Strategia si planning-ul online atrag nume mari.

BUCURESTI - 11 iunie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Impact SA, IMRCG, Greenpeace, Romaqua, BCR ASIGURARI de VIATA, sunt cei mai noi clienti care au decis sa beneficieze de serviciile t w e n t y pentru campaniile lor de comunicare online.

Strategia si planning-ul online atrag nume mari.

Proiectele dezvoltate au la baza o analiza atenta a publicului tinta, a obiectivelor ce trebuie atinse si constau in refacerea brand website-urilor si elaborarea unui plan de comunicare pe termen de un an, care sa sustina o comunicare online eficienta. Astfel, clientul primeste un instrument de marketing, ce poate sa ii ofere informatii vitale cu privire la preferintele vizitatorilor sau clientilor sai.

'In acest moment clientii nostri beneficiaza de servicii complete pentru comunicarea online, sunt consiliati si constientizeaza adevarata importanta a comunicarii eficiente pe internet. Foarte important este ca impreuna ne stabilim obiective, urmarim derularea campaniilor si ne bucuram la indeplinirea lor.
Traversam o perioada in care rezultatele conteaza. Clientul asteapta feedback de la fiecare tip de campanie derulata, plecand de la un website, pana la o campanie de crestere a notorietii unui brand sau de interactivitate cu publicul tinta al acestuia. Ne bucuram ca putem face posibile aceste rezultate, si le multumim clientilor pentru increderea acordata', a declarat Alin Chiriac, Strategic Planning Director la t w e n t y.

t w e n t y este o agentie fullservice ce ofera servicii de comunicare, creatie si dezvoltare exclusiv online.

Clienti reprezentativi: Primola, Alpha Leasing Romania, Bayer, Cesarom, Apla, Tymbark, Ziua, Confomex, Oblique Magazin, Dexia Kommunalkredit Romania.

Cei mai noi clienti:
Impact SA,
IMRCG - International Marketing Research and Communication Group.
Greenpeace Romania,
Romaqua - Giusto, Borsec, Stanceni, Metropolitan Cafe, Brifcor, Quick Cola.
BCR ASIGURARI de VIATA

Despre Twenty Advertising

t w e n t y - creative web marketing
Mihaela Bucataru
office executive
office@twenty.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/twenty-advertising/strategia-si-planning-ul-online-atrag-nume-mari-