Red Point Business Status 2011-2012

Iasi - 15 martie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, IT&C

La sfârșitul lunii februarie a avut loc " Red Point Business Status" organizat de către compania Red Point. Acest eveniment de mare importanță atât pentru firmă cât și pentru angajaţii săi face parte din seria de activități de informare planificată pentru primul trimestru al anului 2012.

Red Point Business Status 2011-2012
 Un pas concret şi foarte important, pentru noi ca şi producator de software, este extinderea către pieţele vecine prin partenerii locali. 

Răzvan Gîdei - CEO, Red Point

Evenimentul a avut două obiective principale și anume: comunicarea rezultatelor comerciale, tehnice, financiare şi de resurse umane aferente anului 2011, precum și prezentarea strategiei companiei pentru 2012-2013. Veniturile totale realizate de către Red Point anul trecut au ajuns la 21.191.762 RON, cu aproape 50% mai mult comparativ cu 2010. Pentru anul în curs se preconizează  menţinerea acestui trend pozitiv de creştere.

Rezultate 2011:

• Finalizarea și implementarea noii identități Red Point

• Atenție și respect față de client

• Decizii descentralizate, încurajarea responsabilităților și inițiativelor personale

• Seriozitate crescută în relația cu partenerii, percepută din afara companiei

• Deschiderea primului birou din afara României în Chișinău

• Aproximativ 30 de contracte derulate în 2011

• Politică de promovări și angajări pe criterii de performanță

Rezultatele pozitive se datorează celor 120 de angajaţi înalt calificaţi, care muncesc la birourile din Bucureşti, Iaşi şi Chişinău. În acelaşi timp, rezultatele reflectă eforturile primei etape de transformare a companiei Red Point într-o companie orientată către client, parteneriat, inovație și performanță. 

Planuri 2012-2013

 Al doilea obiectiv al evenimentului, și anume transmiterea strategiei pentru 2012-2013 a avut ca scop informarea și în același timp implicarea activă a angajaților în procesul de dezvoltare a firmei.

 Toate obiectivele, deciziile sau politicile Red Point sunt strâns legate de dorința de creșterea continuă a satisfacției clienților. Elementul-cheie care asigură dezvoltarea și creșterea companiei este reprezentat de oamenii, iar munca în echipă este instrumentul care potenţează îndeplinirea obiectivelor companiei. Prin urmare, Red Point urmareşte valorificarea şi valorizarea întregii resurse umane disponibile prin training, organizare, motivare , participare și consultare. 

În perioada următoare Red Point îşi propune  consolidarea poziției pe piață și extinderea pe noi piețe. “Anul 2012 si începutul lui 2013 sunt influenţate de alegerile locale şi parlamentare, situaţie de care trebuie să ţinem cont şi să ne adaptăm strategia de piaţă. În perioada 2012-2013 Red Point va face trecerea de la vânzarea clasică de licenţe software la vânzarea de tip SaaS. Un alt pas concret şi foarte important, pentru noi ca şi producator de software, este extinderea către pieţele vecine prin partenerii locali. De asemenea, ne propunem dublarea ciferi de afaceri prin implementarea corectă a planurilor de extindere.”, declară Răzvan Gîdei - CEO, Red Point.

În plus, compania va continua să sustină actele de caritate, prin sprijinirea asociaţiei “Prietenii Tăi” al cărui scopul este unul umanitar, urmărindu-se ca, folosind mijloace, materiale şi persoane calificate să se vină in ajutorul şi susţinerea persoanelor aflate în dificultate materială şi de sănătate precum şi promovarea interesului pentru protecţia mediului în rândul populaţiei de diferite vârste, promovarea interesului pentru eco-turism şi dezvoltare durabilă.

Taguri: inovatiesoftwareRed Point