TRAINING PRODUCT & BRAND MANAGEMENT

BUCURESTI - 27 mai 2011

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate

Proiect ContaPlus organizează training-ul "PRODUCT & BRAND MANAGEMENT"

Scopul programului:

Formarea abilităţilor de manager de produs prin parcurgerea sistematică a etapelor de cercetare a pieţei, stabilire a liniei de produse, poziţionarea corectă a produselor pe piaţă, elaborarea strategiei de distribuţie şi promovare a produselor.

Tematica abordată:

Planificare Strategică

General – concepte şi informaţii generale

Manager de produs - definiţie, fişa postului; Cadrul general al planificării

Viziunea strategică privind portofoliul de produse

Piaţa – identificarea tendinţelor de piaţă

Cercetare de piaţă; Identificarea tendinţelor; Analiza pieţei

Clienţi - analiză şi segmentare

Segmentarea clienţilor; Analiza grupului ţintă

Competiţie - identificarea şi analiza strategiilor competiţiei

Analiza concurenţei; Identificarea proceselor de analiză a competiţiei

Analizarea şi procesarea informaţiilor

Preţ - analiza performanţei financiare, structură şi politici de preţ

Concepte financiare de bază; Politica de preţ

Îmbunătăţirea performanţelor

Studii de caz 

Planificarea şi implementarea produselor noi

Când şi de ce să introducem noi produse în portofoliu

Gândirea strategică despre produs; Fundamentele dezvoltării de produse noi

Brainstorming pentru introducerea noilor produse

Proiectarea, dezvoltarea şi implementarea produselor noi

Dezvoltarea unui nou produs/serviciu; Proiectul noului produs

Managementul portofoliului de produse

Alcătuirea gamei de produse; Strategii de menţinere, revitalizare

Strategii de relaţionare între produse mature şi cele noi

Studii de caz

Branding şi Comunicare

Strategii de brand - plan & principii;

Principii fundamentale; Elaborarea unei strategii de branding;

Elaborarea strategiei de lansare;

Activităţi de prelansare; Activităţi de lansare; Evaluarea dupa lansare (ROI);

Marketing - elaborarea şi implementarea unui plan de marketing;

Studiu de caz; Cum se scrie un plan de marketing;

Strategii de comunicare;

Identificarea tipurilor de comunicare; Tehnici de comunicare;

Cum se dă un feedback corect.

Studiu de caz. Workshop.

Metode utilizate:

Prezentări, studii de caz reale, exerciţii, analiza situaţiilor concrete întâlnite de participanţi (la cerere) 

Avantaje:

Cunoștinţe despre produs, piaţă,segmentareaclienţilor;

Îmbunătăţirea aptitudinilor strategice;

Noţiuni de branding şi comunicare;

Abilităţi interpersonale.

Durata: 3 zile

Cursul va fi susținut de către DomnulAdrian Faur – Senior Trainer cu vastă experiență în management de produs și management de proiect. În prezent: Manager Strategic Partnerships Department - Garanti Bank Romania și GE Money Romania.

Pentru mai multe detalii:

Alexandru Capatana

Director Dezvoltare

Proiect ContaPlus - Ttini Smart Ideas SRL

Bd. Mărăşti nr.59, sect.1, Bucureşti

Tel/Fax: 021/310.13.62

 Mobil: 0731.354.145

alexandru.capatana@proiect-contaplus.ro

www.proiect-contaplus.ro

Dorim să ne adaptăm permanent nevoilor pieței și să venim în întampinarea oricarei solicitari primite din partea clienților. Calitatea excelentă și relațiile foarte bune stabilite cu clienții și colaboratorii noștri, au făcut ca produsele și serviciile ContaPlus să fie apreciate și să devină un punct de referință pe piața de profil din România.