Cumparatorii DOMO castiga alaturi de echipa nationala cu ajutorul Brandstalk si Media Investment

BUCURESTI - 5 mai 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Campionatul European de Fotbal a prins in joc agentiile Brandstalk si Media Investment, companii membre The Group, care dezvolta alaturi de clientul DOMO promotia “Castiga impreuna cu tricolorii”.

Pentru a promova campania “Castiga impreuna cu tricolorii”, Brandstalk a realizat mesajele promotionale si a dezvoltat materiale pentru toate canalele de comunicare alese de Media Investment spre a comunica promotia - radio, presa, tv. Cele doua agentii membre The Group au cautat cele mai bune forme de a atrage consumatorii la DOMO in perioada promotiei si de a evidentia avantajele acesteia. Promotia este comunicata si prin postere in magazine si flyere. Echipa Brandstalk le-a dezvoltat pe acestea din urma ca pe calendare ale meciurilor, astfel incat cumparatorii DOMO sa nu rateze nicio evolutie a echipei nationale.

Mecanismul promotiei retailerului de electronice si electrocasnice este simplu. Oricine cumpara pana pe 21 iunie 2008 orice tip de televizor de la DOMO, intra in promotia “Castiga impreuna cu tricolorii”. Daca echipa nationala de fotbal a Romaniei trece de faza semifinalelor Campionatului European de Fotbal, fiecarui cumparator i se va returna valoarea integrala a achizitiei sale.

Promotia DOMO difera de a celorlalti retaileri prin faptul ca este valabila pentru orice televizor pus in vanzare in magazinele DOMO, fara limita de suma. Promotia a fost dezvoltata in beneficiul consumatorului, la fel ca toate actiunile DOMO. De promotia “Castiga impreuna cu tricolorii” beneficiaza atat impatimitii fotbalului cat si familiile lor. Primii prin calitatea vizionarii, ceilalti prin potentialul castig.

Promotia dedicata evenimentului sportiv este primul proiect derulat de Brandstalk pentru DOMO de la incheierea parteneriatului luna trecuta. Incepand cu 1 aprilie, Brandstalk asigura pentru DOMO servicii de creatie ATL si strategie. Media Investment, partener mai vechi al DOMO, continua sa gaseasca si anul acesta cele mai bune suporturi de expunere a mesajelor retailerului de electrocasnice.

Echipa Brandstalk care a realizat campania este formata din Stefan Smaranda, copywriter, Andras Bitay, art director, Marian Enache, creative director, Roxana Gigirtu, client service director si Madalina Paraschiv, account manager. Din partea Media Investment au contribuit Camelia Martin, senior media manager, Maria Chirap, media manager si Iuliana Papuc, media executive.

Proiectul a fost coordonat de Gabriela Mandrea, Marketing Manager Domo Retail si Isabelle Greger, Advertising Manager.

Domo Retail a avut cea mai dinamica evolutie din industrie, cu o crestere de 60% in 2007 fata de anul precedent. Dupa cifra de afaceri, este al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT şi telecom, deţine o reţea naţionalã formata din 126 magazine (124 DOMO si 2 magazineTechnomarket) ce insumeaza peste 60.000 de metri patrati si mai mult de 1500 angajati.

Despre thegroup

The Group este cel mai extins si inovativ grup de companii din industria comunicarii si include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.

Simona Firtat
Public Relations Manager thegroup
simona.firtat@thegroup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/thegroup/cumparatorii-domo-castiga-alaturi-de-echipa-nationala-cu-ajutorul-brandstalk-si-media-investment