama de chips-uri produse de European Food, prin construirea si comunicarea unui brand original si modern. Campania, desfasurata sub sloganul „maxima atractie”, cuprinde spotul TV „Yoga” si materiale pentru punctele de vanzare, adresandu-se unui public tanar, care „gusta” atat un produs irezistibil cat si o poveste amuzanta.

Mesajul campaniei pune accent pe calitatile produsului, comunicand ca chipsurile Viva sunt atat de gustoase incat nu-ti dau pace, oriunde te-ai afla.

Spotul TV mizeaza pe o situatie care sfideaza legile fizicii si pe un deznodamant cel putin neasteptat: sapte tineri se afla in timpul unei sedinte de yoga. Sase dintre ei intra in starea de levitatie, alaturi de un guru cufundat in meditatie, inconjurati de valuri de fum degajat de betisoarele aromate. Insa al saptelea tanar nu poate sa se „rupa” de lumea terestra pentru ca pachetul de chips-uri Viva il tine „ancorat” in realitatea simturilor. Mai ales a gusturilor, caci baiatul cedeaza ispitei, isi desface punga de chips-uri Viva, incepe sa rontaie si astfel distruge vraja. Este momentul in care colegii lui de meditatie se prabusesc din absolut, in timp ce el, vizibil uimit, incepe sa pluteasca de placere cu chipsurile Viva.

Ideea scenariului nu a venit insa „din absolut”, echipa de creatie cautand o situatie a carei intensitate si conflict interior sa potenteze mesajul: chipsurile Viva sunt irezistibile, exercita o atractie maxima asupra consumatorului. Nimic mistic, asadar, pentru ca aceasta atractie este pusa in evidenta printr-o situatie de lupta interioara: in loc sa isi urmeze colegii pe cararile vazduhului, eroul principal cedeaza ispitei si nu are de ce sa regrete acest moment de slabiciune. Eterna lupta dintre bine si rau este prezenta aici din perspectiva culinara: dar ispita este una benigna si chiar „inaltatoare”.

Despre Tempo Advertising

Filmarile au fost realizate in sala de sport a Liceului Teoretic Stefan Odobleja si au durat aproximativ 16 ore. Tinerii care au participat la filmare sunt practicanti de yoga veritabili si au declarat ca scena cea mai dificila a fost aceea a caderii libere, cand gravitatia nu a mai putut fi controlata, iar impactul cu pamantul nu a fost chiar „prietenos”. Personajul principal al spotului este actorul Dragos Huluba, iar in rolul profesorului de yoga se afla George Krishan, un om de afaceri de origine indiana, aflat la primul sau rol intr-un spot publicitar. Muzica este de asemeni creatia echipei de la Tempo Advertising. Echipa de productie este formata din Razvan Marculescu – regizor, Alex Sterian – operator, in colaborare cu Carter Films.
Eliza Rogalski
Corporate PR Manager
Tempo Advertising
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-a-exersat-o-sedinta-de-yoga-cu-viva-chips