Comunicate united

Compania united a emis 18 comunicate de presa

  • O AGENTIE DE PUBLICITATE POATE PIERDE ANUAL CU PROPRII ANGAJATI PESTE O JUMATATE DE MILIARD DE LEI

    BUCURESTI - 16 noiembrie 2004

    Prin reducerea absenteismului din motive medicale companiile au de castigat prin scaderea costurilor platite pe concedii medicale.

    Care sunt cele mai frecvente aparitii-boli in randul persoanelor active?

    1. Operatii-interventii chirurgicale;
    2. Hepatitele cronice de tip B si C;
    3. Tuberculoza (in Romania este boala cu cea mai mare incidenta din Europa);
    4. Stres-ul, principala problema de sanatate a oamenilor din publicitate (de aici decurg boli ale inimii - hipertensiune arteriala, infarct, accidente vasculare cerebrale) dar si:
    4.1. Diabet;
    4.2 Obezitate (ambele boli de nutritie);
    4.3 Ulcerul;
    4.4 Tulburari de somatizare (insemnand expresie a stresului intr-o suferinta organica);
    4.5 Sindromul de epuizare (demotivare, somnolenta, insomnie);
    4.6 Cresterea riscului de accidente;
    5. Fumatul;
    6. Depresia;
    7. Durerile de cap;
        comunicatul de presa

  • United Communications isi intareste echipa cu un (nou) Group Account Manager

    United Communications isi intareste echipa cu un (nou) Group Account Manager

    BUCURESTI - 26 august 2004

    Vlad Pacea, 37 de ani, este cel mai nou si in acelasi timp cel mai „varstnic” membru al agentiei United Communications. In calitate de Group Account Manager, Vlad va supervisa proiectele clientilor agentiei si se va ocupa si de noile conturi ale agentiei, coordonand activitatile de client service ale agentiei.    comunicatul de presa

  • Vocal este noul client castigat de United Communications

    Vocal este noul client castigat de United Communications

    BUCURESTI - 18 august 2004

    In urma unui pitch incheiat recent la care au mai participat alte 3 agentii, agentia United Communications a intrat in posesia intregului cont de comunicare pe acest an al Vocal. Acesta va cuprinde servicii de strategie, creatie, productie, media, evenimente speciale si relatii publice.    comunicatul de presa

  • United Communications si Photo Trade dubleaza vanzarile de filme Konica Minolta

    United Communications si Photo Trade dubleaza vanzarile de filme Konica Minolta

    BUCURESTI - 18 august 2004

    Pentru prima promotie din vara lui 2004, agentia de publicitate United Communications a realizat pentru Photo Trade Romania Ltd, unic distribuitor autorizat al filmelor Konica Minolta in Romania, creatia (spot radio, fluturasi, etichete, machete de presa, afise si materiale promotionale dar si design-ul pentru blistere), strategia de planificare, media si productie. De fapt, „Promotia” include o promotie adresata proprietarilor de magazine si una adresata direct consumatorilor.    comunicatul de presa

  • United Communications „a dat-o” pe englezeste cu International House

    United Communications „a dat-o” pe englezeste cu International House

    BUCURESTI - 18 august 2004

    Agentia United Communications a dezvoltat recent pentru clientul sau, International House, o campanie de vanzari pentru cursurile de limbi straine, conceptul campaniei punand accentul pe ideea ca oricine poate invata cele mai cunoscute si uzitate limbi internationale chiar la ele „acasa”. Engleza, in Anglia la Londra, italiana la Roma, iar spaniola la Barcelona.    comunicatul de presa

  • United Communications si Medicover spun „da” marilor performante

    BUCURESTI - 18 august 2004

    Agentia United Communications a dezvoltat in aceasta vara pentru cea mai mare retea de centre de servicii medicale private din Romania, Medicover, primul program coerent de sustinere a performantelor. Un program pilot, cu obiective precise, adresat in primul rand olimpicilor lotului de matematica, prin care se doreste ca mintea hiper - performanta a copiilor superdotati sa fie sustinuta, in acelasi timp „ingrijita” si protejata de un corp cu adevarat sanatos.
        comunicatul de presa