Fellowes câştigă al şaselea premiu de comunicare pentru campania internaţională a Prevenirii Fraudei de Identitate.

BUCURESTI - 26 februarie 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Doncaster, Marea Britanie: Campania europeană coordonată de Fellowes pentru prevenirea fraudei de identitate a câştigat Premiul European de Excelenţă pentru cea mai bună campanie internaţională de comunicare, devansând proiectele desfăşurate de 5 companii de frunte, printre care şi L`Oreal.

Fellowes câştigă al şaselea premiu de comunicare pentru campania internaţională a Prevenirii Fraudei de Identitate.

Începută, iniţial, în Marea Britanie în 2005, campania Fellowes pentru prevenirea fraudei de identitate este desfăşurată, în prezent, în fiecare an, începând cu luna octombrie, în Marea Britanie, Irlanda, Franţa, Olanda, Belgia, Polonia şi Germania, obţinând suportul multor parteneri din domeniile public şi privat, la nivel european. În fiecare an, campania Fellowes beneficiază de o largă acoperire mediatică privind promovarea informaţiilor referitoare la frauda de identitate, precum şi paşii pe care companiile şi oamenii trebuie sa îi parcurgă pentru a-şi proteja identitatea şi informaţiile confidenţiale. Ultima campanie derulată a generat peste 750 de menţionări în cadrul emisiunilor de ştiri, şi peste 40.000 de vizualizări ale site-urilor web special create pentru acest eveniment.
Tyron Hill, director european de marketing Fellowes, a comentat: “A câştiga un premiu european de excelenţă reprezintă o mare realizare în sine, însă a câştiga distincţia categoriei de comunicare internaţională a constituit o performanţă inegalabilă pentru noi şi clienţii noştri, pentru că demonstrează abilitatea noastră de a crea campanii ce pot fi eficiente atât la nivel local, cât şi european. Echipele noastre de pe tot cuprinsul Europei colaborează neîntrerupt an după an – suntem întotdeauna foarte mândri, nu numai pentru eforturile lor, dar şi pentru rezultatele generate, promovând conştientizarea pericolului fraudei de identitate şi ajutând clienţii europeni a-şi proteja datele personale şi identitatea.”
Premiul European de Excelenţă este al şaselea premiu de relaţii publice şi comunicare pentru campania Fellowes, urmând recunoaşterea oferită cu ocazia premiilor europene SABRE în mai 2009, pentru al treilea an consecutiv. Învingând competiţia puternică, venită din partea unor mărci renumite, ca Mastercard şi Microsoft MSN, Săptămâna Naţională Fellowes de Prevenire a Fraudei de Identitate a fost numită cea mai bună campanie paneuropeană din 2008.
Premiile europene de excelenţă, găzduite de revista Communication Director, onorează performanţele deosebite pe plan internaţional obţinute în domeniul relaţiilor publice şi comunicării. Mii de proiecte sunt înscrise, în fiecare an, în 56 de categorii, acoperind o gamă largă de categorii de comunicare şi corporate media, ca şi o paletă largă de domenii de activitate şi pieţe de pe tot cuprinsul Europei. În acest an, un juriu alcătuit din 30 de experţi în comunicare a decis câştigătorii, anunţaţi în cadrul unei ceremonii festive la Palatul Imperial Hofburg din Viena, Austria, pe 10 decembrie. Pentru informaţii suplimentare, puteţi accesa http://www.excellence-awards.eu.

Despre TMT Logistic

Despre Fellowes:

Fellowes oferă o gamă largă de produse de o calitate recunoscută, având tehnologii unice şi un grad avansat de funcţionalitate, fiind dedicate îmbunătăţirii constante a spaţiului de lucru. Cu sediul central în Itasca, SUA şi subsidiare în Canada, Benelux, Franţa, Germania, Italia, Polonia, România, Rusia, Spania, Marea Britanie, China, Singapore, Japonia, Coreea şi Australia, coordonând o vastă reţea de distribuţie, Fellowes are peste 2,700 de angajaţi la nivel mondial şi vânzări globale de peste 700 milioane dolari pentru anul 2009. Reprezentanţa în România oferă partenerilor săi soluţii de marketing, suport de vânzări, depozitare şi distribuţie, pentru îmbunătăţirea constantă a nivelului de satisfacţie a clienţilor finali. Pentru informaţii suplimentare, vă invităm să accesaţi www.fellowes.eu.

Bogdan Sava,
Sales & Marketing Manager

Fellowes România
Floreasca Plaza, Calea Floreasca nr. 169A,
Intrarea A, etaj 4,
Sector 1, Bucureşti
Telefon: +4021 455 42 32
+4021 455 42 33
Fax: +4021 455 42 34

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tmt-logistic/fellowes-castiga-al-saselea-premiu-de-comunicare-pentru-campania-internationala-a-prevenirii-fraudei-de-identitate-