Produsele de îngrijire personală, laptopurile, tabletele și electrocasnicele sunt cele mai atractive mărfuri pentru cumpărătorii online

BUCURESTI - 20 decembrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Retail, Internet

Produsele de îngrijire personală, laptopurile, tabletele și electrocasnicele se situează pe primele trei poziții în topul intenției de achiziție prin magazinele online în luna decembrie, relevă un sondaj realizat de TradeAds Interactive, platforma de publicitate pe Internet care operează Bursa de Reclama.

Astfel, la întrebarea „Ce doriți să cumpărați în perioada sărbătorilor”, 39,8% dintre respondenți au indicat produsele de îngrijire personală, 29,4% au ales laptopurile și tabletele, 26,4% electrocasnicele, 26% jucariile și produsele destinate copiilor și 23,7% telefoanele. Restul produselor au o pondere mai redusă în preferințele utilizatorilor pentru această perioadă a anului.

Prețul, notorietatea brandului și specificațiile tehnice minuțioase sunt de asemenea foarte importante pentru clienții magazinelor online: aproape treisferturi dintre respondenți (73,9%) spun că se orientează după preț atunci când decid să facă achiziții via Internet, 49,4% consideră brandul important, iar 32,5% sunt convinși să cumpere dacă produsul este însoțit de specificații tehnice detaliate.

Totodată, aproape un sfert dintre respondenți sunt atrași de discountul oferit.

Studiul a fost realizat de Departamentul de Cercetare al TradeAds Interactive în perioada 25 noiembrie - 5 decembrie 2011, la solicitarea unui magazin online din România.Prelucrarea datelor a fost făcută pe baza răspunsurilor la un chestionar online cu 15 întrebări, afișat pe 32 de site-uri.Volumul eșantionului analizat: 4.066 de respondenți.

Alte informatii relevate de sondaj pot fi obtinute printr-o solicitare adresata la research@tradeads.eu

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tradeads-interactive-srl/produsele-de-ngrijire-personal-laptopurile-tabletele-i-electrocasnicele-sunt-cele-mai-atractive-mrfuri-pentru-cumprtorii-online