CEO-ul Tupperware Brands vine în Bucureşti să vorbească despre antreprenoriat

BUCURESTI - 8 iulie 2013

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Retail

În această săptămână, Rick Goings, preşedintele şi CEO-ul Tupperware Brands Corporation, va fi prezent în România în cadrul unui seminar de dezvoltare personală şi succes în afaceri, organizat la Hotel Intercontinental. Seminarul se va focusa pe oportunităţile de business oferite de Tupperware Brands, deasemenea şi despre cum a deschis calea spre antreprenoriat în România şi Bulgaria.

CEO-ul Tupperware Brands vine în Bucureşti să vorbească despre antreprenoriat
 CEO-ul Tupperware Brands vine în Bucureşti să vorbească despre antreprenoriat 

.

Prezente la acest eveniment vor fi mai mult de 250 femei din România şi Bulgaria, ce reprezintă forţa vânzărilor de produse Tupperware.

Istoric:

De mai mult de 60 de ani, Tupperware Brands este recunoscut pentru vânzarea recipientelor cu sigiliu revoluţionare pentru depozitarea alimentelor, care au fost o inovaţie unică deoarece păstrează mâncarea proaspătă mai mult timp. Astăzi, compania şi-a extins considerabil gama incluzând produse pentru gătit şi vase de bucătărie, împreună cu produse axate pe organizare a alimentelor. Îmbunătăţeşte viaţa consumatorilor  oferindu-le un design ingenious, produse de calitate cu garanţie pe viaţă.

Produsele Tupperware sunt atât de unice în caracteristici şi beneficii încât au avut nevoie de demonstraţii încă din 1948.

Compania a organizat evenimentul Home Party, acesta fiind o modalitate total nouă de promovare a produselor în rândul consumatorilor.

Demonstraţiile în cadrul petrecerilor de acasă s-au dovedit a fi un tip de comunicare foarte eficient de prezentare a produselor Tupperware.

 

Cum se desfăşoara Party Tupperware?

Home Party se desfaşoară într-un mediu sociabil şi confortabil, unde o gazdă invită acasă prieteni sau rude şi gătesc preparate culinare ce demonstrează calităţile produselor Tupperware.

Atmosfera creată îmbină utilul cu plăcutul. Femeile socializează şi descoperă produse pe care ulterior vor să le folosească în viaţa lor de zi cu zi, pentru prepararea şi păstrarea mâncării, făcându-le viaţa mai uşoară.

Aceste petreceri şi demonstraţii de artă culinară au devenit la fel de cunoscute ca şi produsele, şi se întâmplă de 50 de ani în mai multe ţări de pe glob.

Tupperware  Company este un nume cunoscut la nivel internaţional în milioane de case şi are un venit de miliarde de dolari. Compania este uneori menţionată ca fiind o “reţea originală de socializare”, informaţia despre brand şi produse fiind transmisă pe cale orală de către consumatorii mulţumiţi, aceasta fiind o formă gratuită de promovare.

Tupperware oferă, femeilor în special, atât instrumente de calitate în bucătărie şi casă, cât şi oportunitatea de a deveni antreprenori. Independenţa financiară oferă femeilor încredere, satisfacţie şi un impact pozitiv asupra vieţii lor, familiei şi comunităţii.

Astăzi, produsele Tupperware sunt vândute în aproape 100 de ţări şi sunt inspirate de energia şi succesul a peste 2,7 milioane de colaboratori la nivel mondial.

În plus, durabilitatea produselor le face să fie transmise din generaţie în generaţie.

Conceptul Tupperware este calitatea, funcţionalitatea şi inovatia.

Despre Tupperware Brands

Tupperware Brands Corporation este un grup de companii de vânzări directe al unor produse inovatoare şi premium la nivel mondial printr-o fortă de vânzări independenta de 2,7 milioane de persoane. Categoriile de produse includ: solutii cu design unic, revolutionar, pentru prepararea, depozitarea și servirea hranei prin intermediul brandului Tupperware, produse de îngrijire personală si frumusete – prin brandurile: Armand Dupree, AvroyShlain, BeautiControl, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics şi Nuvo.