Bursa de Reclama devine Partener Certificat Google AdWords

BUCURESTI - 25 august 2011

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Internet

Compania TradeAds Interactive, care opereaza platforma de publicitate online Bursa de Reclama, a devenit Partener Certificat Google AdWords (Google Certified Partner).

Bursa De Reclama - Partener Certificat Google

Bursa De Reclama - Partener Certificat Google

 "Strategia noastra pe termen lung este sa devenim un furnizor important de tehnologie pentru plasarea cu maximum de eficienta a reclamei online. " 

Ionel Naftanaila, Director Adjunct TradeAds Interactive

Statutul de Partener Certificat AdWords, obtinut in urma unor traininguri si examene dar si indeplinirii unor criterii de eligibilitate, adauga un nou canal de promovare online pe care clientii Bursei de Reclama il au la dispozitie.

 

 

”Strategia noastra pe termen lung este sa devenim un furnizor important de tehnologie pentru plasarea cu maximum de eficienta a reclamei online. Prin acest statut de Partener Certificat Google AdWords, Bursa de Reclama isi intareste statutul de platforma complexa pentru advertiseri, care au acces astfel la inca un canal important in afara de cele proprii Bursei prin care sa isi promoveze online cat mai bine produsele si serviciile” - spune Ionel Naftanaila, directorul adjunct TradeAds Interactive.

 

„Advertiserii beneficiaza  nu numai de tehnologiile pe care le-a creat Bursa de Reclama - printre care targetarea automata prin Inteligenta Artificiala si analiza in timp real a campaniilor - ci si de experienta probata in ani de zile a specialistilor nostri care isi adauga la competente si certificarea Google AdWords.  

Noi nu vindem pur si simplu reclama, ci garantam astfel campanii flexibile, prin mai multe canale de distributie, foarte bine targetate, administrate de specialistii Bursei de Reclama, astfel incat rezultatele cheltuirii bugetelor de advertising sa fie cat mai eficiente” - adauga Ionel Naftanaila.

 

Bursa de Reclama studiaza posibilitatea aplicarii unui comision de administrare a campaniilor Google AdWords mai mic decat cel practicat in mod obisnuit pe piata.

De asemenea, Bursa de Reclama pregateste un sistem de vouchere care sa incurajeze derularea campaniilor de publicitate online.