Brandstalk construieste strategia de brand a Howard Johnson Grand Plaza

BUCURESTI - 2 iunie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Brandstalk, o companie membra The Group, este agentia de publicitate a hotelului Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti. Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale.

Agentia de creatie va asigura pentru Howard Johnson toata gama serviciilor ATL, de la strategie de brand, creatie sau productie, la dezvoltare de concepte creative pentru presa, radio si internet. Ultimul proiect realizat de Brandstalk pentru Howard Johnson a fost dezvoltarea conceptului creativ si a materialelor de comunicare pentru “Festivalul Portughez”.

“Am gasit in echipa Brandstalk un partener valoros, care a dovedit un spirit proaspat si o buna intelegere a brandului nostru si a valorilor sale. Ne-au convins atentia pentru detalii pe care au demonstrat-o si solutiile creative pe care le-au avut. Avem incredere ca vom comunica foarte bine alaturi de partenerul nostru”, a declarat Gratiela Badicu, Director de Vanzari si Marketing Howard Johnson.

“Sa avem in grija un brand cu renumele si traditia pe care Howard Johnson le are este o provocare pentru noi. Cu atat mai mult cu cat comunicarea hotelului trebuie facuta diferentiat intr-o capitala a carei piata hoteliera este tot mai aglomerata si competitiva. Ne bucuram ca tocmai creativitatea si prospetimea ideilor noastre au convins si avem incredere ca vom colabora foarte bine cu echipa Howard Johnson si in continuare”, a declarat Roxana Gigirtu, Client Service Director Brandstalk.

Echipa care va colabora pentru o promovare cat mai buna a brandului este formata din Gratiela Badicu, Director Vanzari si Marketing Howard Johnson, Laura Hamzea, PR Coordinator Howard Johnson, Peter Craig Martin, director general al hotelului Howard Johnson, Roxana Gigirtu, client service director Brandstalk, Camelia Dejeu, senior account executive Brandstalk, Anca Vasile, Art Director, Laur Raboj, junior copywriter si Marian Enache, creative director Brandstalk.

Despre thegroup

The Group este cel mai extins si inovativ grup de companii din industria comunicarii si include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.

Simona Firtat
Public Relations Manager thegroup
simona.firtat@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/brandstalk-construieste-strategia-de-brand-a-howard-johnson-grand-plaza