Transart aniverseaza 18 ani de business software

Cluj - Napoca - 6 februarie 2015

Comunicat tip General in Afaceri, IT&C, Retail

Transart incheie al 18-lea an de prezenta activa pe piata romaneasca a furnizorilor de software pentru afaceri cu o crestere de 10% a cifrei de afaceri in 2014 si 80 clienti noi.

Transart aniverseaza 18 ani de business software
 Anul 2014 este al doilea an, de dupa criza, in care inregistram o crestere organica de 10%, cu evolutii pozitive in toate ariile principale de activitate si mai multe proiecte relevante. Toate produsele Transart au beneficiat de imbunatatiri functionale semnificative in cursul anului, insa poate ca cele mai asteptate au fost dezvoltarile concretizate recent in cel mai semnificativ release al sistemelor ERP Transart. 

Marius IURIAN – Managing Partner, Transart.

Transart este in continuare lider pe zona Sales Force Automation cu peste 6500 de utilizatori mobili si 15 companii multinationale de top care folosesc cu succes HERMES SFA. Totodata, Transart se numara printre putinii furnizori de solutii profesionale integrate ERP + SFA + BI + WMS pentru companii ce desfasoara activitati de comert, import si distributie.

Astfel, clienti importanti au beneficiat in 2014 fie de dezvoltari semnificative – Unilever Romania, Molson Coors, Mars Romania, Reckitt Benckiser Romania, fie de extinderi consistente pe plan international – Mondelez International, partener cu care am extins colaborarea pe proiecte de Business Intelligence in 11 tari noi: Africa de Sud, Egipt, Liban, Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Qatar, Bahrain, Oman, Marea Britanie si Australia.

In topul notorietatii, la capitolul clienti noi castigati in 2014, se afla Kandia Dulce SA si Skills In Healthcare - Farmexpert, urmate de cel mai mare producator autohton de cafea – Cafea Fortuna si de doi noi jucatori de marca din industria carnii – Vascar Vaslui si Selmont Baia Mare, alaturi de alte peste 70 de IMM-uri ce desfasoara in principal activitati de comert, distributie, servicii si productie.

Sistemul integrat propus de Transart este construit in jurul nucleului ERP, extrem de bine articulat si optimizat – si care interconecteaza componenta de gestiune cantitativ-valorica a stocurilor de produse cu procesele de aprovizionare, stocare, vanzare sau administrare financiar-contabila a afacerii. Acesta se diferentiaza prin: stabilitate, optimizari si automatizari de top pe circuitele interne de business, integrare nativa cu componentele SFA, WMS si BI, totul impachetat intr-un sistem integrat, cu adevarat functional si accesibil ca pret. Mizam pe calitate, atractivitate si stabilitate pentru a aduce acel plus de incredere in produsele Transart (B-Org ERP, HERMES SFA si Neomanager) si cultivam, de asemenea, ca factor de diferentiere serviciile de top centrate pe atitudinea ThinkClient! - o abordare profesionista si calda de parteneriat cu clientul in care experienta si colaborarea echipelor de dezvoltare, consultanta si suport este pusa in slujba clientului.

Pe plan extern, vom continua expansiunea, atat pe BI cat si pe zona de proiecte inovative din gama TPOS/CCM – sisteme de optimizare a promotiilor derulate de producatori din FMCG prin intermediul marilor lanturi de retail (IKA), dar in special cu produsul nostru fanion - HERMES SFA - in tari precum Italia, Spania, Serbia, Ungaria sau Bulgaria. Totodata, ne bucuram sa va putem anunta ca la aceasta ora o echipa Transart participa la cea mai ampla implementare a sistemului CCM (Customer&Channel Management), alaturi de colegii nostri italieni, la clientul Parmalat Italia.” a mai declarat Dl Marius IURIAN

Viziunea Transart

Pornim cu o fundatie solida, facem lucrurile temeinic, verificam o data in plus si suntem atenti la detalii. Pentru noi este importanta stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clientilor nostri, stabilitatea produselor pe care le livram.Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegand cele mai potrivite tehnologii, platforme si echipamente. Suntem deschisi la imbunatatiri, dar conservatori cand vine vorba de afectarea performantei si stabilitatii produselor noastre. Livram solutii adaptabile la nevoile clientului, solutii ce sunt puse in valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport. Lucram in echipa si crestem impreuna cu clientii nostri.