Tempo Advertising a realizat campania „Paradisul Rosiilor”

BUCURESTI - 12 mai 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

714-rosia-la-cer.jpg

Tempo Advertising a realizat noua campanie de promovare a Sosului cu pasta de tomate Regal, marca ce apartine European Food.

Tempo Advertising a realizat campania „Paradisul Rosiilor”

Dezvoltata sub sloganul „Gust dumnezeiesc de bun”, campania „Paradisul Rosiilor” are ca obiectiv construirea imaginii produsului prin comunicarea valorilor sale si pozitionarea Regal ca un produs natural, sanatos, obtinut din rosii de foarte buna calitate. Campania se desfasoara pe TV si radio, in presa scrisa, pe outdoor si prin POSM.

Mesajul campaniei comunica faptul ca in acest produs isi gasesc implinirea numai rosiile cu adevarat bune. Pornind de la acest insight, s-a nascut conceptul creativ dezvoltat intr-o poveste amuzanta, care comunica principalele calitati ale produsului.
“Spotul ne dezvaluie ce inseamna in viata unei rosii: soare generos, apa cristalina, soapte de vant, rasfat din partea cultivatorului. Dar mai presus de orice, tinde spre o “viata de apoi”, extraordinara. Se simte cu adevarat implinita daca sfarseste in raiul rosiilor, in sosul de tomate Regal! Si pentru aceasta, fata de noi, nu trebuie sa respecte decat o “porunca” : sa ispiteasca, sa faca pofta- si gata, a ajuns in cer. E drept, in cerul gurii,” spune Alexandru Cautis, copywriter Tempo Advertising.

Despre Tempo Advertising

Regal este lider de piata, fiind apreciat de consumatori inca de la lansare, ca un produs de foarte buna calitate, consistent, gustos, la un pret accesibil. Conform studiilor GfK - Consumer Scan, cota de piata a pastei de tomate Regal era de 59,6% in noiembrie /decembrie 2003.

Eliza Rogalski
Corporate PR Manager Tempo Advertising

eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-a-realizat-campania-paradisul-rosiilor