Elemente cheie pentru marketing și branding de succes în 2021

BUCURESTI - 29 aprilie 2021

Comunicat tip General in Afaceri

O afacere de succes este una care știe cum să își construiască o imagine bună. Iar a construi și a menține o imagine excelentă nu este deloc o misiune ușoară. Este nevoie de timp, efort și resurse dedicate activităților de marketing și branding, prin care compania ta să iasă în față, în condițiile unui mediu concurențial aspru. Cu siguranță este dificil să găsești mereu metode prin care să te diferențiezi de ceilalți concurenți de pe piață, dar marele avantaj pe care ți-l propune perioada contemporană este reprezentat de accesul nelimitat la informație. Spre deosebire de oamenii de afaceri care se confruntau cu aceste probleme în urmă cu nu mai mult de 15-20 de ani, antreprenorii de acum au privilegiul de a avea acces la foarte multă informație.

O afacere de succes este una care știe cum să își construiască o imagine bună. Iar a construi și a menține o imagine excelentă nu este deloc o misiune ușoară. Este nevoie de timp, efort și resurse dedicate activităților de marketing și branding, prin care compania ta să iasă în față, în condițiile unui mediu concurențial aspru. Cu siguranță este dificil să găsești mereu metode prin care să te diferențiezi de ceilalți concurenți de pe piață, dar marele avantaj pe care ți-l propune perioada contemporană este reprezentat de accesul nelimitat la informație. Spre deosebire de oamenii de afaceri care se confruntau cu aceste probleme în urmă cu nu mai mult de 15-20 de ani, antreprenorii de acum au privilegiul de a avea acces la foarte multă informație.

 

Disponibile în cărți, dar și în mediul online, toate mijloacele sunt acum ușor de căutat și de accesat, într-un timp foarte scurt. Este important să fii în permanență conectat la noutățile din mediul în care activezi și la ideile experților în marketing și branding, care te vor ajuta cu sfaturi și variante de îmbunătățire a activităților tale de promovare. Iată care sunt cele mai tari trenduri și elemente de care trebuie să ții cont, pentru a avea o afacere care arată și comunică bine în 2021.

Accentul pe online, pentru marketing și branding moderne

Complexitatea fenomenului numit marketing este una care a luat amploare mai ales în ultimii ani. Creșterea numărului mijloacelor de comunicare disponibile a determinat companiile să apeleze la tot mai multe acțiuni, prin care să lucreze la îmbunătățirea imaginii lor. Dar marketingul nu se referă doar la acțiuni ce țin de promovare, ci și la elemente precum modalitățile de distribuire a produselor. Din acest punct de vedere, online-ul ajută foarte mult în ceea ce privește logistica unei firme. Este foarte important să le permiți clienților tăi să îți acceseze și comande produsele online. Mai ales pe parcursul perioadei de coronavirus, lipsa unui magazin online se poate dovedi a fi chiar fatală pentru un business.

 

De asemenea, tot pe online trebuie să pui accentul și atunci când vine vorba de comunicarea și promovarea imaginii firmei tale și a produselor și serviciilor pe care le propui spre vânzare. Este util să investești în campanii de promovare pe rețelele de socializare, prin care să te asiguri că mesajul ajunge la publicul tău țintă. Și această activitate este tot o mișcare de marketing prin care să îți ajuți afacerea nu doar să supraviețuiască, ci chiar să crească în 2021. Brandingul eficient se face atât prin oferirea unor produse și servicii de calitate, cât și prin construirea unei imagini solide în mediul virtual.

Influenceri, emojis și conținut video

Tranziția către mediul virtual a facilitat apariția unor mijloace de comunicare ce pot părea inedite, dar care sunt extrem de eficiente. Dacă înainte de apariția acestui fenomen companiile își bazau acțiunile de endorssment pe vedetele TV, acum, locul acestora a fost luat de influenceri. Persoanele cu o puternică prezență online sunt cele care îți pot facilita accesul către un public numeros. Un dezavantaj al acestui mod de a te promova este că, deseori, tarifele influencerilor sunt destul de mari. Însă eficiența acestei metode este una certă.

 

Dacă vrei să mergi pe variante mai puțin costisitoare și care să te ajute să îți îmbunătățești acțiunile de branding în mediul online, poți să încerci să transformi maniera în care comunici. Încearcă să integrezi emoji-urile în textele tale, dar și să apelezi cât mai mult la conținutul video, unul atât de apreciat în această perioadă. Tot mai multe companii au conturi de Instagram și TikTok, unde postează Reels și creează challenge-uri.

 

Un lucru pe care nu ai voie să îl scapi din vedere, dacă vrei să fii eficient cu activitățile de marketing și branding pe care le desfășori în mediul virtual, este faptul că acest mediu evoluează în permanență. Pentru a fi la curent cu cele mai noi tendințe, accesează www.portalmanagement.ro.

Despre The Markers Consult

The Markers: Agentie ce ofera servicii de marketing direct si marketing online, branding si advertising. Firma de consultanta pentru strategii de dezvoltare.