"Turism muzical” : Noua tendinta in industria de divertisment

BUCURESTI - 29 aprilie 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in Monden / Lifestyle, Media / Publicitate, Turism

Travel Solutions, agentie de turism, prezenta pe piata de 11 ani, anunta ca a lansat oferta de turism muzical si marcheaza acest eveniment prin sponsorizarea unui concert de muzica clasica la Palatul Cotroceni din Bucuresti, pe data de 8 mai 2014.

Oferte Turism muzical -eveniment lansare

Oferte Turism muzical -eveniment lansare

 Muzica si limbajul ei universal, sunt sursa de inspiratie chiar si in domeniul vacantelor! 

Angelo Constantinescu, Director General Travel Solutions Romania

“Cu acest nou proiect al ofertelor de turism muzical, suntem déjà la a doua colaborare cu Radio Romania. Anul trecut am sponsorizat emisiunea “ Cu minte de …Duminica”  oferind cate un city break pentru toti castigatorii concursului “Anotimpuri in Europa” , care se difuseaza pe postul Radio Romania Cultural.

Anul acesta ne face o deosebita placere sa fim alaturi de Radio Romania Muzical  (in calitate de sponsori),  in organizarea concertului de la Palatul Cotroceni. Evenimentul de pe 8 mai 2014, se anunta unul special, intrucat cei doi artisti: violoncelista Laura Buruiana si de pianistul Ferenc Vizi au luat premiul “Interpretii discului de muzica clasica al anului 2013”. Apreciem foarte mult programele acestui post de radio pentru seriozitate si muzica de calitate. Speram sa avem o colaborare  de lunga durata atat pentru proiectul ofertelor de turism muzical, cat si pentru alte proiecte viitoare. Muzica si limbajul ei universal, sunt sursa de inspiratie  chiar si in domeniul nostru, al vacantelor.

Am lansat deja cateva oferte de programe turistice cu tematica muzicala, in special pentru iubitorii de muzica baroca.

In Europa sunt foarte multe destinatii care ofera astfel de programe: de la vizitarea caselor memoriale ale marilor compozitori,  pana la pachete turistice care includ  concerte ale marilor orchestra Europene. Sunt oferte care se adreseaza grupurilor mici sau celor care prefera  vacantele “in doi”. Toate aceste oferte de  turism muzical, castiga teren in industria de divertisment si suntem pregatiti sa ne aliniem tendintelor.

"Agentia Travel Solutions este singura agentie de turism care promoveaza pachetele turistice inspirate din muzica clasica.” - spune Angelo Constantinescu, directorul agentiei. 

Noi avem ca obiect principal de activitate turismul de business, dar din 2011 am intrat si pe aceasta piata a turismului de vacante. Am ales piete de nisa, unde avem deja rezultate bune si speram sa avem success si cu noile oferte de turism muzical.” a spus oficialul agentiei. El a adaugat ca gusturile turistilor romani se rafineaza de la an la an si pretentiile sunt din ce in ce mai mari atat in privinta serviciilor propriu zise dar si in privinta originalitatii programelor noi.  

Despre TRAVEL SOLUTIONS

Travel Solutions este prezenta pe piata romaneasca de profil din anul 2003 si are ca principala activitate turismul de business. Agentia este specializata si in organizarea de evenimente si teambuildinguri. Colaboreaza cu furnizori de servicii de calitate si pune accentul pe suportul permanent acordat clientilor, pe anticiparea nevoilor acestora , precum si pe reducerea costurilor.

Incepand din 2011 si-a extins activitatea si catre persoanele fizice. Agentia si-a propus sa ofere servicii cat mai personalizate – „Pentru fiecare vacanta potrivita!”. Atentia agentiei este indreptata catre asteptarile turistilor.Raspunsul la solicitari include mai multe variante la alegere si se urmaresc in detaliu toate aspectele calatoriei. In primele doua luni ale acestui an, numarul clientilor persoane fizice a crescut cu 24%, ceea ce a dus la cresterea cifrei de afaceri cu 15 % fata de perioada similara a anului trecut.

Agentia este localizata in Bucuresti , iar detalii suplimentare despre oferte puteti gasi pe site-ul oficial : www.travelsolutions.ro, sau la telefonul 0211 311 20 10.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/travel-solutions/turism-muzical-noua-tendinta-in-industria-de-divertisment