3 variante in care te poti promova pe Facebook GRATUIT

BUCURESTI - 20 iunie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Media / Publicitate

Cea mai apreciata caracteristica a aplicatiilor de social media, din punct de vedere al specialistilor in marketing online, este capacitatea de a crea relatii intre intreprinderi, firme, brand-uri, persoane publice sau pasionate in diferite arii de divertisment si culturale cu publicul acestora.

3 variante in care te poti promova pe Facebook GRATUIT

3 variante in care te poti promova pe Facebook GRATUIT

Interactiunea realizata in social media, de la persoana la persoana, permite utilizatorilor online sa dobandeasca un sentiment semnificativ de incredere si, in anumite cazuri, chiar o legatura speciala cu anumite brand-uri.

Ca specialist in marketing online poti recunoaste valoarea acestui sentiment prin prisma feedback-ului oferit de utilizatorii aplicatiei de social media. Deseori acest sentiment este intensificat atunci cand un utilizator interactioneaza nu doar cu „brand-ul”, ci chiar cu persoana sau persoanele care se afla in spatele acestuia.

Prin urmare, exista diferite actiuni de promovare Facebook dintre care, in randurile care urmeaza, iti sunt prezentate principalele 5 moduri in care iti poti promova afacerea pe aceasta platforma.

1. Pentru dezvoltarea afacerii tale, iti poti crea gratuit un profil de business

In functie de abilitatile tale si abordarea manifestata atunci cand iti accesezi contul de Facebook, iti poti pastra profilul personal doar pentru un cerc restrans de cunoscuti. In acelasi timp iti poti crea o pagina pentru publicul tau.

Denumita „professional persona”, aceasta cuprinde identitatea ta profesionala, in functie de segmentul de piata pe care il vizezi si, totodata, il reprezinti prin actiunile tale.

Pe de alta parte, poti la fel de bine utiliza profilul tau personal pentru a interactiona cu utilizatorii. Ulterior, te poti angaja constant in comunicarea cu cei care viziteaza profilul paginii tale de afaceri.

2. Cum poti mentine, gratuit, o prezenta puternica a brand-ului tau pe Facebook?

Desi este adevarat ca postarile de pe pagina firmei tale nu se vor afisa in fluxul de stiri ale publicului tau, fara ca aceastea sa fie platite ca reclama pe Facebook, aceasta nu inseamna sa ignori complet pagina de brand.

In prezent, tot mai multi oameni folosesc aplicatia Facebook ca motor de cautare pentru a afla mai multe informatii despre o companie, indiferent daca asta inseamna ca vor sa gaseasca informatii de contact, sa vizualizeze recenzii, sa descopere website-ul companiei cautate sau programul de lucru.

O pagina incarcata de postari care sa reprezinte cat mai clar domeniul de interes al afacerii tale, in armonie cu cerintele si preferintele utilizatorilor (i.e. potentiali clienti), vor atrage si mai multa incredere din partea utilizatorilor.

3. Inscrierea pe grupurile de Facebook este gratuita – O resursa esentiala pentru promovarea afacerii

Inscrie-te pe cat mai multe grupuri de interes pentru tine si pentru viitorii tai clienti. Desi platforme ca LinkedIn au un potential mare pentru promovarea unei afaceri, grupurile de Facebook ofera o oportunitate similara pentru profesionisti.

Exista numeroase grupuri de Facebook dedicate mai multor modele de afaceri sau industrii, in functie de profesii si interese. Te poti inscrie pe astfel de grupuri folosind contul tau personal de Facebook.

Cu cat mai mult vei contribui la conversatiile din cadrul acestor grupuri, cu atat mai mult iti va fi cunoscut numele. Ceea ce devine sinonim cu capacitatea ta de a solutiona probleme descrise de utilizatori in industria reprezentativa pentru afacerea ta.

De aceea, in cadrul acestor conversatii este important sa nu aduci in discutie vanzarile sau costurile asociate cu diferite tipuri de servicii, ci sa cauti sa oferi sfaturi si ganduri veritabile astfel incat sa te poti diferentia de orice alt potential concurent.

Cum sa gasesti un astfel de grup pentru a-ti reprezenta, personal, modelul de afacere?

Iti poti personaliza cautarea grupurilor folosind diferite cuvinte-cheie, iar aplicatia Facebook iti va recomanda sugestii pe baza profilului tau. De exemplu, daca esti specializat in promovare Facebook, pur si simplu poti cauta termeni ca: promovare social media, promovare Facebook, reclama Facebook s.a.

Pentru dezvoltarea unui parteneriat cu o agentie de marketing online, specializata in servicii de promovare in social media, acceseaza https://themarkers.ro/.

Despre The Markers Consult

The Markers: Agentie ce ofera servicii de marketing direct si marketing online, branding si advertising. Firma de consultanta pentru strategii de dezvoltare.