Brandstalk, agenţia de creatie a holdingului The Group, a lansat o noua campanie de promovare a site-ului www.umornegru.ro

BUCURESTI - 25 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

www.umornegru.ro, un proiect Europa FM, a implinit 1 an de viata si a decis sa sarbatoreasca prin lansarea unei noi campanii de comunicare. Brandstalk a realizat o serie de 7 spoturi construite sub forma unui mini serial de intamplari negre, ce au legatura cu evenimentele recente din Romania. De exemplu, criza din sistemul sanitar este perfect ilustrata in spotul 'Anestezia' care ruleaza in acest moment.

Aniversarea a adus si o schimbare de layout, site-ul fiind mai usor de urmarit acum si mult mai interactiv. Utilizatorii pot propune continut, iar cei mai activi 'umoristi' sunt recompensati cu un tricou UMORNEGRU.RO.

Cei care nu se pot dezlipi de site – si sunt peste 500.000 de vizitatori in fiecare luna - il pot lua cu ei oriunde in lume, pe mobil, umornegru.ro avand din aceasta toamna si o versiune adaptata pentru telefon, accesibila la adresa mobil.umornegru.ro. Publicul fidel il poate gasi si pe Twitter la adresa http://twitter.com/umornegru.

“Pentru ca ne plictiseam de moarte, am decis sa facem prima pomana si sa injectam ceva sange proaspat intr-o noua campanie de comunicare, impreuna cu agentia criminala Brandstalk. Speram ca tuturor fanilor nostri sa li se taie picioarele de rasu'-plansu' cand vor asculta seria Circul, sau intamplarile negre precum Garsoniera, Ousorul crud si Operatia, inspirate din situatii relevante pentru Romania de astazi!”, ne-a declarat Toader Paun, Project Manager & DJ Europa FM.

“Un site cu o astfel de abordare in universul entertainment-ului virtual – fie el si de nisa – avea nevoie pentru aceasta prima aniversare de ceva deosebit. La urma urmei, lansarea cu succes de anul trecut si evolutia lui surprinzatoare ne-au obligat sa... plusam. Tentatia era sa nu facem valuri, ca doar nu celebram un jubileu. Dar focusati pe inovatie cum suntem, am zis ca daca-i bal, atunci sa fie un bal cu spoturi multe, care sa satisfaca setea de sarcasm si cinism a... negrumoristilor. Iar faptul ca sunt grefate – ce morbid ;) – pe specificul local speram sa le faca si mai savuroase,” spune Marian Enache, Creative Director Brandstalk.

Campania cuprinde o serie de spoturi radio care vor fi dezvaluite pe rand, pentru a ii surprinde pe fanii genului.

Despre thegroup

The Group este cel mai extins şi inovativ grup de comunicare din România, include agenţii specializate din domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie şi evenimente speciale. The Group ocupă poziţia numărul 1 în clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifră de afaceri de 99,8 milioane euro.
Andreea Idriceanu Calev
communications director
Andreea.Idriceanu@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/brandstalk-agentia-de-creatie-a-holdingului-the-group-a-lansat-o-noua-campanie-de-promovare-a-site-ului-www-umornegru-ro