The Adgency face… farmece

BUCURESTI - 6 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

5446-pharmec-logo.jpg

Intr-un demers de succes, The Adgency improspateaza imaginea Montero Soft, companie de productie software. Noul brand se numeste PharmEc Software, si se adreseaza unei palete mult mai largi de clienti, depasind bariera aplicatiilor de gestiune farmaceutica - chiar daca, intr-un fel, numele mai aminteste inca de farmacii.

The Adgency face… farmece

“Dezvoltarea companiei in decursul ultimilor ani si maturizarea la care am ajuns au impus prezentei noastre pe piata o identitate noua, un “aer” bun, contemporan. Aveam nevoie de coerenta si versatilitate in ceea ce priveste ilustrarea si desfacerea pe piata a marcilor noastre, voiam sa accentuam metoda si experienta acumulata... Era evident ca ca nu mai puteam face anumite lucruri asa cum le facusem pana atunci, adica dezvoltandu-le inhouse“, spune Rares Tudorache, Director General, Montero Soft. “The Adgency ne-a fost recomandata de catre unul din partenerii nostri de afaceri. Faptul ca este o companie mica, sosita de curand in publicitatea romaneasca, nu ne-a pus pe ganduri, dimpotriva. Am zis ca trebuie sa incercam, i-am invitat la discutii, si apoi le-am dat mana libera. Acum ne bucuram ca am fost inpirati si am avut incredere in niste oameni iuti si dedicati acestui tip de proiecte. Colaborarea s-a materializat intr-un simbol pe care il agreeaza toti, atat angajatii cat si clientii nostri. Este un logo curat, compact, modern, exprima seriozitate, stabilitate, siguranta. Avem convingerea ca ne reprezinta in tot ceea ce facem”, completeaza Ana Lupea, Director de Marketing. “Pentru noi, acest proiect a inceput ca o tentativa de reproiectare a unei identitati imbatranite, dar a luat amploare si continua acum cu tot ceea ce este legat de comunicarea de brand. Rezultatul final al procesului va fi pe deplin vizibil abia in toamna anului 2005. In acel moment, toate piesele puzzle-ului se vor fi aranjat la locul lor“, estimeaza Richard Nita.

Despre The Adgency

PharmEc Software (www.pharmec.ro) are ca principal domeniu de activitate dezvoltarea de solutii informatice complete, atat pentru companiile din domeniul farmaceutic, cat si pentru intreprinderile mari si mijlocii, cu activitate complexa de productie. Cei care s-au implicat in procesul de redesenare a identitatii si repozitionare a companiei au fost Rares Tudorache, Director General, Georgian Rosu, Director si Ana Lupea, Director de Marketing, Montero Soft / PharmEc Software.

The Adgency (www.theadgency.ro) este o agentie romaneasca de creatie/design interactiv, consultanta de brand si comunicare integrala, fondata in 2004. Printre partenerii constanti ai agentei se numara AutoItalia Group, ARBOmedia, NetBridge, Grey/Mediacomm, companiile grupului Montero, Daedalus Consulting, International Leasing, Svasta Management Consulting, dar nu numai. Din partea The Adgency, proiectul a fost coordonatde Richard Nita, Director de Creatie.
PharmEc Software
Montero Soft
B-dul Iuliu Maniu 6
Sector 6, Bucuresti
Tel: (021) 408.5040 / 1 / 2
Fax: (021) 410.5044
office@pharmec.ro

The Adgency
Calea Victoriei 1-5, Apt. 117
Sector 3, Bucuresti
Tel. / Fax: (021) 314.5908
office@theadgency.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/the-adgency/the-adgency-face-farmece