Tempo Advertising dezvolta o campanie de imagine pentru Ultra PRO
BUCURESTI - 6 mai 2004
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Fisiere atasate:
651-spot-ultra-pro-1.jpgObiectivul campaniei este acela de a pozitiona brandul Ultra PRO ca "specialistul in IT", sub sloganul “Ultra PRO - Ultra buni in calculatoare".
Tempo Advertising este agentia desemnata sa asigure servicii integrate de comunicare pentru K Tech - Ultra PRO. Colaborarea a inceput printr-un proiect punctual derulat in ultimul trimestru al anului anul trecut si a fost extinsa anul acesta cu scopul de a dezvolta un brand puternic pe piata de retail IT din Romania.
Conform oficialilor K Tech – Ultra PRO, cifra de afaceri inregistrata in ultimul trimestru al anului trecut a fost de 18 milioane USD, fata de 12.6 milioane USD din perioada similara a trimestrului 4 a anului 2002.
Cresterea a continuat si in primul trimestru al anului 2004, cand K Tech – Ultra PRO a inregistrat o cifra de afaceri de 15.2 milioane USD, fata de 10.5 milioane USD in perioada corespunzatoare a anului 2003.
„Obiectivul nostru este acela de a pozitiona Ultra PRO ca brand cu valoare adaugata mare, care incorporeaza know-how si competenta in domeniul IT si care este asociat cu un grad inalt de satisfactie a clientului. Nota dominanta a comunicarii este una pozitiva, optimista, adaptata unui public pentru care atitudinea este foarte importanta, ” a precizat Vlad Grigoriu – Vice President, Business Development Tempo Advertising.
Despre Tempo Advertising
Campania de media are ca vector principal televiziunea si este sustinuta printr-un spot difuzat in prezent pe TVR, Discovery si Realitatea TV. Echipa Tempo Advertising care a realizat spotul este formata din Vlad Grigoriu, Silviu Culea – Director de Creatie, Virgiliu Andone – Art Director, Diana Cristea – Copywriter.
Eliza Rogalski
Corporate PR Manager
Tempo Advertising
eliza.rogalski@tempoadvertising.ro
- TEMPO ADVERTISING
-
Pagina contact: Contact TEMPO ADVERTISING