ZITEC a realizat o aplicaţie complexă pentru filialele din 3 ţări ale grupului Amadeus

BUCURESTI - 24 februarie 2010

Comunicat tip General in IT&C

ZITEC, una dintre cele mai importante companii româneşti specializate pe dezvoltarea de produse şi aplicaţii on-line pentru afaceri, anunţă implementarea soluţiei 'Amadeus CARE' (Amadeus Customer Administration & Reporting Extranet) pentru sucursala din Grecia&Cipru a grupului Amadeus IT Group S.A., lider mondial în soluţii pentru domeniul turismului. Aplicaţia “Amadeus CARE” a fost dezvoltată pe parcursul a 7 ani pentru filiala din România şi este utilizată şi de către filiala din Egipt, de 3 ani.

Amadeus IT Group S.A. este partenerul tehnologic pentru mai mult de 100.000 de agenţii de turism, 486 de companii aeriene printre care 44 companii aeriene “low cost”, 85.000 hoteluri, 20 de linii de croaziera, 106 companii feroviare, 8 companii “ferry”, 116 furnizori de servicii de asigurare, 26 companii “rent-a-car” şi peste 1.000 de corporaţii. Compania este activă în 219 ţări şi are 9000 de angajaţi. Compania este proprietatea WAM Acquisition, ai cărei acţionari sunt BC Partners, Cinven, Air France, Iberia şi Lufthansa.

Reprezentanţa Amadeus Grecia&Cipru este una din cele mai importante ale grupului, prin prisma volumului uriaş de activitate şi a veniturilor înregistrate.
Cota de piaţă Amadeus Grecia&Cipru este de cca 40% (41% în Grecia şi 46% în Cipru), cu mai mult de 1000 de clienţi şi cca 4.5 milioane de segmente înregistrate anul trecut.

Aplicaţia administrează activitatea internă şi clienţii Amadeus din cele 4 ţări, cu accent pe partea de previziune financiară şi urmarire a execuţiei acesteia. O altă componentă a soluţiei oferă clienţilor acces la diverse rapoarte şi informatii utile.

“Principala provocare a constat în construirea unei soluţii care să acopere integral şi cu eficienţă de lungă durată, complexitatea şi diversitatea activităţilor Amadeus. Alături de aceastea, aplicaţia a trebuit sa facă posibilă administrarea unei reţele uriaşe de clienţi şi parteneri cu profiluri şi necesităţi diferite. Solicitările de personalizare şi implementare ale aplicaţiei de către Amadeus Egipt şi Grecia reprezintă o recunoaştere a expertizei tehnice dovedite de echipa noastră în cazul proiectului iniţial dezvoltat pentru sucursala din România”, a declarat Alexandru Lăpuşan, director general Zitec.

Amadeus CARE are 2 componente principale: INTRANET şi EXTRANET

Elementul central în structura aplicaţiei este sistemul de administrare Intranet, dedicat personalului Amadeus. Prin intermediul acestei platforme, angajaţii grupului gestionează seturi largi de date şi informaţii despre clienţi şi pot administra materialele informative, precum sesiuni de training, newslettere şi activităţi de suport pentru clienţi. Aplicaţia oferă o multitudine de rapoarte şi statistici legate de productivititatea şi activitatea clienţilor: bilete şi rezervări, vizualizare materiale, înscrieri la cursuri etc.

Un alt element de bază al 'Amadeus CARE' îl constituie interfaţa de administrare Extranet, dedicată clienţilor. Echipa Zitec a urmărit dezvoltarea unei interfeţe web care permite accesul rapid la date şi transferul de informaţii între client şi furnizor, într-un mediu securizat.

În această secţiune, clienţii şi partenerii Amadeus pot accesa cele mai recente informaţii despre serviciile şi produsele Amadeus, ştiri din industrie, diverse statistici precum productivitatea nivelului de rezervări, evidenţa biletelor emise, chestionare şi documentaţie de training etc.

'Gestionarea rapidă şi uşoară a bazei de date de clienţi, obţinerea automată a diferitor tipuri de rapoarte şi statistici legate de productivitatea lor, gestionarea automată a sesiunilor de training sunt câteva din activităţile esenţiale ale Amadeus. Prin parteneriatul cu ZITEC beneficiem de posibilitatea de a asigura permanent clienţilor noştri acces la informaţiile de care aceştia au nevoie”, a declarat Anca Loghin, Business Solution Manager, Amadeus Marketing România

Personalizarea şi implementarea proiectului Amadeus CARE pentru Grecia&Cipru au fost finalizate în 12 luni, pe o platformă de bază dezvoltată gradual de către echipa Zitec în ultimii 7 ani, pentru Amadeus România.

Despre TOTAL PR

Despre Zitec
Zitec este una dintre cele mai importante companii din industria IT romaneasca focalizata pe dezvoltarea de produse si aplicatii on-line complexe. Cu clienti in SUA, Canada, Marea Britanie, Cipru, Germania, Italia sau Danemarca, succesul Zitec este confirmat de dublarea consecutiva a cifrei de afaceri in ultimii 2 ani si de referintele exceptionale pe plan local obtinute de la clienti ca J.W. Marriott, Mercedes-Benz, Amadeus, Bullguard, Proventys, Polar Rose sau La Farge.
Zitec este unic reprezentant Zend in Romania, dezvoltatorul platformei de dezvoltare aplicatii web PHP, precum si partener MySQL Enterprise Ready
TOTAL PR
tel: 0771.42.83.57
contact@totalpr.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/total-pr/zitec-a-realizat-o-aplicatie-complexa-pentru-filialele-din-3-tari-ale-grupului-amadeus