t w e n t y este Creative Web Marketing!

BUCURESTI - 16 aprilie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

De curand agentia twenty s-a repozitionat ca fiind o agentie de marketing online full service.

Experienta acumulata si faptul ce deja avem cu unii dintre clientii nostri o colaborare mai lunga de 3 ani ne ajuta sa oferim clientilor suport pentru obtinerea celor mai bune rezultate din prezenta online.
Departamentele twenty sunt mai bine delimitate si organizate pentru a raspunde prompt solicitarilor clientilor. Un foarte mare accent se va pune pe relatiile cu clientii pe care twenty deja ii are si cu care va incerca sa dezvolte proiectele aflate in derulare.

„Odata cu noua pozitionare vom comunica mai mult noutatile si posibilitatile pe care mediul internet le ofera. In acest sens am lansat newsletterul twenty, deocamdata doar pentru clientii si partenerii twenty, ce va oferi informatii utile despre tool-urile care pot face diferenta pentru un proiect online. In curand la acest newsletter va fi disponibil pentru publicul larg ce va putea citi studii si articole care ii va ajuta sa creasca eficienta online a afacerii pe care o detin.” a declarat Alin Chiriac, strategic planning director la twenty


t w e n t y ofera acum servicii complete plecand de la inregistrarea si protejarea numelui pe internet, propunerea unei arhitecturi potrivite de site, dezvoltarea proiectului si stabilirea unei strategii de comunicare a proiectului. Ultima parte este si cea mai importanta pentru ca ea este cea care face sa conteze un proiect sau o campanie online. Astfel prin serviciul de web marketing twenty propune clientilor strategii de comunicare ce imbina optimizarea unui site pentru motoarele de cautare, campanii de mailing, comunicate de presa, publicitate pe site-urile de profil, imbinate cu idei creative ce atrag atentia asupra brand-ului si fidelizeaza vizitatorii: jocuri online, campanii de newsletter, organizare de concursuri online.

„Clientii au nevoie de mai mult. Sunt clienti care nu inteleg de ce proiectul lor nu isi atinge obiectivele pentru care a fost realizat, de ce nu au vizitatori sau de ce vizitatorii pe care ii au nu se transforma in clienti. Noi putem face o radiografie a site-ului sau a campaniei clientului si nu numai ca putem explica de ce nu are succes ci putem propune o strategie prin care sa se indeplineasca obiectivele dorite.” a declarat Alin Chiriac.

Despre Twenty Advertising

t w e n t y - creative web marketing
Mihaela Bucataru
3200881
office@twenty.ro
office@twenty.ro