150 de manageri şi întreprinzători din agricultură, pregătiţi pentru managementul modern al fermelor

BUCURESTI - 5 iulie 2012

Comunicat tip General in Administratie Publica

În perioada februarie 2011 – iulie 2012 s-a desfăşurat proiectul naţional AgroManager, în urma căruia 150 de manageri şi antreprenori din sectorul agricol şi-au îmbunătăţit cunoştinţele manageriale, competenţele şi abilităţile antreprenoriale, prin participarea la Programul de instruire în management şi leadership agricol, derulat în cadrul proiectului.

În plus, 30 dintre aceştia au participat la un study tour de 7 zile, organizat la partenerul transnaţional Danish Agricultural Advisory Services. Acesta s-a desfăşurat sub tema Antreprenoriat şi inovaţie în industria agricolă – IMM-urile forţa motrice şi a avut în vedere îmbunătăţirea cunoştinţelor antreprenoriale prin transferarea poveştilor de succes şi a bunelor practici ale fermierilor din Danemarca.

 

Totodată, pentru a-şi îndeplini obiectivul propus, de a avea un impact asupra îmbunătăţirii performanţelor celor 100 de IMM-uri agricole implicate, o echipă de 9 consultanţi a stat la dispoziţia acestora. Aceştia au acoperit 3 birouri de consultanţă care au deservit cele 4 regiuni de dezvoltare vizate de programul AgroManager: Sud-Muntenia, Sud-Est, SV Oltenia şi Bucureşti Ilfov. Fiecare specialist a realizat câte 165 de vizite la sediul beneficiarilor, în vederea oferirii de servicii de consultanţă şi advisory pentru dezvoltarea afacerii, proiectul AgroManager totalizând, astfel, un număr de 1485 de zile de consultanţă. Serviciile de consultanţă s-au concretizat în întocmirea şi monitorizarea planului de afaceri, planificarea producţiei şi activităţilor, analiza bugetului de venituri şi cheltuieli precum şi sprijin în elaborarea documentaţiei necesare obţinerii de credite agricole, asigurări agricole şi fonduri europene.

 

Tot în cadrul proiectului AgroManager, o echipă de consultanţi agricoli şi specialişti IT cu o bogată experienţă în agribusiness, respectiv în construirea si implementarea de programe complexe, a creat softul specializat FarmWorks, o soluţie integrată de managementul datelor. IMM-urile agricole participante la proiect care au avut capacitatea de utilizare a softului l-au primit cu titlu gratuit. Desfăşurat sub sloganul AgroManager – Dezvoltare şi performanţă în afaceri, proiectul AgroManager este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritară 3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”, Domeniul major de intervenţie 3.1 „Promovarea culturii antreprenoriale”. Detalii puteţi afla accesând site-ul www.antreprenoragricol.ro. AgroAdvice, iniţiatorul proiectului AgroManager, este prima companie privată specializată în servicii de consultanţă agricolă tehnică din România. Obiectivul acesteia constă în optimizarea producţiei agricole şi a activităţilor din ferme, ţinând cont de condiţiile de piaţă şi de specificul fiecăreia. Serviciile oferite de AgroAdvice sunt orientate spre a conduce la creşterea profitabilităţii fermelor, producţii de calitate, cu un management eficient al costurilor, pornind de la aplicarea tehnologiilor moderne, planificarea activităţilor în ferme şi îmbunătăţirea tuturor proceselor care determină succesul în agribusiness.

 

 

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi

Dana Voicu

PR Specialist

Tel. : 0726 55 55 64

presa@antreprenoragricol.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tradeads-interactive-srl/150-de-manageri-i-ntreprinztori-din-agricultur-pregtii-pentru-managementul-modern-al-fermelor