Tempo Advertising este finalista la Cresta Awards

BUCURESTI - 3 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

1441-benihana.jpg

„Benihana” – realizata pentru clientul Howard Johnson – a fost singura lucrare romaneasca desemnata finalista de membrii juriului la categoria Print/Newspaper.

Tempo Advertising este finalista la Cresta Awards

Tempo Advertising a fost desemnata finalista la cea de-a 12-a editie a festivalului international de publicitate Cresta Awards. Lucrarea „Benihana” a fost inscrisa la categoria print, unde mai sunt nominalizate alte 94 de lucrari.
Cele 209 creatii care au intrat in faza finala (http://www.cresta-awards.com/latest.html) reprezinta mai putin de 4% din totalul celor inscrise de agentii de publicitate din 50 de tari. Acestea au fost selectate de un juriu format din 150 de oameni din industria de publicitate din toata lumea.
Jurizarea pentru preselectie la categoriile televiziune, print, radio si multi-media a fost realizata in 9 orase - Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Budapesta, New York, San Paolo, Shanghai, Viena si Zagreb.
In plus, un alt juriu interactiv format din oameni de creatie din Austria, Olanda, Suedia, Germania, Marea Britanie, Polonia si Statele Unite a decis numele lucrarilor finaliste, acestia urmand sa faca parte si din juriul care va desemna castigatorii la jumatatea lunii septembrie in Croatia.
Marele juriu care va desemna lucrarile castigatoare in categoriile televiziune, radio, print si multi-media va fi format din 46 de directori de creatie si specialisti in grafica si productie din 34 de tari. Festivitatea de premiere va avea loc in Croatia pe 22 octombrie.

Despre Tempo Advertising

Cresta Awards (www.cresta-awards.com) a fost lansat in anul 1993 de catre Creative Standards International, in parteneriat cu International Advertising Association. Festivalul, al carui comitet organizator are sediul la New York, recunoaste si rasplateste excelenta creativa, avand obiectivul de a stabili si de a promova cele mai inalte standarde in industria de publicitate din toata lumea, asa cum sugereaza si numele sau care provine de la sintagma „Creative Standards”. Cele doua criterii pe baza carora juriul desemneaza in fiecare an lucrarile castigatoare sunt originalitatea ideii creative si calitatea executiei.
Informatii suplimentare:
Eliza Rogalski
Corporate PR Manager

eliza.rogalski@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/tempo-advertising-este-finalista-la-cresta-awards